thompsu 14.05.2005 12:59:23 | |
---|
Onkos jollakin warwickin tollaista nuppia? kokemuksia ja kertokaa millaanen toi on jos on ees testannu tai kuullu siitä. Tuo on aika halpa tuolla musamaailmas niin kiinnostais vähäsen :P Ja kaappi ehotuksia voi laittaa jos haluu :) Kiitos etukäteen! |
thompsu 15.05.2005 21:22:41 | |
---|
Taitaapa olla niin uus malli ettei oo kellään kokemuksia..? |
pardy 15.05.2005 21:25:05 | |
---|
Taitaapa olla niin uus malli ettei oo kellään kokemuksia..? Taitaa olla, vasta tullut ni ei sitä varmaan kovin moni oo kerenny ostaa. Mut jos on yhtään niinku Pro Fet IV, ni suosittelen lämpimästi. "...tilanteen mukaan peace tai turpaan" -absqua |
formicawithabass 16.05.2005 10:15:44 | |
---|
Thomannilla on muuten profet 3.2 259e, on kyllä vähän epäilyttävän halpa. Jos joku paikallinen haluaisi käydä esim. musamaailmassa testaamassa niin olisi varmasti monelle apua. feel |
BSJPMH 23.05.2005 21:25:07 (muokattu 23.05.2005 21:58:11) | |
---|
Yes, please. Voisiko joku käyä tesmaamassa sitä 5.1 /3.1 ja pistää jonkin sortin (asiantuntevaa) kommenttiaan tänne... Kiitos: Ai niin, NEO kaapin kera... Niin että mikset ite testaa? Pitäis mennä lasten kanssa ja siitähän ei mitään tule.... -Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.-
"Anna basistille, niin perse tärisee!!" |
thompsu 26.05.2005 22:14:43 | |
---|
Joo olis loistavaa jos joku vaikka paikallinen kävis! www.sedative-band.net |
thompsu 30.05.2005 17:23:27 | |
---|
Soitin musamaailmaan ja ei oo edes vielä likkkeessä kyseistä nuppia...ei tiennytkään koska tulee... www.sedative-band.net |
BSJPMH 30.05.2005 18:13:10 | |
---|
No mä kyllästyin odottamaan ja ostin jammun. :) Musamaailma markkinoi kamoja joita ei ole, ja hinnatkin näyttää olevan nettisivuilla päin persettä. Hyvä pojat! -Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.-
"Anna basistille, niin perse tärisee!!" |
thompsu 30.05.2005 21:42:39 | |
---|
No mä kyllästyin odottamaan ja ostin jammun. :) Musamaailma markkinoi kamoja joita ei ole, ja hinnatkin näyttää olevan nettisivuilla päin persettä. Hyvä pojat! Joo tai siis se oli siellä nettikaupas jotenki että ne tilaa sitä sit ku joku tilaa sen mutta se nettikauppa ei oo kuulemma yhtään sama ku se niiden hesas sijaitseva kauppa... Vähä vaikeesti selitetty ku en itekkään oikeen hyvin ymmärtäny... :D mutta Mä sain tosi hyvän palvelun puhelimes...lupas soittaa huomenna että koska ne saa sitä uutta nuppia liikkeeseen :) Toivottavasti ennen torstaita ku pitääs silloon lähtiä testaileen sitä :P www.sedative-band.net |
Rokkinorsu 20.08.2005 20:11:00 | |
---|
Ajattelin nostaa tämän ketjun ylös, ku kiinnostaa tietää, että onko joku jo päässy testailemaan tuota profet-nuppia. Alkaa tämä ostaminen olla jo suhtkoht lähellä, nii nyt on kaikki kommentit tervetulleita.. :) Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
tupac 21.08.2005 22:26:17 | |
---|
Sain viime perjantaina profet 5.1:n ensimmaisten joukossa, en oo kerenny viela testaileen mutta paan viestia ku meen kampalle kokeileen |
Rokkinorsu 21.08.2005 22:27:42 | |
---|
