Basistin aivot 27.09.2007 22:15:28 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/peavey_c5nt.htm Tuommonen keppi, tuosta osoitteesta ja tuo hinta. Mikä tässä mättää? Tarkoituksena olisi joko loka tai marraskuussa ostaa uusi keppi mitä kurmoottaa ja tuo pisti silmääni thomannia selatessani. Siispä teiltä kokeneemmilta ostajilta ja käyttäjiltä kysyisin yksinkertaisesti: Onko tuon hinnan takana koira haudattuna? Onko tämä jokin niinkutsutta halpisbasso? Sillä tuo hinta olisi erittäin mairitteleva pienelle budjetilleni. Rumpusoolo on kuin housuunsa kusemista, vähän aikaa lämmittää. Hetken päästä jo hävettää. |
Typhus 27.09.2007 23:28:00 | |
---|
Mie testasin tutulla tommosta 4-kielistä ja todella asialliselta peliltä vaikutti hintaisekseen. Vahvistimen kanssa en päässy testaamaan joten sähköpuolesta en voi sanoa oikeen mitään. Mie oon kans tätä tsiigaillu et on aika makeen näköinen hintaisekseen: http://www.thomann.de/fi/peavey_cirrus_5_bxp_bubinga.htm |
Hetu 07.10.2007 15:44:33 | |
---|
Mie omistan kyseisen basson. Hyvin rakennettu basso, tosin kaikki metalli/elektroniikka -osat tuntuu olevan vähän kuraa. Miulta hajos hyvin lyhyen käytön jälkeen yksi potikka, mutta se nyt ei ole iso/kallis juttu vaihtaa parempaan. Painoa vehkeeltä löytyy aika hyvin (ainankin miulla, normaalisti kitaraa soittavalla on selkä ihan paskana bassoreenien lopussa). Tyytyväinen olen vehkeeseen! Hintansa väärti. I'M SO BAD (BABY I DON'T CARE) |
L.Ruoska 08.10.2007 15:41:17 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/peavey_cirrus_4_bxp_darkwood.htm Tässä on muuten kaikista makein Peavey ja edullinenkin, Cirrus-sarjaa. Bändini entinen kitaristi osti muistaakseni BXP Cirruksen tai Grindin ja kehui sitä hirveästi. Niitä kalliita Cirruksia testanneena täytyy sanoa, että jos tuon ulkonäön saa yhdisteltyä johonkin joka on edes jotain sinne päin verrattuna oikean Cirruksen soitettavuuteen, ollaan varmasti hyvillä jäljillä =) Tollanen Cirrus BXP olis mun valinta jos täytys nyt jostain syystä ostaa uus basso. Myynnissä Crate 2x12" 120W kitarakombo, hp. 300 euroa. Testata voi Espoossa. Muutan marraskuun lopussa ja tästä on luovuttava. Murea ja äänekäs, kahdella elementilläkin vielä! |
delites 10.10.2007 13:55:08 | |
---|
Nyt heräsi itselläkin kiinnostus noihin soittimiin, mutta kuka noita Peaveyn bassoja tuo maahan? Vai tuoko kukaan? Olisi hienoa testata tuollainen ennen kuin tilaa T-kaupasta. |
L.Ruoska 10.10.2007 16:51:25 | |
---|
Nyt heräsi itselläkin kiinnostus noihin soittimiin, mutta kuka noita Peaveyn bassoja tuo maahan? Vai tuoko kukaan? Olisi hienoa testata tuollainen ennen kuin tilaa T-kaupasta. Ei ole käytännössä mitään jakoa päästä testaamaan. Noretron tuo niitä Suomeen, mulle sanottiin sieltä suoraan puhelimessa jo että "me ollaan tarkoituksella feidattu tota soitinpuolta" eli soittimet ei ilmeisesti vaan myy ja siksipä ne ei siihen satsaakaan. Jos ostat niiltä niin ne tilaa sen jostain, toimitusajaksi luvattiin 3kk(!!). Bassoja niillä on ihan pari vaan siellä puodissa. Soitin sinne joskus vuosi sitten kysyäkseni bassoista ja ne sano että "meillä olis yks tällänen punanen Cirrus 4, hintaa joku 1600€". Mä oon jenkeissä testaillu liikkeissä noita Cirruksia ja ainakin ne aidot oli joitakin vuosia sitten parhaita bassoja mitä olin soittanut. Olen myös kuullut paristi että noi Grindit ja Cirrus BXP:t on todella laadukkaita soittimia. Ulkonäön ja kuulemieni juttujen perusteella ostaisin ehdottomasti Cirrus 4 BXP Darkwoodin jos mun nyt tarttis ostaa basso uutena. Käytettynä noita ei (vielä) löydy yhtään mistään, välillä eBaysta mutta harvemmin sieltäkään. Myynnissä Crate 2x12" 120W kitarakombo, hp. 300 euroa. Testata voi Espoossa. Muutan marraskuun lopussa ja tästä on luovuttava. Murea ja äänekäs, kahdella elementilläkin vielä! |