Aihe: Tanglewood??
1
Sculptor
04.11.2005 13:42:55
Osaisko joku kertoa jotain kyseisestä soitin merkistä? Mulla kun on sellanen (Tanglewoodin) basso mitä ei oo kun kaks kappaletta suomessa niin lähinnä kiinnostaa onko sillä minkään näköstä arvoa ja malli olis kiva tietää koska bassoon ei oo merkitty sitä..
Karlsson
04.11.2005 14:07:01
Kuva olis kiva.

Tanglewoodia tuotiin ainakin 90-luvun lopussa suomeen ja se oli ns. halpismerkki. Kopioita tunnetumpien valmistajien soittimista. Myyjä tais olla jos nyt oikein muista nin, Finn-sound tai jotain sinnepäin. Pulju sijaitsi Lappeenrannassa.

Serkkupojalla oli Tanglewoodin stratocaster-kipioskitta, joka ihmetytti aina keveydellään. No, selvis senkin salaisuus sitten. Talla lensi ruuveineen omia aikojaan seinään ja bodyyn jääneestä aukosta selvisi soundin salaisuus: Lastulevy.

Voi olla että ovat tehneet myös laadukkaampia ja kalliimpia soittimia.
moi
2541
04.11.2005 14:10:16

Tanglewoodia tuotiin ainakin 90-luvun lopussa suomeen ja se oli ns. halpismerkki. Kopioita tunnetumpien valmistajien soittimista. Myyjä tais olla jos nyt oikein muista nin, Finn-sound tai jotain sinnepäin. Pulju sijaitsi Lappeenrannassa.

Finnmusic.

Kaverilla oli aikoinaan 5-kielinen Tanglewood ja eiköhän ollut lastulevyä sekin.
balzary
04.11.2005 14:13:07 (muokattu 04.11.2005 14:13:42)

Liike oli Finnmusic, asuin sen yläkerassa joskus :)

e: no siinähän se oli jo todettu ylempänä
World domination equals world suffocation
It's dread out there you know!
Boxeri
04.11.2005 14:23:59
Nimikin kertonee jotain??

Tangle= puska, ryteikkö takkuinen...
"Alkoholi maistuu ja asiat tuntuvat luistavan" : Aki Kaurismäki : Varjoja paratiisissa
Sculptor
04.11.2005 14:47:08
Kuva olis kiva.

Serkkupojalla oli Tanglewoodin stratocaster-kipioskitta, joka ihmetytti aina keveydellään. No, selvis senkin salaisuus sitten. Talla lensi ruuveineen omia aikojaan seinään ja bodyyn jääneestä aukosta selvisi soundin salaisuus: Lastulevy.

Voi olla että ovat tehneet myös laadukkaampia ja kalliimpia soittimia.

Pitänee jossain vaiheessa räpsästä tosta kuva niin näät sen.. Joo kevyt se on ku mikä.. Mulla se on vielä toistaseks pysyny ehjänä x)
Boxeri
04.11.2005 15:22:30
Aiheeseen liittyvää:

http://www.tanglewoodguitars.co.uk/
"Alkoholi maistuu ja asiat tuntuvat luistavan" : Aki Kaurismäki : Varjoja paratiisissa
Quu
19.12.2008 21:16:10 (muokattu 19.12.2008 21:27:42)

Juujuu, wanha ketju.

http://www.tanglewoodguitars.co.uk/ … t.asp?cID=26463376&sID=66460041
Tuo alkoi hieman himottamaan kun tässä olen miettinyt uutta 4-kielistä.

Ilmeisesti vanhat Tanglewoodit olleet vähän sitä sun tätä(?), mutta onkos kellään tietoa näistä nykyisistä?

DV24/7 tuota ainakin myy, mutta onkos kellään tietoa, että löytyykö tuota Suomesta?

E: Toinen juttu on sitten vielä, että onko jollain tietoa noista East Riverin mikeistä. Ja mistäs mä voisin kenties löytää tietoa niistä? Oon yrittäny googlea, mutta ei ole tärpännyt.
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
ubik
20.12.2008 09:42:54
kevyitähän noi oli eikä laadussa kehumista, en sitten nykyään tiedä, en kyl itelleni hommais joteki vaa jäi nii nihkee tuntuma 90-luvulta noihi vekottimii.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)