Dixon 23.06.2004 22:42:49 | |
---|
Minä olen aikonut ostaa yamahan rbx270. Mitä mieltä olette siitä, antaako se rahalle vastinetta (299€). Mulla on nyt H-B mitä yritän kuumeisesti myydä kun se rupesi 2kk jälkeen tuntumaan vähän kankealta. Elikkä osisiko tämä yhtään parempi? |
Puavali 23.06.2004 22:59:44 | |
---|
Minä olen aikonut ostaa yamahan rbx270. Mitä mieltä olette siitä, antaako se rahalle vastinetta (299€). Mulla on nyt H-B mitä yritän kuumeisesti myydä kun se rupesi 2kk jälkeen tuntumaan vähän kankealta. Elikkä osisiko tämä yhtään parempi? Luultavasti on parempi. Itselläni on rbx 370, eli sama aktiivina. En ole ainakaan vielä ostamassa fenkun jazzia tilalle. |
Tuba 24.06.2004 00:53:55 | |
---|
Mulla oli tommonen kaks vuotta ja olin tyytyväinen. Siinä oli parempi släppisaundi ku mun nykysessä iban sr300:ses. Tosi helpposoittoinen peli. Jos huonoja puolia pitää ettiä niin siinä on aika paska tallamikki ja talla on aika lelun olonen, mutta ei tolla hintaa voi odottaakkaa parempaa. Suosittelen. Ei noilla viä kuuhun mennä! |
karkkka 24.06.2004 07:33:26 | |
---|
Mulla on ollut tuo rbx370 muutaman vuoden ja sama soitin on muuten paitsi elektroniikaltaan kuin rbx270. Helppo soittaa, ihan käypä perussoitin. Ompa mulla kokemuksia myös HB-bassoista, eli kyllä tuo paremmin käteen istuu tuo jammu. Born mistake prone™ |
basistivol666 24.06.2004 11:34:01 | |
---|
No kyllä se varmaan paremmaksiosoittuu kuin benttoni (kahdessa kuukaudessa: )) Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan |
Skaldof 24.06.2004 13:50:58 | |
---|
Mulla on rbx260, eli käsittääkseni sama peli mutta ilman tallamikkiä. Miellyttävä soittaa ja pelittää muutenkin loistavasti. Eli voin suositella yammua. Fires in my soul, bass is on my side... |
Teme007 25.06.2004 18:11:46 | |
---|
Jammu on ihan soiva peli =0) PERKELE!!! |
pardy 27.06.2004 19:53:14 | |
---|
Olen päässyt aikojen saatossa testailemaan yhteensä noin viisi kertaa Yamahan halvempien sarjojen bassoja. RBX260:a, RBX270:a ja muitakin. Kahta edellä mainittua vieläpä aika useinkin. Tuota RBX270:a itseasiassa perjantaina viimeksi, ja yllätyn aina vain uudestaan miten hyvä basso se on hintaansa nähden. Tosin havainnointikyky ei enää siinä vaiheessa iltaa ollut terävimmillään, mutta olin silti innoissani sen laadusta ja jämäkkyydestä, ts. ei ollut "muovinen". :) Ja tuosta RBX260:sta sen verran, että olen vielkin katkera yhdelle kaverilleni, jolla kyseinen basso on. Syy: tämä soitti yhden keikan mun kamoilla, ja olin tietysti sitten yleisön seassa kuuntelemassa, ni rupes vituttamaan se, että sillä oli just sellanen soundi mitä mä oon hakenu ties kuinka kauan kaiken maailman pedaaleilla ja ekvalisaattoreilla. Se vaan tuli ja iski basson suoraan vahvariin ja rupes soittamaan muina miehinä (tai tarkemmin sanottuna naisina) ilman että se ees varmaan ite tajus kuinka järkyttävän hyvä soundi sillä oli...:) Pitää varmaan ostaa samanlainen basso studioo ku ruvetaan bändin kanssa äänittelemään ens kuussa...:) Ja Warwickia käytetään livenä...heh. Enpä olisi ikinä uskonut...:) Yhteenveto: oot hullu jos et osta! Yksi parhaimmista bassoista hintaluokassaan! P.S Siinä 270:ssa on myös tajuttoman hyvä släppisoundi, jota olen myös useaan otteeseen päivitellyt... Kun ottaa kuitenkin huomioon vehkeen hinnan, ni huhhuh... "Jansku-Bansku!" -Tyttöystäväni |
Niskamies 27.06.2004 20:24:36 | |
---|
Olen päässyt aikojen saatossa testailemaan yhteensä noin viisi kertaa Yamahan halvempien sarjojen bassoja. RBX260:a, RBX270:a ja muitakin. Kahta edellä mainittua vieläpä aika useinkin. Tuota RBX270:a itseasiassa perjantaina viimeksi, ja yllätyn aina vain uudestaan miten hyvä basso se on hintaansa nähden. Tosin havainnointikyky ei enää siinä vaiheessa iltaa ollut terävimmillään, mutta olin silti innoissani sen laadusta ja jämäkkyydestä, ts. ei ollut "muovinen". :) Mä oon paria 270:sta kokeillu, ja ei mun mielestä ole tasalaatuisia. Fasun musta RBX ei soi sitten millään ja on muutenkin muovinen, mutta kaverin RBX270 soi jo taas erittäin hyvin. Joten kannattaa valkata yksilö. Ja hirvittävän paljon hurisi tallamikki. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Dixon 27.06.2004 21:25:33 | |
