Tappajabanaani 14.02.2008 15:59:01 | |
---|
Terveppä terve. Tällä bassopuolella ei ole sellaista fiiniä "mitä kannattaa maksaa tästä laitteesta" - ketjua, joten jouduin ihan uuden tekemään tälle pikku kysymykselle. Elikkäs kuinka suuria summia olis järkevää maksaa käytetystä Fenderin Mexico presarista? Näitä standard vekottimia meinaan. Tekeekö noilla yhtikäs mitään vai myydäänkö niitä vain Fenderin logolla? Kannattaako esim. mieluummin suosiolla hommata japsi vai onko ero kummoinenkaan ? |
absqua 14.02.2008 16:01:43 | |
---|
Terveppä terve. Tällä bassopuolella ei ole sellaista fiiniä "mitä kannattaa maksaa tästä laitteesta" - ketjua, joten jouduin ihan uuden tekemään tälle pikku kysymykselle. Elikkäs kuinka suuria summia olis järkevää maksaa käytetystä Fenderin Mexico presarista? Näitä standard vekottimia meinaan. Tekeekö noilla yhtikäs mitään vai myydäänkö niitä vain Fenderin logolla? Kannattaako esim. mieluummin suosiolla hommata japsi vai onko ero kummoinenkaan ? On siinä eroa japsin eduksi minun mielestäni, mutta jos edukkaasti saat ( Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Värinä 14.02.2008 16:12:10 | |
---|
Mun mielestä sellanen 400 euroa on ihan kohtuullinen hinta hyväkuntoisesta perus meksikofenderistä. Hyväkuntoisella itse tarkoitan, että elektroniikkapuoli on kunnossa. Jakit ja potikat pelittää jne. Puuosien naarmut ei mun mielestä välttämättä laske hintaa, ellei oikeasti haittaa soittamista. Mun presarissa on kaulan takapuolella pieni naarmu joka tuntuu kädessä ihan selvästi; paitsi sillon kun soittaa. Ei niitä naarmuja sillon huomaa... Ne japanilaiset fenderit joita olen nähnyt on järjestään olleet meksikolaisia siistimmän näköisiä. Siis lakkauksen yms. osalta. Soundista en kauheasti osaa sanoa suuntaan tai toiseen. Päätyy kumpaan tahansa, niin mun mielestä parhaan hinta-laatusuhteen saa ostamalla käytettynä torilta. Muutenkin tuota toria seuraamalla saa hyvän käsityksen soittimien arvosta. Yleensä siellä on aika kohdillaan ne hintapyynnöt. Someone once said that life's like a cow, but I don't know how... |
jvakeva 14.02.2008 22:42:44 | |
---|
japsi tai mehsiko. samaa "rautaa" saat. ei ne japsitkaan ainakaan omien kokemuksie perusteella ole lähelläkään jenkkiä. vaikka kuin jotkut japanialaisia kehuvatkin, niin itse en allekirjoita. www.theyoungers.net |
J.Hollström 16.02.2008 12:27:06 | |
---|
ei ne japsitkaan ainakaan omien kokemuksie perusteella ole lähelläkään jenkkiä. vaikka kuin jotkut japanialaisia kehuvatkin, niin itse en allekirjoita. No täältä vois taas allekirjoitus tulla. Mielummin ottaisi samaan rahaan japanilaisen kuin esim. jenkki HW1:sen. Molempia on ollut. Meksikolaisista ei ole omakohtaisia kokemuksia. Point-to-point ripuliranne |
jvakeva 17.02.2008 12:31:49 | |
---|
No täältä vois taas allekirjoitus tulla. Mielummin ottaisi samaan rahaan japanilaisen kuin esim. jenkki HW1:sen. Molempia on ollut. Meksikolaisista ei ole omakohtaisia kokemuksia. hw:tä en oo kokeillukkaan. ei ole tarvettakaan kokeilla. www.theyoungers.net |
hollstro 17.02.2008 14:16:09 | |
---|
japsi tai mehsiko. samaa "rautaa" saat. ei ne japsitkaan ainakaan omien kokemuksie perusteella ole lähelläkään jenkkiä. vaikka kuin jotkut japanialaisia kehuvatkin, niin itse en allekirjoita. Japanissakin tehdään halpisfendereitä surkeilla osilla ja ne kannattaa jättää rauhaan. Mutta ne kalleimmat pesee ja linkoaa nykyiset amerikanstandardit ja muut deluxet kuusi-nolla. Vintagefiilis, paras työnjäki eikä niitä idioottimaisa "uutuuksia" joilla monet uudet Fenkut on pilattu. Ei, mulla ei ole sellaista joten siksi en kehu. On vaan vanhempia Fenkkuja. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Tappajabanaani 17.02.2008 16:08:26 | |
---|
Juu kiitoksia vastauksista, vaikka en niistä varsinaisesti viisastunut. =) Täytyy katsoa, miten tämä varallisuustilanne antaa periksi. |