pekip 14.10.2007 21:01:19 | |
---|
Olisko tietoo mikä mikki on kyseessä tele/precision 51, magneetit on tasan ja pohjassa lukee R 2 (basso on käsintehty mutta kaula on vm.68 telebass) you don´t have to be the best one,just be a good´un |
absqua 15.10.2007 18:51:01 | |
---|
Olisko tietoo mikä mikki on kyseessä tele/precision 51, magneetit on tasan ja pohjassa lukee R 2 (basso on käsintehty mutta kaula on vm.68 telebass) Onko toi kenties punainen, siis toi basso? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
knet725 16.10.2007 10:45:28 | |
---|
Jos kyseessä on se teettämäni punainen telebasso valkoisilla reunalistoilla niin mikki on Seymour Duncan (muistaakseni mallia quarter pounder). Ainakin se siinä oli silloin kun se Vantaalle läks. |
absqua 16.10.2007 10:47:42 | |
---|
Jos kyseessä on se teettämäni punainen telebasso valkoisilla reunalistoilla niin mikki on Seymour Duncan (muistaakseni mallia quarter pounder). Ainakin se siinä oli silloin kun se Vantaalle läks. mä just kelasin myös että tuntomerkit täsmäis siihen sun bassoon. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
knet725 16.10.2007 14:40:04 | |
---|
mä just kelasin myös että tuntomerkit täsmäis siihen sun bassoon Ei noita varmaan montaa ole liikenteessä. Taisin olla 80-luvun lopussa rahoissani kun SD teki kolmea eri mallia tuota -51 P mikkiä, niin ostin jokaisen mallin ja testasin tuolla orkkis telebassolla, kun sen oma mikki ei toiminut kunnolla (ennenkuin se sitten pajan toimesta vahattiin). Mallit oli muistaakseni Vintage, Quarter Pounder ja Hot. Hot-mallissa oli isoimmat magneetit ja se oli mulle liian Hot. Keskimmäinen sitten jäi mulle ja päätyi ko Telebassoon. |
pekip 16.10.2007 14:47:38 | |
---|
Joo ,sori heräsin vasta nyt! Kyseessä taitaa olla sama basso ,loistava peli .Oliko lankun tekijä muuten edesmannyt Ala-kuha(kaunista työtä)Mikki voi olla vaihdettu koska muistaakseni SD mikeissä on jotain tekstiä siellä pohjassa (tässä lukee vain R2)ja ajattelin että vois joskus testata toisella mikillä ehkä se olisi se quarter pounder....... you don´t have to be the best one,just be a good´un |
knet725 16.10.2007 15:04:02 | |
---|
Niin huomenta, Ala-kuhan(RIP) tekele se lankku on. Veikkaisin, että sama mikki on kyseessä kun se R2 kuulostaa tutulta (jos ei sitten herra K.G ole sitä vaihtanut). Siitä quarter pounderista en ole ihan varma, joka tapauksessa se oli joko niillä pienimmillä tai keskikokoisilla magneeteilla oleva SD. Itse asiassa koko bassoprojekti lähti siitä, kun mietin että mitä minä tuolla mikillä tekisin. Usan Ebaysta sattui löytymään sopiva kaula (Ala-kuhan mielestä paras, mihin hän oli törmännyt) ja lankuksi päätin teettää ns hienointa mitä voisin kuvitella. ja sitten menin myymään, höh ! |
pekip 16.10.2007 18:48:38 | |
---|
Kiitos tiedoista! you don´t have to be the best one,just be a good´un |