Aihe: Kontrabasson stakkelin kiristimen hajoaminen
1
_teemu_
17.10.2008 14:34:35

Nonii, meni tosiaan tosta mun sähkökontrasta ( Yamaha Slb-200) hajalle ton piikin eli stakkelin kiristin, eli se millä se kiristetään pysyäkseen tietyllä korkeudella;kierteet siis menivät siitä rikki. Yksi mahdollisuus olisi lähettää se Thomannille, kun takuutakin on vielä jäljellä, mutta pelottaa, että kuinka kauan se kestää ja että tuleeko se sieltä koskaan takaisin. Olen myös miettinyt sen korjaamista itse/korjauttamista esim. soitinkorjaajalla. Onko kellään samanlaista ongelmaa tullut vastaan, jos on niin miten olette sen ratkaissut. Thanks !
pekezu
17.10.2008 14:38:48

Nonii, meni tosiaan tosta mun sähkökontrasta ( Yamaha Slb-200) hajalle ton piikin eli stakkelin kiristin, eli se millä se kiristetään pysyäkseen tietyllä korkeudella;kierteet siis menivät siitä rikki. Yksi mahdollisuus olisi lähettää se Thomannille, kun takuutakin on vielä jäljellä, mutta pelottaa, että kuinka kauan se kestää ja että tuleeko se sieltä koskaan takaisin. Olen myös miettinyt sen korjaamista itse/korjauttamista esim. soitinkorjaajalla. Onko kellään samanlaista ongelmaa tullut vastaan, jos on niin miten olette sen ratkaissut. Thanks !

Jos takuuta on jäljellä, ota thomannin asiakaspalveluun yhteyttä. Paras tapa on soittaa (numero löytynee sivuilta). Sieltä tulee ohjeistus miten asia hoidetaan ja sähköpostiin vielä tarkat ohjeet. Itsellesi ei koidu mitään kustannuksia takuuhuollosta. Hommassa menee kaikkineen matkoineen parisen viikkoa.
"Ei mielipiteit välttämättä tarvii perustella, riittää kun on vaan jotain mieltä!!!1!" -Tuntematon teini IRC-Galleriasta
Shuffle and Boogie
17.10.2008 17:41:13
Hei eiks Thomannilla oo tääläkin toimipiste mun muistaaksee???
Too Much Monkey Business
pekezu
18.10.2008 10:11:47

Hei eiks Thomannilla oo tääläkin toimipiste mun muistaaksee???

En tiedä mitä tarkalleen tarkoitat, mutta Saksassa ne kaiken pääasiassa hoitaa. Joissain takuukorjauksissa tekevät niin, että pitää viedä laite takuuhuoltoon esim. johonkin suomalaiseen maahantuojaliikkeeseen, josta sitten pitää veloittaa t-kauppaa. Thomannilla ei omia toimipisteitä ole Saksan ulkopuolella.
"Ei mielipiteit välttämättä tarvii perustella, riittää kun on vaan jotain mieltä!!!1!" -Tuntematon teini IRC-Galleriasta
_teemu_
18.10.2008 13:51:47

Kiitosta vastauksista, tosiaan laitan meiliä tossa menemään sinne suuntaan,pitää vaan asia muotoilla englanniksi hyvin (asiointi suomeksi ei taida onnistua ? ) ja niinpäinpois.
J.Hollström
18.10.2008 13:54:52
Kiitosta vastauksista, tosiaan laitan meiliä tossa menemään sinne suuntaan,pitää vaan asia muotoilla englanniksi hyvin (asiointi suomeksi ei taida onnistua ? ) ja niinpäinpois.

On niillä suomenkielinen palvelukin olemassa.

Suomenkielinen asiakaspalvelu:
informaatio@thomann.de
+49-9546-9223-56
_teemu_
18.10.2008 14:30:17

On niillä suomenkielinen palvelukin olemassa.

Suomenkielinen asiakaspalvelu:
informaatio@thomann.de
+49-9546-9223-56

jep, laitoin juuri meiliä tonne, saa nähdä miten asiat hoituvat, toivottavasti hyvin ja kohtuu nopeasti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)