makiaki 22.05.2008 09:41:58 (muokattu 22.05.2008 09:47:59) | |
---|
Terve. Olist tarvetta hommata toinen kova case bassolle. Linkin takaa löytyy Thomannin halvin. Mietin vaan, että onko tuossa mitään hyvää, vai kannattaako suoraan ostaa kalliimpi versio. Eniten kiinnostaa lukkojen laatu. Ei ole kympistä kiinni, mutta en ostaisi kalliimpaa jos siihen ei mitään syytä ole. Eli jos jollakulla on hyviä tai huonoja kokemuksia tuosta tai osaa suositella jotain suht. edullista, niin olen tyytyväinen. Aina parempi, jos jollain sattuisi ylimääräinen pyöriin nurkissa ja olisi halua se mulle myydä. Niin ja se linkki http://www.thomann.de/fi/thomann_ebass_case.htmEi ole vanhempien vika, jos poika on basisti. |
TommiW. 22.05.2008 10:34:03 | |
---|
En tuota T-kaupan halvinta suosittelisi, kovemmassa roudauksessa leviää satavarmasti käsiin. Kandee laittaa ilmoitusta tuonne Torin puolelle, sieltä saattaa löytyä edukkaasti ja halvalla joku roudausta kestävä versio aiheesta. NIR! |
makiaki 22.05.2008 10:50:56 | |
---|
Tuota vähän epäilinkin. Ja huomasin kattoo Thomannin kuljetuskustannukset. Ei kannata tollasesta halvasta laukusta maksaa 20 euroa toimituskuluja, joten taidan kattella torilta tai kaupasta. Ei ole vanhempien vika, jos poika on basisti. |
kosmonautti5000 22.05.2008 12:17:42 | |
---|
warwickin puinen rockcase on palvellut mua ainakin todella hyvin. kovaakin kolhua on tullut ja silti on soittimet pysynyt kunnossa. musta jännä vahinko kävi kun ostin tota laukkua ja otin puol huolimattomasti hieman liian ison (warlock-malli). aluks se oli kettumaisen iso, mut nyttemmin oon huomannu et kaikki lisätila on tullut ihan käyttöön ja mahtuupa ainakin kaikki nyt olevat ja varmaan aikapitkälle tulevatkin soittimet yhteen laukkuun. meneepä pari pedaaliakin vielä kaupan päälle samoihin kansiin kun ei oo vielä niille omaa boxia tullu tehtyä. tietty jos mieltymys on vaan perinteiselle muotoiluille niin toi ylim. koko saattaa aiheuttaa vaan harmaita hiuksia, mut kait noita warren laukkuja on kaikkia kokoja. |
firecane 22.05.2008 12:37:43 | |
---|
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
Hannu A 22.05.2008 13:00:14 | |
---|
Mulla on tommonen t-kaupan case, kyllä se aina pehmeän rockbagin voittaa. Lukot on ihan ok tavaraa, mutta saranoissa on erikoinen pykälä, joka aiheuttaa sen, että kansi täytyy aina sulkea vetämällä sitä ylös ja eteenpäin samalla kun sen kääntää kiinni. Ostin käytettynä kolmella kympillä, joka on ihan ok hinta, mutta en kyllä yksistään tuon takia lähtis t-kaupasta tilaamaan. Jos ostat siihen samalla soittimen sisälle niin sitten ehkä Basisti Jumalan armosta |
absqua 22.05.2008 13:08:55 | |
---|
jos haluat kevyen, hyvän ja kohtuuhintaisen, niin Skb ja Gator ovat suositeltavia valmistajia. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Mikho89 22.05.2008 15:04:51 | |
---|
Mistä muuten mahtaisi löytyä muotoiltu presarimallinen laukku? Olen jonkin verran katsellut ja suurin osa laukuista on juuri tuota suorakulmaista palkkimallia joka ei istu minnekään. Olisin onnesta soikea jos jostain löytyisi sopuhintaan tuollainen ihana muotolaukku. Holy shit, mustaksi värjätty wookie! |
firecane 22.05.2008 16:00:22 | |
---|
Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
jvakeva 22.05.2008 16:10:36 | |
---|
tuumannilta ja eiköhän niitä paikallisestakin löydy, kun kysyy.. kyseessä kuitenkin ehkä yleisin bassomalli. Ite hommasin "presarilleni" thoomannin flightcasen. vähän on painava, ja kookas, mutta kun pakuun pakkaa, niin ihan ehdoton. epämääräisen muotoiset muovilootat kun sinkoilevat mihin sattuu, kun niitä pinoaa päällekkäin. Bassoneuvos |
kalzu 22.05.2008 16:31:30 | |
---|
Itse ostin juuri Thomannilta SKB jazzbassoceissin. Hintaa taisi olla 99e. Varsin pätevä ja suht. kevyt laukku, sopii 5-kieliselle GL:lle loistavasti. "Death is nature's way of telling us to slow down."
