Aihe: Aktiivisubbari kotisoitteluun
1
Robert
08.09.2008 10:46:26
Moi, olen tilaamassa thomannilta kamaa, ja ajattelin hankkia Behringer Truth B203A-monitoreideni kaveriksi aktiivisubbarin. Mitä mieltä olisitte tästä mallista: http://www.thomann.de/fi/tapco_by_mackie_sw_10.htm

Ihan kotisoitteluun tulisi tuo.

Line6:n toneport toimisi etuasteena. Vai olisiko pikkucombo subbarin sijaan paras ratkaisu? Asun kerrostalossa, joten tehoja ei todellakaan tarvitse olla paljoa Toisaalta äänittelyjen kannalta olisi helpointa, jos kaikki vermeet olisivat samassa. Ei tarvitsisi comboa mikitellä ym.
Karlsson
08.09.2008 10:54:30
Itse olen pärjännyt, sen mitä kotona tarvitsee soitella ilman styrkkaa, ihan pelkillä monitoreillakin. Ei sitä alapäätä kotiolosuhteissa niin tolkuttomasti tarvitse.
( * )
M-Juhana
08.09.2008 11:01:19

Kuvittelisin kanssa, et noi monitorit riittäisi?
"Akaan Saabisti" -Veikko
Robert
08.09.2008 11:29:17
Kiitos nopeista vastauksista! Mutta pelkään, että nuo alimmat taajuudet ei tee pöntöille kovin hyvää, vaikka hiljaa soittelenkin. Sen verran kuuluu ylimääräistä pörinää, ei tiedä vaikka elementit pomppisi vielä irti:P On tosiaan 5-kielinen basso kyseessä.
Karlsson
08.09.2008 11:42:51
Kiitos nopeista vastauksista! Mutta pelkään, että nuo alimmat taajuudet ei tee pöntöille kovin hyvää, vaikka hiljaa soittelenkin. Sen verran kuuluu ylimääräistä pörinää, ei tiedä vaikka elementit pomppisi vielä irti:P On tosiaan 5-kielinen basso kyseessä.

Leikkaa vähän alapäitä pois, jos mahdollista.
( * )
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)