Mooi Millaista hintaluokassa 100-400 euroa käytettynä bassokomboa 100w suosittelisitte minulle elektroakkarin kanssa? Eli minkä merkkisiä vaihtoehtoja ja malleja? Riittääkö 100w bassovahvistin jos nyt 80w kitara trankku on piisannut? Käytän punaista 2munuaista efektinä, en nyt muista merkkiä, vanha kapine. Ja siinä pre tubeamp soundi, siis yleensä, mallintaa hieman cleania putkisoundia joka minulle ok.. Haluan siis jytäkämpää hieman bassomaista alakertaa soundiin kun 80w Fender Aqustasonicista ei sitä saa, mutta että skittasounditkin ainakin keskialueella soi myös ok. Nykyisessä trankku 80w skitta vahvistimessa soundi etenkin ulkona ohut kun volaa enempi, vaikka munuaisella tehty alakertaa soundiin. Tarkoitus on soitella sähkis ja rummut ja sitten tuo mun Yamaha APX 500 ja siihen kaavaillut tuota bassovahvaria. Pieniä keikkoja ja kesällä myös ulkona soittoa pikkutapahtumissa. Mitä sanotte? Toimiiko tuo bassovahvari tarkoituksessani ja siihen liitettynä se punainen munuainen? Ja mitä tossa pitää ottaa huomioon? |