www.piecemakerband.com |
jaakonam 23.05.2008 22:58:01 (muokattu 23.05.2008 23:00:43) | |
---|
"Basso on yksinkertaisten miesten monimutkainen instrumentti." |
makiaki 25.05.2008 12:18:44 (muokattu 25.05.2008 12:19:19) | |
---|
Nyt sitten onnisti torilla. Saan käsiini tuollaisen laukun. http://www.musamaailma.fi/epages/mu … ctPath=/Shops/musa/Products/1810605 Oli myyjä ostanut viime viikolla uutena, mutta hänen bassolleen se ei ollut sopiva, joten saan uuden laukun asiallisella hinnalla. Tähän asti ollut vain hyviä kokemuksia Warren tuotteista. Ei kait tuo nyt ihan huonokaan voi olla, ja varmasti mun käyttötarkoitukseen ihan sopiva. Ei ole vielä roudareita näkynyt :) joten aina olen joutunut ne itse hoitamaan paikasta toiseen. Ei siis joudu heiteltäväksi tms. Iso käsi kaikille vinkkejä antaneille. Ei ole vanhempien vika, jos poika on basisti. |
Hannu A 25.05.2008 13:11:56 | |
---|
Toi linkissä oleva laukku, näyttää muuten täysin samalta kuin mun t-kaupan laukku... olisko viereiseltä linjalta rullannut ulos? Basisti Jumalan armosta |
IJarro 25.05.2008 23:41:06 | |
---|
Let's do some living after we die... |
makiaki 26.05.2008 08:35:30 (muokattu 26.05.2008 08:47:57) | |
---|
Toi linkissä oleva laukku, näyttää muuten täysin samalta kuin mun t-kaupan laukku... olisko viereiseltä linjalta rullannut ulos? Kun rupeaa tarkemmin katsomaan, niin voisi olla rullannut jopa samalta linjalta. No onneksi sain sen hyvään hintaan. Ensimmäinen kestotesti sille tehdään jo postin puolesta :) Tollasia flightcaseja kanssa katselin, mutta en usko että olisi mulle sopivin vaihtoehto. Enemmän keikkailevalle kyllä ehdoton. Mulle riittää, että pysyy kasassa, jos tippuu matalalta tai kaatuu pystyasennosta. Loppuviikosta laukun pitäisi tulla, että sillon sitten näkee millanen se on. Ei ole vanhempien vika, jos poika on basisti. |
makiaki 28.05.2008 11:47:19 | |
---|
No niin. Laukku tuli ja vaikutti yllättävänkin tukevalta. Se kuva, jonka linkitin ei täysin vastannut laukkua, joten ei välttämättä ole sama kuin T-kaupan laukku. Ulkoisena erona voin mainita, että lukot olivat kaikki sen kaltaisia kuin nuo sisemmät. Ei ole vanhempien vika, jos poika on basisti. |
nykäne 30.05.2008 13:37:27 | |
---|
Toi linkissä oleva laukku, näyttää muuten täysin samalta kuin mun t-kaupan laukku... olisko viereiseltä linjalta rullannut ulos? Itselläni molemmissa halpis-"thomann caseissa" (bassolle ja kitaralle) lukee rockcase by warwick... hälpätihämmää häpätihää |
poppamies 01.06.2008 17:55:55 (muokattu 01.06.2008 17:56:50) | |
---|
G strings are for strippers! |
JussiKoo 02.06.2008 00:02:32 | |
---|
|