jaakko987 21.09.2007 14:01:34 | |
---|
Joo elikkä tarvis saada jostain tortoise pleksi 91-92 vuoden Mexico Jazz Bassoon mut en ole löytäny mistään. Käytettyki käy. Jos joku tietää jotai ni voisko kertoo. |
absqua 21.09.2007 14:35:08 | |
---|
Joo elikkä tarvis saada jostain tortoise pleksi 91-92 vuoden Mexico Jazz Bassoon mut en ole löytäny mistään. Käytettyki käy. Jos joku tietää jotai ni voisko kertoo. Musiikki Fazer. Millbrook musiikki. Thomann. Jne. You name it. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
jaakko987 22.09.2007 09:17:03 | |
---|
Kun kysyin sitä porin sound citystä niin ne sanoi ettei semmosta saa mistään. Mutta ei olis ensimmäinen kerta ku siel lliikkees huijataan. Ja mä kokeilin sieltä yhtä semmosta pleksiä mut se ei sopinu ku mun Jazz Basso on 15 vuotta vanha eli siin on ruuvin paikat eri kohdalla ja muutenkin muoto on hiukan erillainen. |
ganes-rocker 22.09.2007 19:15:27 | |
---|
"Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
Basistien Kauhu 23.09.2007 12:54:51 | |
---|
BOOGIE WOOGIE NIGGAH! |
ganes-rocker 23.09.2007 13:23:20 | |
---|
Eikös Sp-Elektroniikan plekseissä ole eri kohdissa ruuvinreiät, kun ne on tarkoitettu soitinrakennukseen? no voihan tuon tekassa itekki, ostaa sieltä sitä tortoise plexilevyä tai sitte kattelee ebaystä... "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
Basistien Kauhu 23.09.2007 13:34:42 | |
---|
Niin no joo onnistuuhan se niinkin. BOOGIE WOOGIE NIGGAH! |
uduwudu 23.09.2007 13:39:48 | |
---|
Eikös Sp-Elektroniikan plekseissä ole eri kohdissa ruuvinreiät, kun ne on tarkoitettu soitinrakennukseen? Onhan niissä, mutta kyllä ne pienellä muokkauksella sopii aika mainiosti paikoilleen. Kahteen meksikolaiseen jassoon olen moiset laittanut, toiseen sopi suoraan ja toisessa piti hieman muokata pleksiä. Ruuvinreistä osa osui kohdilleen, kyllä se paikoillaan pysyy viidelläkin ruuvilla. Ja eipähän maksa paljoa. |
J.Hollström 23.09.2007 15:30:43 (muokattu 23.09.2007 15:31:17) | |
---|
Onhan niissä, mutta kyllä ne pienellä muokkauksella sopii aika mainiosti paikoilleen. Kahteen meksikolaiseen jassoon olen moiset laittanut, toiseen sopi suoraan ja toisessa piti hieman muokata pleksiä. Ruuvinreistä osa osui kohdilleen, kyllä se paikoillaan pysyy viidelläkin ruuvilla. Ja eipähän maksa paljoa. Eikähän helpompaa ole kairata ne reiät siihen bodyyn siihen kohtaa missä pleksissäkin on reiät, sinne ne väärät jää pleksin alle piiloon. Avaa siististi 3 mm poralla alkureiän niin ei tuu bodyynkaan mitään ihmeempää vauriota, muuta kuin muutama ekstrahole. Ne voi myöhemmin täyttää jos tuntuu pahalta. Nätimpi ulospäin. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
ganes-rocker 23.09.2007 15:38:54 | |
---|
Eikähän helpompaa ole kairata ne reiät siihen bodyyn siihen kohtaa missä pleksissäkin on reiät, sinne ne väärät jää pleksin alle piiloon. Avaa siististi 3 mm poralla alkureiän niin ei tuu bodyynkaan mitään ihmeempää vauriota, muuta kuin muutama ekstrahole. Ne voi myöhemmin täyttää jos tuntuu pahalta. Nätimpi ulospäin. jep, noin oon itekki teheny. "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
hollstro 23.09.2007 16:35:34 | |
---|
Alkuaikojen Meksikon Jassoissa on jostain ihmeen säästösyystä erikokoiset mikit kun standardi Jazz Bassossa on. Muistaakseni vielä niin, että tallamikki ja kaulamikki ovat keskenään saman kokoiset, kun taas normijassossa ne ovat reilusti erikokoiset. Tästä syystä varmaan johtuu myös se että siihen on vaikea löytää alkuperäisen kokoista pleksiä. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
T.Urmio 26.09.2007 13:37:38 | |
---|
Sp-elktroniikka korostaa, etteivät ne ole varaosia, vaan nimen omaan rakenteluun tarkoitettu. Kaveri osti sieltä stratoon pleksin eikä se istu kaulasta, potikkakolo ei peity kauttaaltaan ja pleksi tulee ulkoreunan yli. Tämä siis vain pahimmillaan, mutta ei se kauhean kallis ole kokeilla, josko se vaikka sopisikin. Ja jos ei sovi, voit rakentaa pleksin ympärille uuden basson ihan ite. No ei se mun vika oo |
uduwudu 26.09.2007 17:07:27 | |
---|
Eikähän helpompaa ole kairata ne reiät siihen bodyyn siihen kohtaa missä pleksissäkin on reiät, sinne ne väärät jää pleksin alle piiloon. Olisihan se nätimmän näköistä juu. Mutta mulla meni muutenkin puukkohommiksi ton sovitus paikoilleen, joten ei se kauniilta olisi näyttänyt mitenkään. Mutta kaukaa ei huomaa suuria virheitä. ;) |