Mulla on kotona Eko-merkkinen basso! Aikamoinen peli. Ei sillä soittaa tietenkään voi, mutta ylpeänä omistajana sain nähdä, että Kotiteollisuuskin on joskus soittanut keikan samanlaisella laitteella. Dokumentissa RAIRAI bändi sanoi jopa muutaman sanan tämän mahtavan bassokitaran ominaisuuksista hyvin naurujen ryhdittäminä. :) "I havent slept since I woke up." |
Mulla on kotona Eko-merkkinen basso! Aikamoinen peli. Ei sillä soittaa tietenkään voi, mutta ylpeänä omistajana sain nähdä, että Kotiteollisuuskin on joskus soittanut keikan samanlaisella laitteella. Dokumentissa RAIRAI bändi sanoi jopa muutaman sanan tämän mahtavan bassokitaran ominaisuuksista hyvin naurujen ryhdittäminä. :) Ja tuo kyseinen eko taitaa olla nykyään meikäläisen omistuksessa. Mahtava vehje, tonet kiinni ja plekushow niin johan pöhisee. |
Mulla on kotona Eko-merkkinen basso! Aikamoinen peli. Ei sillä soittaa tietenkään voi, mutta ylpeänä omistajana sain nähdä, että Kotiteollisuuskin on joskus soittanut keikan samanlaisella laitteella.
Höh. Anna meitsille, meikä tarttee lissää jänskää romua. Ja Ekon vehkeistä on tullut jo unelmoitua jokunen tovi. Jympsis jömpsis, passova soitan. "On siis helppo ja kevyt painaa koodit nuottiin" |