Aihe: Taustabändi läppäriin (ja kotinauhoittajalle näperrettävää)
1
Hannu A
02.01.2009 02:55:23 (muokattu 02.01.2009 02:56:35)

No hitsin hitsi, kun tuo juki meni polkasemaan tuon skaban käyntiin niin samoilla lämmöillä rupesin sit enemmänkin tietokoneilemaan ja soittamaan. Googlasin myös nettiä ja sellasen ohjelman kuin mixcraft ja tuntuu ihan pätevältä, löytyy valmiita rumpukomppeja ja perkussioita ja kaikenmaailman tyylilajia ja myös kitarariffejä yms yms, eli nyt rupes treenaaminen kotonakin taas maistumaan eri lailla kun saa taustabändin läppäriin.

Piti kokeilla vähän omaakin kikkailua ja nauhottelin släppiriffeilyä koneelle ja siihen vähän kitaranrenkutusta ja bassolla ylänauhoilta nypytystä mukaan. Rummut sitten sieltä mixcraftistä. Ihan ok tuli, nyt pitää vaan nauhotella ja purkittaa mp3:seksi kaikki parin vuoden aikaset aivopierut, ennenkuin tuo trial-aika loppuu. lisenssi maksaa näemmä jonkun 60 euroa, eli ihan sitä en varmaan raatsi kuitenkaan sijoittaa..

Linkkaan tohon oman iltapuhteen, jossa tarkoituksella kaikenmaailman häröilyä kun piti kokeilla mitä kaikkee siitä ohjelmasta löytyy..

http://maihinnousu.net/s/?song_id=1908

Rumpusoundit ainakin mun läppäristä kuulostaa ihan soivilta.

Edit: l
inkki ohjelman kotisivuille: http://www.acoustica.com/mixcraft/
Basisti Jumalan armosta
Sir Härö
02.01.2009 06:50:43
Joku iso poika joskus sanoi että kun imutat trial-version niin sen jälkeen kun siirrät tietokoneen kellon vaikka 100 vuotta taaksepäin niin on sitten hetkeksi aikaa ohjelmistoa.
"...ja tämän myötä susta tuli kertarysäyksellä mun kestoidoli. hieno mies.. kertakaikkiaan." -samantien
Rainer Frilund
02.01.2009 10:07:21 (muokattu 02.01.2009 10:10:49)

Joku iso poika joskus sanoi että kun imutat trial-version niin sen jälkeen kun siirrät tietokoneen kellon vaikka 100 vuotta taaksepäin niin on sitten hetkeksi aikaa ohjelmistoa.

;D

Entäs jos siirtää kelloa just ennen asennusta
reilusti eteenpäin. Sitten tekee asennuksen ja
palauttaa kellon normaaliaikaan. Tälläkin tavoin
saa "testiaikaa" eikä kello näytä väärää aikaa. ;-)

Disclaimer:
Kukin vastaa tekosistaan...

Edit:
Mixcraft maksaa $65. Liekö kenenkään mielestä
kova hinta ehtasta versiosta.
"The company you keep is the measure of a man."
ötzi
02.01.2009 10:26:25
Aika mahtisofta! Mielenkiinnosta latasin ja kokeilin ja olen koukussa! Rumpujuttuja tuossa räpläilin ja kyllä nyt pitää saaha uus äänikortti sisäänmenoilla niin pääsee omia bassotteluja vetämään. Kotisoitto pääsi juuri aivan uusiin sfääreihin
http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 Älä satuta itseäsi!
Hannu A
02.01.2009 23:46:00

Entäs jos siirtää kelloa just ennen asennusta
reilusti eteenpäin. Sitten tekee asennuksen ja
palauttaa kellon normaaliaikaan. Tälläkin tavoin
saa "testiaikaa" eikä kello näytä väärää aikaa. ;-)

Disclaimer:
Kukin vastaa tekosistaan...

Edit:
Mixcraft maksaa $65. Liekö kenenkään mielestä
kova hinta ehtasta versiosta.

Niin mä muistin että olis ollut euroja, no ei se ero silti ole kuin joku vähän toista kymppiä suunnilleen, eli reilu viiskymppiä euroina toi lisenssi.

En silti tiiä onko ohjelmalle niin paljoa käyttöä alkuinnostuksen jälkeen, pitää kattoa, ei toi lopulta ole niin paha hinta kuitenkaan, köyhällehän se tietty on iso raha. En kyllä lähde noita päivämääräkikkailujakaan tekemään, sehän olis kusetusta...
"Bassolinja on bassosta näppäilemällä aikaansaatava nuottien sarja, jonka voi soittaa tarvittessa toisenkin kerran samalla tavalla." -minä itte v.2009
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)