Aihe: Pyöriikö nurkissasi käytettyjä kieliä?
1
Shemhamforash
17.04.2008 14:41:13

Etkö löydä enää tilaa käytetyille bassokielillesi? Oletko turhautunut joka paikoista pursuaviin vanhoihin setteihin, etkä tiedä, mitä niille tekisit? Tässä sinulle ratkaisu! Lähetä ne minulle! Pääset osalliseksi Suomen korumuotoilun historiaa (ehkä joku päivä..)!

Tää tekis niistä riipusten hihnoja. Kierrätys on päivän sana, junou.

Yhdelläkin kielellä voit vaikuttaa! Lähetä kiepit osoitteeseen:

Kirsi Ahola
Minna Canthin katu 49 B 30
70110 Kuopio

Kitoooos!
Sankarikoiran arvo myönnetään vuosittain koirille, jotka ovat toiminnallaan merkittävästi vaikuttaneet siihen, että maan etelä- ja itäosassa satelee paikoin vettä tai räntää. - teksti-tv
Nelikielipiru
17.04.2008 15:03:17

Etkö löydä enää tilaa käytetyille bassokielillesi? Oletko turhautunut joka paikoista pursuaviin vanhoihin setteihin, etkä tiedä, mitä niille tekisit? Tässä sinulle ratkaisu! Lähetä ne minulle! Pääset osalliseksi Suomen korumuotoilun historiaa (ehkä joku päivä..)!

Tää tekis niistä riipusten hihnoja. Kierrätys on päivän sana, junou.

Yhdelläkin kielellä voit vaikuttaa! Lähetä kiepit osoitteeseen:

Kirsi Ahola
Minna Canthin katu 49 B 30
70110 Kuopio

Kitoooos!

Mulla taitaa olla muutama setti jotain, laitan tulee kun muistan.
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
Kallekorvola
17.04.2008 19:09:21
heh, itsekin oppilaana pyörittelin aikanaan ajatusta moisesta...

muistapa, et isossa osassa kieliä on nikkelöinti päällä, eli allergikoille ei sovellu. loput taas on ruostumatonta (=hitaasti ruostuvaa) terästä, eli ei välttämättä pitkäikäinen ajatus sekään. mutta kokeilla pitää...
Sir Härö
17.04.2008 19:18:37
Mulla olis muovikassillinen. Jos viitsin niin voin vaikka lähettää.
NikoK
17.04.2008 23:36:46
jaa oishan noita muutama turha setti, voisin laittaa joku päivä =)
Ville S
18.04.2008 11:02:53
Mulla olis muovikassillinen. Jos viitsin niin voin vaikka lähettää.

Sama homma. aivan perkeleesti kieliä, ehjiä ja katkenneita jne.
mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä? V: six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt!
Shemhamforash
22.04.2008 14:56:18

Kiitos, mussukat! Kaikki kelpaa. Ehjät ja rikkinäiset, nikkelilliset ja teräksiset.
Sankarikoiran arvo myönnetään vuosittain koirille, jotka ovat toiminnallaan merkittävästi vaikuttaneet siihen, että maan etelä- ja itäosassa satelee paikoin vettä tai räntää. - teksti-tv
Rocco_Longfella
22.04.2008 15:15:01
Kiitos, mussukat! Kaikki kelpaa. Ehjät ja rikkinäiset, nikkelilliset ja teräksiset.

Kitarankin? En välttämättä laittaisi ohuimpia kieliä kaulani ympärille, mutta kai niistä jotain keksit..?

Pistän tulemaan paksua ja ohutta, bassoa ja kitaraa.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Albireo
22.04.2008 19:42:34
Varmaan saa käydä ovelle tuomassa? Säästääpä postikuluissa.
Shemhamforash
24.04.2008 13:49:39

Kitarankin kielet käy, etenkin E- ja A-kielet. Ja saa tiputtaa myös postiluukusta, ei kukaan kiellä...
ozmo
25.04.2008 12:00:09
Hoho, asut näköjään samassa talossa... no onneks loppuunajettujen tuhnujen hautausmaa on ainakin lähellä.
"Alright... I am the messiah... Now, FUCK OFF!"
Pro Ulrich säätiö#1
muzakkia
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)