Aihe: Keissi GK-nupille; räkki vaiko jotakin muuta?
1
azrah
09.06.2008 14:48:43
Ostin Gallien-Kruegerin nupin (GT700RB-II) puolisen
toista vuotta sitten. Hyvähän se on, mutta ottanut aika paljon osumaa keikoilla roudaillessa ym, koska mitään suojusta sille ei ole olemassa

Mietinkin sopivaa case-vaihtoehtoa kyseiselle nupille. Olisiko räkki hyvä vaihtoehto, vai mahtaako tuon kokoiselle nupille löytyä kokoonsa sopivaa kantolaukkua?

PS. Oon myös miettinyt jos tekisin itse jonkinlaisen roudauslootan, mutta pahoin pelkään että siinä tulee vain itku. Kokemuksia?

Kiitos vaivannäöstä.
absqua
09.06.2008 14:52:47
Ostin Gallien-Kruegerin nupin (GT700RB-II) puolisen
toista vuotta sitten. Hyvähän se on, mutta ottanut aika paljon osumaa keikoilla roudaillessa ym, koska mitään suojusta sille ei ole olemassa

Mietinkin sopivaa case-vaihtoehtoa kyseiselle nupille. Olisiko räkki hyvä vaihtoehto, vai mahtaako tuon kokoiselle nupille löytyä kokoonsa sopivaa kantolaukkua?

PS. Oon myös miettinyt jos tekisin itse jonkinlaisen roudauslootan, mutta pahoin pelkään että siinä tulee vain itku. Kokemuksia?

Kiitos vaivannäöstä.

Sellaisia puolikovia olkahihnalla kannettavia räkkilaukkuja, joihin tuo nuppi mahtuu valmistaa aika moni, esim. Gator, Warwick. Hintaa tulee 50-100e.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
M.Hanski
09.06.2008 15:07:34 (muokattu 09.06.2008 15:08:31)
Jos ei ole tarvetta tunkea räkkiin mitään muuta, ja ei-kantolaukkumallinen käy, niin SKB X-Rack 2 on yksi varteenotettava vaihtoehto.

http://www.stpaulssound.fi/rakit.html
http://www.thomann.de/fi/skb_xrack_2.htm

Edit: St.Paul's Soundilla on näköjään myynnissä Gatorin räkkilaukkuja. 2U-laukku maksaapi 59 e.
Kallekorvola
09.06.2008 15:23:30
toi räkkilaukku on hyvä, jos pitää kuljetella olalla paljon, mutta oikea räkki suojaa sijoituksesi parhaiten.
absqua
09.06.2008 15:27:46
Edit: St.Paul's Soundilla on näköjään myynnissä Gatorin räkkilaukkuja. 2U-laukku maksaapi 59 e.

Ton kyseisen nupin kohdalla kannattaa tsekata tarvitseeko nupin yläpuolelle jättää tyhjää tilaa tuuletusta varten, kuten on asian laita isoveljensä 1001RB-II -nupin kohdalla.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
M.Hanski
09.06.2008 15:31:24
Ton kyseisen nupin kohdalla kannattaa tsekata tarvitseeko nupin yläpuolelle jättää tyhjää tilaa tuuletusta varten, kuten on asian laita isoveljensä 1001RB-II -nupin kohdalla.

Hyvä pointti. En muistanut, että flektiaukot ovat kansilevyssä. SKB X-Rack 2:ssa on ainakin jonnin verran hajurakoa ylä- ja alapuolella, ja onhan samassa tuoteperheessä toki 3U- ja 4U-versiotkin.
kalzu
09.06.2008 17:43:56

Mulla on tuo 1001RB-II majoitettu SKB:n 3 unitin XRACKiin, eli juurikin yhden unitin verran tuuletustilaa päällä. Kyllä se pitkissä sessioissa sen verran lämpenee, etten uskaltaisi kahden unitin pakettiin sulloa.
"Death is nature's way of telling us to slow down." www.piecemakerband.com
PnukBassist
10.06.2008 09:52:17

Semmoinenkin hullu vaihtoehto on olemassa että kipaiset lähimpään amikseen kysymään josko siellä joku tekis sulle sopivaa korvausta vastaan oppilastyönä jonkun räkin/kuljetuslaatikon. Tulee varmasti tosi halvaksi ja saat kumminkin sitten just semmoisen custom-lootan mitä haluatkin, ja ainakin omasta kokemuksesta sieltä ei kumminkaan mitään ihan paskaa tule käteen. Ainakin oma keissi putkinupille on ollu helvetin hyvä.
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
JussiKoo
11.06.2008 00:10:05

Mulla on tuo Gatorin 2U-laukku Warwickin räkkinupille. Hyvin toimii. Ei ole ollut lämpöongelmia. Nupin tuuletin puhisee taaksepäin, jossa on vetoketjulla aukko. Keikkoja en tosin ole tuolla nupilla soitellut, joten takuuseen en mene tuuletuksen riittävyydestä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)