GeeR 09.07.2009 01:39:09 | |
---|
Ostaa pläjäytin kyseisen Musarin, kun edukkaasti sain. Tarkoitus ei edes ollut ostaa sellaista, mutta alko poltteleen niin kovasti, että ei voinu olla ostamatta. Ensivaikutelma oli iso VAUUU ! kas kun on tottunut vain budjettiluokan bassoihin. Kyllä se niin vain on, että bassoissa ja BASSOISSA ON eroja. Vasta pikkuisen olen ehtinyt hiplaamaan uutta tulokasta, mutta luulen, että ei vähään aikaan tarvi uutta bassoa etsiä ! Näiltä palstoilta ei paljon kyseisestä mallista juttua tunnu löytyvän haun perusteella. Laittakaa kommentteja, jos siltä tuntuu. Ulkönäkö ainakin jakaa mielipiteet. Joku oli sen rankannut rumimmaksi bassoksi..no, makuasioita..taas kerran. Basistin veli |
T.Nick 09.07.2009 08:37:04 | |
---|
Kyllä se on kerrassaan ruma basso. Pari vuotta sitten olin jotain bändiä katteleen stadissa, ja basistilla oli Bongo. Onneksi salissa oli hämärää, joten rumuus ei niin haitannut. Hiton hyvältähän se kuulosti. Basso siis. Kipu lisää kiimaa |
Hannu A 09.07.2009 09:16:34 | |
---|
No rumahan se on kuin rullatuoli, eiks toi Bongo ole jonkunsorttisesti ergonoomisesti muotoiltu laitos. Niinku kakstuhattaluvun uus bassokonsepti. Jonku muotoilijan suunnittelema niinku, "kato, kymmenen-viidentoista vuoden kuluttua kaikki bassot näyttää tältä"... Elämässä pitää olla runkkua -Juhani "Juice" Leskinen (1950-2006) |
Siderocks 09.07.2009 10:00:29 | |
---|
Eipä oo tullu kuultua montaa yhtähyvänkuulosta lehmusbassoa ;) Ulkonäkö kyllä jotai erikoista. |
timppa67 09.07.2009 10:09:35 (muokattu 09.07.2009 10:10:40) | |
---|
Mulla oli semmonen kahden mikin versio.. Ulkonäkö toki jakaa mielipiteitä jyrkästi joko puolesta tai vastaan mutta hyvä peli se on.. Porschen suunnittelijat hakivat ergonoomisuutta ja siinä hyvin onnistuivat.. Soundeissakin löytyy likipitäen kaikki mahdollinen.. Harvoin noita näkee kun on erikoinen ja suht kallis.. Onnea vaan hyvästä valinnasta.. Kaikkien ei tarvitse Presarilla tai Jatsarilla pläigätä.. |
GeeR 09.07.2009 14:19:31 | |
---|
timppa67: Mulla oli semmonen kahden mikin versio.. Ulkonäkö toki jakaa mielipiteitä jyrkästi joko puolesta tai vastaan mutta hyvä peli se on.. Porschen suunnittelijat hakivat ergonoomisuutta ja siinä hyvin onnistuivat.. Soundeissakin löytyy likipitäen kaikki mahdollinen.. Harvoin noita näkee kun on erikoinen ja suht kallis.. Onnea vaan hyvästä valinnasta.. Kaikkien ei tarvitse Presarilla tai Jatsarilla pläigätä.. Harmittaa vähän, etten saanut sitä väriä, jota olin ajatellut, eli oranssia. Se olis sopinut hyvin muutenkin outoon muotoiluun...Mun käsittääkseni sitä on ollut suunnittelemassa BMW:n porukka, ei Porschen. Istuu syliin kuin unelma ja soundit on makeet. No...hinta oli Topsoundissa 999€. Ei paha, kun ovh pyörii 1800-2000€ välillä. Vähä niinku sijoitusmielessä ostin. Ja tuohon P&J kommenttiin yhdyn täysin ! Basistin veli |
timppa67 09.07.2009 17:30:39 | |
---|
