Kitaran soittoa olen n. puolitoista vuotta harrastanut ja nyt olen bassonsoitosta kiinnostunut ja kysyisin nyt sitten ehdotuksia ensimmäiseksi bassoksi ja sen vahvariksi budjetilla 700-850€. Ja kummalla kannattaa soitto aloittaa sormilla vai plekulla? Tässä vastaukset: -Sormilla. Plekun voit ottaa haltuun vähän myöhemmin. -Bassoksi Yamahan tai Ibanezin tuote. Molemmilla on hyvälaatuisia pelejä tuossa hintaluokassa. -Vahvistimeksi joku esim warwickin kombo, mieluiten yli 50W jos meinaat bändissä soittaa. Käytettynä saat samalla rahalla tasokkaammat vehkeet kuin uutena. Lopuksi tärkeä asia: OPETTELE KÄYTTÄMÄÄN TÄMÄN PALSTAN HAKU-TOIMINTOA. SUN KYSYMYKSIISI LÖYTYY SATA MUUTAKIN VASTAUSTA KUN VÄHÄN MALTAT ETSIÄ ITSE. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Tässä vastaukset: -Sormilla. Plekun voit ottaa haltuun vähän myöhemmin. -Bassoksi Yamahan tai Ibanezin tuote. Molemmilla on hyvälaatuisia pelejä tuossa hintaluokassa. -Vahvistimeksi joku esim warwickin kombo, mieluiten yli 50W jos meinaat bändissä soittaa. Käytettynä saat samalla rahalla tasokkaammat vehkeet kuin uutena. Lopuksi tärkeä asia: OPETTELE KÄYTTÄMÄÄN TÄMÄN PALSTAN HAKU-TOIMINTOA. SUN KYSYMYKSIISI LÖYTYY SATA MUUTAKIN VASTAUSTA KUN VÄHÄN MALTAT ETSIÄ ITSE. Hyvin paketoitu, tämä kiinteäksi topiciksi. Mä olisin vaan sanonut että bassonsoitto alkaa E:stä. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
Hyvin paketoitu, tämä kiinteäksi topiciksi. Mä olisin vaan sanonut että bassonsoitto alkaa E:stä. Tai B:stä jos oot tarpeeks hevi, ja sehän sopii muutenkin paremmin, kun kerran Bassosta on kyse;) |