---|
No sehän on sitten mentävä kauppaan hakemaan sellainen. |
mr.bungle 29.06.2004 17:08:55 | |
---|
Minä olen aikonut ostaa yamahan rbx270. Mitä mieltä olette siitä, antaako se rahalle vastinetta (299€). Mulla on nyt H-B mitä yritän kuumeisesti myydä kun se rupesi 2kk jälkeen tuntumaan vähän kankealta. Elikkä osisiko tämä yhtään parempi? Mulla on wanha rbx250 ja se on aivan ökyhyvä. Parhaita presarisaundeja mitä oon kuullu. Toisaalta mulla oli joskus uus BBN4f, jonka kaula oli melkoinen vatkuli ja täynnä susinuotteja, eli laatutarkkailu/uusi tuotanto ei välttämättä toimi niinku pitäis. |
ajs 30.06.2004 11:00:40 (muokattu 30.06.2004 11:01:06) | |
---|
Mitä mieltä olette siitä, antaako se rahalle vastinetta (299e) Antaa kyllä (222e + pk) "Mozart sentään sävelsi sinfoniansa loppuun asti sen sijaan että olisi jäänyt jotain kuppaa potemaan." -sub zero |
JE 30.06.2004 11:42:50 | |
---|
Mulla on wanha rbx250 ja se on aivan ökyhyvä. Parhaita presarisaundeja mitä oon kuullu. Joo, mullakin on sama basso. Kylo n saanut olla tyytyväinen, olenhan koko ikäni soittanut sillä. Lähtee kova släppiääni, aika persoonallinen. Käyhän se sitten myös pehmeempääkin musiikkiin. Mut siitä lähtee outo klapklapklap ääni aina kun nauhottaa jollekkin raiturille tms. suoraan linjasasta. Mutta eipä oo se paljon haitannu. OL NIINGON GOTONAS! |
Niskamies 30.06.2004 11:52:29 | |
---|
Mut siitä lähtee outo klapklapklap ääni aina kun nauhottaa jollekkin raiturille tms. suoraan linjasasta. Mutta eipä oo se paljon haitannu. Kielet osuu nauhoihin? Mulla oli sama ongelma, löysäsin kaularautaa ja ongelma parani. Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6. |
JE 30.06.2004 11:56:32 | |
---|
Kielet osuu nauhoihin? Mulla oli sama ongelma, löysäsin kaularautaa ja ongelma parani. Tota joo osuu, vaikka pidän kieliä aina mahdollisimman korkealla ihan omista syistä koskaan soittaa korkeilla kieliä. Mutta MITEN ihmeessä sait sen väännettyä kun mulla tuo basso pitäisi viedä jonnekkn autokorjaamoon koska siinä on ihme kaularaudan pää. Mikä työkalu sopii siihen? OL NIINGON GOTONAS! |
Niskamies 30.06.2004 12:03:07 | |
---|
Tota joo osuu, vaikka pidän kieliä aina mahdollisimman korkealla ihan omista syistä koskaan soittaa korkeilla kieliä. Mutta MITEN ihmeessä sait sen väännettyä kun mulla tuo basso pitäisi viedä jonnekkn autokorjaamoon koska siinä on ihme kaularaudan pää. Mikä työkalu sopii siihen? Millanen pää? Yleensä ihan perus kuusiokoloavain tai ruuvari kykenee siihen, musarilla sitten melkeinpä mikä tahansa(kiitos sen nerokkaan kaularautasäätö"ruuvin"). Mun Yamahaan tarttin kuusiokolohylsyn, kun on sen verta hankalassa paikassa. Fasulta ostin, makso viisi euroa. Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6. |
mr.bungle 30.06.2004 13:36:55 | |
---|
Tota joo osuu, vaikka pidän kieliä aina mahdollisimman korkealla ihan omista syistä koskaan soittaa korkeilla kieliä. Mutta MITEN ihmeessä sait sen väännettyä kun mulla tuo basso pitäisi viedä jonnekkn autokorjaamoon koska siinä on ihme kaularaudan pää. Mikä työkalu sopii siihen? Kuusiokoloavain. |
Zarmo 30.06.2004 13:46:05 | |
---|
Miulla on rbx170, ja se on ihan hyvä. Tai kelpaa ainakin minulle. "Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi |
JE 30.06.2004 14:26:22 | |
---|
Heh, mulla se on pyöreä. OL NIINGON GOTONAS! |
Karlsson 30.06.2004 14:44:38 | |
---|
Heh, mulla se on pyöreä. Auts. "if you wonna know how to play the bass get yourself a woman" -twyla |