TeroPee 12.12.2008 16:29:07 | |
---|
Moro! Oon bassojen suhteen kohtuullisen noviisi vielä, joten pittääpä ihan neuvoa kysäistä. Mulla on tollanen tokain halpapresari johon tökkäsin sd:n quarter poundin kiinni. Tulee lähinnä soiteltua hardcore-sludge-crust-hommia bassopuolella, elikkäs kielisettiä pittäis paksummaks ruuvata. Minkälaisia paksuuksia tahi settejä suosittelisitte? Nykysetti oli basson mukana ku sen ostin, enkä tiiä muuta ku että daddaariot ne on ja drop-d:ssäkään ei matalat taajuudet oikein soi enää kunnolla mun soittotyylillä. käyny myös mielessä jättää G-kieli poies ja tällätä B paksuimmaks kieleks, tästä kokemuksia? roots, rock, reggae |
kingnothing 12.12.2008 16:59:53 | |
---|
Moro! Oon bassojen suhteen kohtuullisen noviisi vielä, joten pittääpä ihan neuvoa kysäistä. Mulla on tollanen tokain halpapresari johon tökkäsin sd:n quarter poundin kiinni. Tulee lähinnä soiteltua hardcore-sludge-crust-hommia bassopuolella, elikkäs kielisettiä pittäis paksummaks ruuvata. Minkälaisia paksuuksia tahi settejä suosittelisitte? Nykysetti oli basson mukana ku sen ostin, enkä tiiä muuta ku että daddaariot ne on ja drop-d:ssäkään ei matalat taajuudet oikein soi enää kunnolla mun soittotyylillä. käyny myös mielessä jättää G-kieli poies ja tällätä B paksuimmaks kieleks, tästä kokemuksia? Miula on ollu noita DRn Lo-Ridereitä 45-105-setti tuossa vireessä molemmissa bassoissa, hyväsaundiset ja kestävät kielet. Nyt tuli saman firman Hi Beamsseja tilailtua, 50-110-setti, voi tuo hitusen paksumpi kieli olla ihan paikallaan siellä alhaalla. Tietysti joku pedaali vois olla kans ihan kohillaan tuomaan vähän lisämurinaa, miulla on sansampin bass driver ja digitechin bad monkey ja molemmilla saa ihan kivasti maustetta ja eloa saundiin. Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... |
TeroPee 12.12.2008 17:09:45 | |
---|
Miula on ollu noita DRn Lo-Ridereitä 45-105-setti tuossa vireessä molemmissa bassoissa, hyväsaundiset ja kestävät kielet. Nyt tuli saman firman Hi Beamsseja tilailtua, 50-110-setti, voi tuo hitusen paksumpi kieli olla ihan paikallaan siellä alhaalla. Tietysti joku pedaali vois olla kans ihan kohillaan tuomaan vähän lisämurinaa, miulla on sansampin bass driver ja digitechin bad monkey ja molemmilla saa ihan kivasti maustetta ja eloa saundiin. jea, noita louraidereita oon kuullu kehuttavan kovastikki, pitänee sellaset tohon hankkia. Dänks! roots, rock, reggae |
UncleFester 12.12.2008 17:49:38 | |
---|
Moro! Oon bassojen suhteen kohtuullisen noviisi vielä, joten pittääpä ihan neuvoa kysäistä. Mulla on tollanen tokain halpapresari johon tökkäsin sd:n quarter poundin kiinni. Tulee lähinnä soiteltua hardcore-sludge-crust-hommia bassopuolella, elikkäs kielisettiä pittäis paksummaks ruuvata. Minkälaisia paksuuksia tahi settejä suosittelisitte? Nykysetti oli basson mukana ku sen ostin, enkä tiiä muuta ku että daddaariot ne on ja drop-d:ssäkään ei matalat taajuudet oikein soi enää kunnolla mun soittotyylillä. käyny myös mielessä jättää G-kieli poies ja tällätä B paksuimmaks kieleks, tästä kokemuksia? Mitenkäs vahvistinpuoli? Voihan se olla myös siittä kiinni ettei oikein alaäänet toistu. Rock'n'roll ain't no riddle, man |
TeroPee 12.12.2008 17:57:24 | |
---|
Mitenkäs vahvistinpuoli? Voihan se olla myös siittä kiinni ettei oikein alaäänet toistu. no se on sanomattakin selvä että vahvistinpuoli kusee ja urakalla, transistorikitarastyrkan läpi soittelen tällähetkellä himassa :) mutta, nykykielet on mun makuun ihan liian hepposet, akustisestikki vetelemällä huomaan sen, ja lainastyrkkareilla vallankin. Vire vaan tuppaa kokoajan alemmas vääntymään! roots, rock, reggae |
JartZA 12.12.2008 20:08:54 | |
---|
no se on sanomattakin selvä että vahvistinpuoli kusee ja urakalla, transistorikitarastyrkan läpi soittelen tällähetkellä himassa :) mutta, nykykielet on mun makuun ihan liian hepposet, akustisestikki vetelemällä huomaan sen, ja lainastyrkkareilla vallankin. Vire vaan tuppaa kokoajan alemmas vääntymään! Ei siinä sitten muuta kuin paksumpaa kieltä kiinni ja uutta yritystä! SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |