Tervehdys matalien taajuuksien ystävät, nyt on piru merrassa ja ajattelin kysäistä hieman vinkkejä. Omistin Tracen 715 sarjan (100W / 1 x 15") pikkucombon (nyt jo uudella omistajalla) joka ei tunnu toimivan enää. Ääni on tosi kapea sekä säröinen, ts. toimii kuin Harvey Bentonin halvimmat pahvilaatikot. Kuulokepistokkeestakaan ei kuulu mitään, sulakkeet ihan jees ja mistään namiskoista, mm. graafinen EQ ei tunnu tapahtuvan mitään. Vahvistin seissyt minulla nurkassa käyttämättä reilut puoli vuotta, bassoni ostanut ja testannut tyyppi sai siitä viimeksi ihan semmoiset saundit ulos kuin pitääkin. Esivahvistimena tässä vehkeessä on siis TE:n GP7 ja päätteenä AH100. Kokeiltu on eri bassolla, eri piuhalla ja kaikkia namiskoita on kyllä ronklattu edes takaisin. Mikä neuvoksi? Kyseessä ei ole kumminkaan ihan 2:n markan räpsy niin kuntoonhan se pitäisi saada.. Tähän samaan syssyyn tietysti tiedustelen edukkaita korjauspaikkoja ko. vehkeelle Espoon ja Helsingin suunnalta. Soitin Huttunen? Kiitoksia kaikille kortensa kekoon laittaneille jo näin etukäteen! |
Mikä neuvoksi? Kyseessä ei ole kumminkaan ihan 2:n markan räpsy niin kuntoonhan se pitäisi saada.. Tähän samaan syssyyn tietysti tiedustelen edukkaita korjauspaikkoja ko. vehkeelle Espoon ja Helsingin suunnalta. Soitin Huttunen? Kiitoksia kaikille kortensa kekoon laittaneille jo näin etukäteen! Eihän se tunnu oikein toimivan, joten huollossa se mun mielestä kannattaa käyttää. Mä olen korjauttanut Huttusella joitakin omia stygejä. Kyllähän ne kuntoon tuli. Hintaoli muistaakseni joki 70 eur sellaisessa tapauksessa, jossa yksi kanava oli pimeä ja samalla tehtiin putsausta yms. Jos ei muita paikkoja tule mieleen, niin vie sinne. Pääsee ainakin asiassa alkuun. |