suunnittelemassa BMW:n porukka, ei Porschen. Juuri näin.. jostain tuli se Porsche??.. Maahantuoja EM Nordic kirjoittaa: Bongo on suunniteltu yhteistyössä BMW.n maineikkaan Los Angelesin suunnitteluryhmän kanssa ja sukunäkö on selvästi havaittavissa... Hyvä soitin eniveis.. Mulla oli semmonen Graphite pearl väri.. |
-Hesus- 13.07.2009 00:20:29 | |
---|
"Harmittaa vähän, etten saanut sitä väriä, jota olin ajatellut, eli oranssia. Se olis sopinut hyvin muutenkin outoon muotoiluun...Mun käsittääkseni sitä on ollut suunnittelemassa BMW:n porukka, ei Porschen. Istuu syliin kuin unelma ja soundit on makeet. No...hinta oli Topsoundissa 999€. Ei paha, kun ovh pyörii 1800-2000€ välillä. Vähä niinku sijoitusmielessä ostin. Ja tuohon P&J kommenttiin yhdyn täysin !" Hieno peli munsta. Mitä ne värivaihtoehdot sitten oli? Mustana tuo olisi kyllä aivan varteenotettava vaihtoehto. Ei perus, mutta ei liian teknokaan. |
timppa67 13.07.2009 08:27:57 | |
---|
Mitä ne värivaihtoehdot sitten olivaihtoehto.. Stealth black.. Graphite pearl.. Desert gold.. Lava pearl.. Egyptian smoke.. Noihin sit viel pleksivariaatiot.. pirusentään kun olis Bongo pitäny säästää.. semmosta ei ollu Elvikselläkään.. |
GeeR 13.07.2009 16:28:17 | |
---|
timppa67: Stealth black.. Graphite pearl.. Desert gold.. Lava pearl.. Egyptian smoke.. Eli tollasen grafite pearlin valkkasin. Ei se loppujen lopuksi pahan värinen ole. Noihin sit viel pleksivariaatiot.. pirusentään kun olis Bongo pitäny säästää.. semmosta ei ollu Elvikselläkään.. Ei kun ostamaan...Topsoundiin jäi vielä yksi ale-hintaan :) Basistin veli |
timppa67 13.07.2009 16:33:53 | |
---|
Ei kun ostamaan... :) Pitäis pari myydä kun havittelen Thumb 5 NT passoa vaikka sekin on ruma ja epämuodikas... kalliskin vielä... |
-Hesus- 13.07.2009 21:41:31 | |
---|
Lähinnä juuri sen alebasson väri tässä kiinnostaisi...? |
GeeR 13.07.2009 23:30:27 | |
---|
-Hesus-: Lähinnä juuri sen alebasson väri tässä kiinnostaisi...? Sinne jäi mun kaupan jälkeen yksi stealth black Bongo, eli sellanen mattamusta ja mustalla pleksillä. Ja niille oli kai tulossa vielä yksi, joko tollanen musta tai grafiitin harmaa. Kantsii kysyä sieltä. Suosittelen :) Basistin veli |
-Hesus- 14.07.2009 00:22:01 | |
---|
GeeR: Sinne jäi mun kaupan jälkeen yksi stealth black Bongo, eli sellanen mattamusta ja mustalla pleksillä. Ja niille oli kai tulossa vielä yksi, joko tollanen musta tai grafiitin harmaa. Kantsii kysyä sieltä. Suosittelen :) No voi tuhnu. Juuri se minkä valitsisin. Pitäisi vain saada myytyä ensin tämä: http://www.amazon.com/666-Ways-Love … music&qid=1247513079&sr=8-1 (ei ole minun ilmoitus) :) |
aho 15.07.2009 14:36:21 | |
---|
Joku tuossa bongossa kyllä kiehtoo ja ompas asialliseen hintaankin vielä! Voivoi... www.myspace.com/boristheconductor |
Quandace 15.07.2009 17:27:09 | |
---|
Jos jotakuta kiinnostaa Bongo 5 Desert Goldin värisenä niin mulle on tarjottu mint kunnossa olevaa vaihdokkina. Jos päästään hinnasta sopuun, niin otan yhteyttä tarjoajaan... Pikaviesti on pop. :) |