jazbaz 05.06.2008 15:52:38 | |
---|
"Bass sings Bles-sings" |
Typhus 05.06.2008 17:39:35 | |
---|
Mielenkiintoselta vaikuttaa... myös www.bassplayer.tv :ssä oli arvostelu tuosta ja kovasti kehuivat :) ... Jos tossa ois vaan DI samassa... |
Cornflake 05.06.2008 17:44:13 | |
---|
Ton lafkan kilkkeet on kyllä laadukkaita tupanneet olemaan. Mielenkiintoinen kikotin. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
laroma 05.06.2008 23:07:57 | |
---|
Itellä XXL ajettuna bass driveriin toimi tosi hyvin. |
jazbaz 06.06.2008 08:56:39 | |
---|
"Bass sings Bles-sings" |
Kallekorvola 06.06.2008 09:47:27 | |
---|
testasin ko. pelin ameriikassa, mutta en ostanut. miksi? odotin monipuolisempaa purkkia, eikä särömaailma mielesäni poikennut perus sansampista, jollainen minulla jo on.... makuasioita nämä säröjutut, mutta minua siis ei täysin vakuuttanut. |
Cornflake 06.06.2008 13:02:48 | |
---|
Kallekorvola: eikä särömaailma mielesäni poikennut perus sansampista Vähän aavistelinkin että noin saattaa hyvinkin olla. Myyntipuheetkin on suht samansuuntaiset. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
nro5 06.06.2008 16:31:54 | |
---|
Henk.koht. en ole koskaan ymmärtänyt näiden etuastepurkkien mahtavuutta. Tietenkin jos ei käytä backlinea vaan soittaa suoraa pöytään, niin sitten jokin tällainen etuaste puolustaa paikkaansa. Itse en ole osannut suhtautua Sansampeihin yms. muuta kuin särö- ja rosopedaaleina. Tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällainen pedaali saisi vaikkapa hartken kuulostamaan rantasaunalta tai vanhalta fliptopilta? |
Tana 06.06.2008 18:59:23 | |
---|
Henk.koht. en ole koskaan ymmärtänyt näiden etuastepurkkien mahtavuutta. Tietenkin jos ei käytä backlinea vaan soittaa suoraa pöytään, niin sitten jokin tällainen etuaste puolustaa paikkaansa. Itse en ole osannut suhtautua Sansampeihin yms. muuta kuin särö- ja rosopedaaleina. Tuntuisi jotenkin uskomattomalta, että tällainen pedaali saisi vaikkapa hartken kuulostamaan rantasaunalta tai vanhalta fliptopilta? Äh. Noi saa heikohkot/pienehköt kamat kuulostamaan jytkymmiltä ja isommilta, minusta. Ja suoraan pöytään - vehkeinä studiossa/keikoilla kova sana. Varsinkin, kun harvemmin se backline mistään rantasaunasta koostuu. Soundiin saa tollaisella lisää makua, mutta mistään instant-ampegista on turha puhua, minusta. Pähkinänkuoressa: Matkiminen on perseestä noilla, mutta kyllä niistä silti todella hyviä soundeja irtoaa. Käsittiköhän kukaan nyt ajatuksenjuoksuani. :) |
Cornflake 06.06.2008 20:03:24 | |
---|
Tana Käsittiköhän kukaan nyt ajatuksenjuoksuani. :) Kyllä basisti toista ymmärtää. Samoilla linjoilla. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
piivei 06.06.2008 23:12:59 | |
---|
Vähän kaikissa noissa etuastepedaaleissa ja muissakin efektilaitteissa on sama juttu, ne leikkaa soittimen dynamiikkaa ja headroomia juuri niin paljon että bändisoitossa ne on ainakin minulla jäänyt sivuun ennemmin tai myöhemmin. Ensivaikutelma on aina ollut hyvä mutta nopeasti sitä blendiä alkaa ruuvaamaan pienemmälle kun se tärkeä erottuvuus bändin seassa huononee. Mitä sitä hienolla soundilla tekee kun se ei vaan kuulu läpi. Studiossa ja tietsikalle äänitettäessä noi purkit toimii mut livenä ei, minusta... |
nro5 07.06.2008 00:51:05 | |
---|
Pähkinänkuoressa: Matkiminen on perseestä noilla, mutta kyllä niistä silti todella hyviä soundeja irtoaa. Käsittiköhän kukaan nyt ajatuksenjuoksuani. :) Jep, tuota vähän itsekin yritin sanoa. |
Cornflake 07.06.2008 11:22:01 | |
---|
Toi leikkaavuudesta olen saanut ihan samoja kokemuksia. Toisaalta pienempien ja ominaissoundiltaan "ei niin järkyttävän hyvien" pelien kanssa noista on minusta paljonkin iloa. Toi perus skuuppi mikä noissa on pitää vaan huomioida. Mutta muuten esmes toi BDDI tuo ihan kivaa henkeä imo messiin tällaisessa tapauksessa. Nyt kun on pari vuotta paukuttanut täysputkinupin läpi niin on noi purnukatkin siirtyneet muuhun käyttöön. Himaan yms. Ei tohon eteen mulle ole istunut kuin tyyliin buusteri / skidisti säröttävä perusboxi, itsellä toi valvedrive. Mutta trankkupelien kanssa noista oli paljonkin iloa. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
UncleFester 08.06.2008 11:58:18 | |
---|
Nyt kun on pari vuotta paukuttanut täysputkinupin läpi niin on noi purnukatkin siirtyneet muuhun käyttöön. Himaan yms. Ei tohon eteen mulle ole istunut kuin tyyliin buusteri / skidisti säröttävä perusboxi, itsellä toi valvedrive. Mutta trankkupelien kanssa noista oli paljonkin iloa. Totta turiset, nimittäin tuo ValveDrive tuo omaan 1x15" trankkucomboon ihmeesti lisää dynamiikkaa ja pientä rosoa. Dynamiikka ei katoa mihinkään, vaan päinvastoin sitä tulee lisää ja botnen määrä on jo uskottava... Putkipeleistä ei ole kokemusta, mutta trankkuihin tuollaiset tuo melkolailla uutta eloa ja särmää. "Se mennee siittä pallojen kohalta." |