Meegs86 15.06.2008 20:26:12 | |
---|
Tiedän, että vastaava ketju on jo olemassa, kun sitä joskus aikanaan luin, mutta en löytäny haulla sitä, vaikka aikani näpräsin. Joten, linkki siihen aiempaan keskusteluun tai vastatkaa tietoiset ihmiset tähän, että missä Tampereella voisi huoltaa tuollaisen SWR:n 750x-transistorinupin (tosin varustettu etuasteputkella)? Wahvarikellari-niminen mesta oli ainakin joskus olemassa, mutta sille ei löydy enää nettisivua. Onko muita? Tuon ko. nupin virtanamikassa on joku kosketushäiriö, aiheuttaa pientä rätinää ja namikan valo vilkkuu jo pelkästä napin hipaisusta. Mitähän tuollaisen vian korjaava operaatio maksaisi noin suunnilleen? "One step forward, two steps back..." |
kojones 15.06.2008 20:32:55 | |
---|
Audio-Taso Järvinen Kuninkaankatu 46 33200 TAMPERE 03-2237023 jjar@sci.fi |
Visakoivu 16.06.2008 10:55:38 (muokattu 16.06.2008 10:56:20) | |
---|
Tiedän, että vastaava ketju on jo olemassa, kun sitä joskus aikanaan luin, mutta en löytäny haulla sitä, vaikka aikani näpräsin. Joten, linkki siihen aiempaan keskusteluun tai vastatkaa tietoiset ihmiset tähän, että missä Tampereella voisi huoltaa tuollaisen SWR:n 750x-transistorinupin (tosin varustettu etuasteputkella)? Wahvarikellari-niminen mesta oli ainakin joskus olemassa, mutta sille ei löydy enää nettisivua. Onko muita? Tuon ko. nupin virtanamikassa on joku kosketushäiriö, aiheuttaa pientä rätinää ja namikan valo vilkkuu jo pelkästä napin hipaisusta. Mitähän tuollaisen vian korjaava operaatio maksaisi noin suunnilleen? Audiotasossa maksaa arvio muistaakseni 20-40€ laitteesta riippuen. Tosin siitä on jo vähän aikaa kun siellä on tarvinnut asioida. Siihen sitten osat ja varsinainen työ. Meikä vois vilkaista ilmaiseksi jos tuo taso kuulostaa liian tyyriiltä. 70% ajasta ihminen, 30% ajasta basisti |
M.Hanski 16.06.2008 11:05:17 | |
---|
Jos kytkin on tiensä päässä, uudet keinuvipukytkimet maksavat pari-kolme euroa sähkötarvikeliikkeissä. Todennäköisesti kytkimen persiissä on piuhat kiinni abikoliittimillä eli juottelultakin välttynee. |
Meegs86 16.06.2008 15:04:12 | |
---|
Oon itse niin "käsi" noiden elektroniikkalaitteiden sisusten kanssa, että en mieluusti itse availe/fiksaile sitä. Mieluummin maksan sen parikymppiä siitä, että joku tekee sen oikein ja laite on toimintakuntoinen vielä operaation jälkeenkin. Itse onnistuisin varmaan paskomaan noinkin simppelin toimenpiteen. Huuhkaja, toki ilmainen tsekkaus kelpaa aina :) "One step forward, two steps back..." |
J.Hollström 19.06.2008 08:07:11 | |
---|
|