Leviathan73 24.07.2020 15:21:17 | |
---|
Hakusessa on alle 400€ soittokamat treenikselle, eli riittääkö kyseisen Ampegin 150 wattia kovaäänisessä rock bändihommissa? Toisena vaihtoehtona on Bugeran BXD15A, siinä varmasti tehot riittää mutta laatu on sitten toinen asia. Käskytys tulee kuitenkin Sansamp Bass Driverin kautta, joten toimii pääasiassa päätevahvistimena. Sitä saa mitä tilaa. |
fcpr 24.07.2020 16:47:59 | |
---|
Mulla oli aiemmin tosta se aiempi versio (tiltback). Kyllä sillä itsensä sai kuuluviin kohtuu kovakätisen rumpalin kanssa, varsinkin etuastepedaalin avulla. Meni vaihtoon kun hain hieman erilaista soundia, kuin mihin yksi 15` elementti sopi. |
Ssyba 24.07.2020 17:59:36 | |
---|
Mulla on tuo vahvistin ja sen kanssa on soiteltu kymmenillä keikoilla, monella eri treeniksellä ja koskaan ei ole jäänyt tehot kesken. Rokkia ollaan soiteltu. |
J.Nikkanen 24.07.2020 18:04:17 | |
---|
fcpr: Mulla oli aiemmin tosta se aiempi versio (tiltback). Kyllä sillä itsensä sai kuuluviin kohtuu kovakätisen rumpalin kanssa, varsinkin etuastepedaalin avulla. Meni vaihtoon kun hain hieman erilaista soundia, kuin mihin yksi 15` elementti sopi. Njoo, keskiverto tai ehkä jopa hieman huonompi elementti väärin suunnitellussa kotelossa, rajat tulevat vastaan hyvinkin nopeasti. |
fcpr 24.07.2020 19:33:01 | |
---|
J.Nikkanen: Njoo, keskiverto tai ehkä jopa hieman huonompi elementti väärin suunnitellussa kotelossa, rajat tulevat vastaan hyvinkin nopeasti. Jep. Ja lisäksi paino alkoi ärsyttää. Muutoin kyllä hinta ja laatu kohtasivat mun mielestä, ainakin käytettynä. |
MolliS 24.07.2020 21:20:06 | |
---|
Fenderin Rumble 100 v3 on yksi mikä kannattaa tässä hintaluokassa tarkistaa. Volat riittää hyvin ja soundi on muigee. Onpa siellä hyvin tehty overdrivekin jonka voi potkaista päälle kun haluaa övereillä :) Eikä paina kuin ~9kg. Mulla on tuo Rumble 200 nuppi ollut useamman vuoden jo eikä varmaan tule vaihdettua kuin Duncanin päätevahvistimeen tai Mesaan. Reaperin käyttäjä ja muutenkin tosi nolo |
Leviathan73 12.08.2020 09:36:34 | |
---|
Pelasin varmanpäälle ja tilasin Ampeg BA-210 V2:sen. Eiköhän siinä puhti riitä. Sitä saa mitä tilaa. |
semifinale 12.09.2020 20:10:07 | |
---|
Leviathan73: Pelasin varmanpäälle ja tilasin Ampeg BA-210 V2:sen. Eiköhän siinä puhti riitä. Ootko ollu tyytyväinen tuohon Ampegiin? Itse kans katellut sellasta. |
Leviathan73 14.09.2020 09:46:01 | |
---|
semifinale: Ootko ollu tyytyväinen tuohon Ampegiin? Itse kans katellut sellasta. Kyllä olen tyytyväinen, potkua löytyy yli äyräiden, ei sillä jalkoihin jää. Ainoa miinus on tuo oma scrambler särö, aika surkea suoraan sanottuna. No tuo ei haittaa, muuten pirun hyvä soundinen laite. Bass Driver ja EBS Multidrive hoitaa särötyksen. Sitä saa mitä tilaa. |
Ssyba 15.09.2020 01:01:56 | |
---|
Juu en minäkään siitä laitteen omasta säröpuolesta mitään järkevää soundia ole löytänyt. Bossin odb-3 on toiminut loistavasti tuon kanssa. |
semifinale 16.09.2020 09:47:17 | |
---|
Leviathan73: Kyllä olen tyytyväinen, potkua löytyy yli äyräiden, ei sillä jalkoihin jää. Ainoa miinus on tuo oma scrambler särö, aika surkea suoraan sanottuna. No tuo ei haittaa, muuten pirun hyvä soundinen laite. Bass Driver ja EBS Multidrive hoitaa särötyksen. Jees, kiitoksia tästä. Oliko tuo muuten ihan putkivehje? |
Leviathan73 16.09.2020 11:24:25 | |
---|
semifinale: Jees, kiitoksia tästä. Oliko tuo muuten ihan putkivehje? Ei ole, transistori vahvistin on. Vielä kun siihen lisäisi erillisen lisäkaapin niin saa koko 450W käyttöön. Sitä saa mitä tilaa. |