Sain viime perjantaina profet 5.1:n ensimmaisten joukossa, en oo kerenny viela testaileen mutta paan viestia ku meen kampalle kokeileen Mistä ostit? Alaha juosta sinne kämpälle!! ;) Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
tupac 22.08.2005 02:58:51 | |
---|
Ostin sen paikallisesta musaliikkeesta,taisivat tilata sen musamaailmasta joka on ilmeisesti maahantuoja.Sanoivat siella maahantuojalla etta ennakkotilausten maara on ollu kova mutta testaillaan ja kattellaan |
Rokkinorsu 22.08.2005 14:12:48 | |
---|
Ostin sen paikallisesta musaliikkeesta,taisivat tilata sen musamaailmasta joka on ilmeisesti maahantuoja.Sanoivat siella maahantuojalla etta ennakkotilausten maara on ollu kova mutta testaillaan ja kattellaan Jubs, eli niitä on ilmeisesti tullu musamaailman.. Hyva homma. Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
Rokkinorsu 22.08.2005 16:24:02 | |
---|
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
balzary 22.08.2005 21:49:03 | |
---|
Joo, eli ny tässä ois apu enemmänki ku tervetullut.. Mulla on tässä, niinku oon kertonukki, niin suurempia tehomääriä vahvariin haussa ja oon päätyny tämmösiin tuotteisiin: no jo se on hibulisgigulis jos ei 500w ja kaks kaappia riitä mihin vaan. siinä on jo miehessä vikaa sillon! |
Rokkinorsu 22.08.2005 22:01:07 | |
---|
no jo se on hibulisgigulis jos ei 500w ja kaks kaappia riitä mihin vaan. siinä on jo miehessä vikaa sillon! Kiitti. Tämmöstä vastausta minä kaipailinki.. :D Eli ei hönkä lopu kesken näin ihan heti? Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
balzary 22.08.2005 22:03:34 | |
---|
Kiitti. Tämmöstä vastausta minä kaipailinki.. :D Eli ei hönkä lopu kesken näin ihan heti? jos loppuu siinä on sitten sussa vikaa. ;) Vakavammin puhuen, sitä lavabalanssia joutuu opettelemaan. Monesti (tasan kerran) kun oon ollu lavamiksaajana, joku lavalla valittaa koko keikan ettei mitään itestään kuule, vaikka ko. soittajan instrumentti peittää kaiken alleen. Tätä tein itsekin joskus alkuaikoina, mutta sitten pistän leipäläven kiinni ja opettelin kuuntelemaan sen basson muiden seasta + miettimään lavajärjestelyjä. Nyt olenkin Parempi Muusikko (tm). |
Rokkinorsu 22.08.2005 22:07:51 | |
---|
jos loppuu siinä on sitten sussa vikaa. ;) Vakavammin puhuen, sitä lavabalanssia joutuu opettelemaan. Monesti (tasan kerran) kun oon ollu lavamiksaajana, joku lavalla valittaa koko keikan ettei mitään itestään kuule, vaikka ko. soittajan instrumentti peittää kaiken alleen. Tätä tein itsekin joskus alkuaikoina, mutta sitten pistän leipäläven kiinni ja opettelin kuuntelemaan sen basson muiden seasta + miettimään lavajärjestelyjä. Nyt olenkin Parempi Muusikko (tm). Juuh, kiitosta. Eli siis uskallan tilata nuo vehkeet... :) Kivaa, nyt vaa pitää saaha rahat kasaan.. :D Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;) |
pardy 22.08.2005 22:11:25 | |
---|
Juuh, kiitosta. Eli siis uskallan tilata nuo vehkeet... :) Kivaa, nyt vaa pitää saaha rahat kasaan.. :D Et sitten testata aatellut ollenkaan? Niskis: Mä täällä nauhotan pätkän oikein hienolla saundilla, ja kommenttina tulee että joku nauraa itsensä kuoliaaks. Miten oikein pitäisi reagoida? Sam Other: Ohittaa. Se on sentään Pardy. Vähän ku kysyis elämänneuvoja Kriceltä. |