Aihe: The virtanen band Tabit
1 2 3
Knoppix
12.08.2009 20:45:29 (muokattu 14.08.2009 20:42:25)
Eli voisiko joku ystävällisesti väsätä mulle kyseiseen biisin tabit?? En löytänyt mistään eikä oma sävel korva riitä noin vaan oppimiseen.. Olisi ihan kiva opetella kyseinen kappale muttakun en löydä tabeja. Soinnutkin kelpaa. Mieluiten nelikieliselle. Biisi löytyy YouTubesta: http://www.youtube.com/watch?v=MtfJNuWhiIM

Ps Oliko basso foorumilla joskus sellainen ketju kun: Tabit tähän biisiin ??
Vai muistanko omiani ?

Ps2 Niin ja biisihä siis oli The Virtanen Band - Change of Heart
J.A.L. Ostakaa mun Lespa !
-Cale
12.08.2009 21:41:24
Kaikki tänne mulle heti.
Thefish
12.08.2009 22:05:09
Nnniiin...mitähän sitä ei itse tekis....?
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
UncleFester
12.08.2009 22:10:09
Mulla meni n. 5 sekuntia että löysin sen youtube linkin, mutten nyt kehtaa sitä tänne pasteta kun on vähän kiire.
maihinnousu.net/superbullets
Thefish
12.08.2009 22:45:26
ps3, olisko viel semmonen threadi mis oppis niinku skulaan ku ei jaksais treenaa niinku sillai et ei tarttis tehä midis ja sit heräis ja olis vidun hyvä?
T.Nick
13.08.2009 05:55:55
Eikä tarvi soittaa omii biiseji, ku 15v muijjat on ihan paskana siihe ihqq biisiin ja ne suorastaa työntää fjoosaa suuhun ku mä kiljupäissäs soittelee sitä bassolla frendin olkkaris ku sen porukat on mökil. Ulkoo en tietenkää opettele siks ku frendi printtas mulle ne tabit kun mä sitä pyysin. Pirkko kysyy et mikä toi lappu on. Mä vastasin, että ne on nuotit. Mä osaa lukee nuotteja. Ja sit kipinät lenteli, mutta valitettavasti jo housuun.
Kipu lisää kiimaa
J.Nikkanen
13.08.2009 08:26:12
Tästä saattaa tulla vuoden paras viestiketju. Ainakin alku näyttää lupaavalta.
-plöm plöm
JussiKoo
13.08.2009 09:38:04
Höhöö, meiän 16 vee poika on just samanlainen. Kaiket päivät netissä, muttei osaa hakea sieltä tarvittaessa edes bussiaikatauluja.

Kaikki pitäisi pureskella hälle valmiiksi, mutta ite ei viitti tehdä mitään. Minkään uuden (huolellinen) opettelu ei kiinnosta. Semmosta menoa :)
leikkaa tästä -> --------------------------------------------------------------
J.Nikkanen
13.08.2009 09:48:44
Rock-Ola: Höhöö, meiän 16 vee poika on just samanlainen. Kaiket päivät netissä, muttei osaa hakea sieltä tarvittaessa edes bussiaikatauluja.

Höhöö... Tulipa mieleen kun teini-ikäinen tytär tuossa otti ja harjoitteli Metallicaa kitaralla. Kävin lainaamassa kirjastosta nuottikirjan tabulatuureilla varusteltuna jotta soitto lähtisi kulkemaan. Muutaman viikon päästä kuuntelin jotain riffittelyä ja jouduin käydä toteamassa että eihän se noin mene! No kyllä kuulemma meni, ainakin tabulatuurien mukaan, jotka löytyi netistä. Nuottikirja makasi avaamattomana hiiren vieressä. Että silleen....
-plöm plöm
tauranen
13.08.2009 10:08:18
Kyllähän se vaatii hieman soittokokemusta, että korvakuulolta saa heti kiinni jostain biisistä. Toisista helpommin, toisista ei sitten alkuunkaan. Itse en osaa nuoteista vetää, ja tabeja käytän jos joku kohta ei aukene korvakuulolta.

Se nyt on kai selvä että konsahomot ja Jeff Berlin alkaa heti vittuilemaan, jos joku aloittelija tabeja pyytää.

Hetimullekaikkitänne elämäntyyli ei valitettavasti ole ainoastaan nuorisomme ongelma, vaan myös hieman vanhempien.
Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja!
JussiKoo
13.08.2009 10:18:51
tauranen: Hetimullekaikkitänne elämäntyyli ei valitettavasti ole ainoastaan nuorisomme ongelma, vaan myös hieman vanhempien.

Hys, eihän me haluta itseämme mollata. Helpompaa syyttää nuoria kaikesta.
leikkaa tästä -> --------------------------------------------------------------
J.Hollström
13.08.2009 10:32:16
tauranen: Se nyt on kai selvä että konsahomot ja Jeff Berlin alkaa heti vittuilemaan, jos joku aloittelija tabeja pyytää.

JB & konsahomot tietää mistä puhuu.

Uusavuttomat puukorvat ei opi koskaan soittaamaan.
tauranen
13.08.2009 11:10:16
juki68: JB & konsahomot tietää mistä puhuu.

Uusavuttomat puukorvat ei opi koskaan soittaamaan.

Ei ne uusavuttomat opi paljon muutakaan, mutta soittoharrastusta voi kyllä harjoittaa moenella eri tasolla.

Kalehan ei käytä nuottejakaan, kaikki maailman sävellykset on jo valmiiksi sen päässä tai sen säveltämät.
T.Nick
13.08.2009 11:18:07
Mulla on ainakin vakavia antipatioita teinejä kohtaan, koska sellainen isompi klaani on tän kesän mittaan juurtunut meidän treeniskompleksin pihaan tinttaamaan. Aina jotain ikkunoita paskana ja kun tulee treeneihin, niin joku ajaa kännissä skootterilla päälle. Ja sithän niillä on niitä ihmissuhdedraamoja meneillään, ja niitä joutuu kuuntelemaan oven läpi aina biisien välissä.

Ei siis mitään henkilökohtaista paitsi ennakkoluuloja ketjun aloittajaa kohtaan.
Kipu lisää kiimaa
tauranen
13.08.2009 11:27:18
Thominisk: Mulla on ainakin vakavia antipatioita teinejä kohtaan, koska sellainen isompi klaani on tän kesän mittaan juurtunut meidän treeniskompleksin pihaan tinttaamaan. Aina jotain ikkunoita paskana ja kun tulee treeneihin, niin joku ajaa kännissä skootterilla päälle. Ja sithän niillä on niitä ihmissuhdedraamoja meneillään, ja niitä joutuu kuuntelemaan oven läpi aina biisien välissä.

Ei siis mitään henkilökohtaista paitsi ennakkoluuloja ketjun aloittajaa kohtaan.

Eiks tää ole kuitenkin jokaisen sukupolven kohtalo. Aina ne teinit on yhä enemmän väärässä, tampioita, eikä ne oikein osaakaan enää mitään. Kyllä mä olen jo äreat vanhat herrat klubin kannattajajäsen.
Thefish
13.08.2009 11:51:49
tauranen:

Se nyt on kai selvä että konsahomot ja Jeff Berlin alkaa heti vittuilemaan, jos joku aloittelija tabeja pyytää.

Homman pointti on kysymyksen asettelussa.Kyllä mä ihan mielelläni kerron aloittelijalle miten se voi sen piisin helpoimmin plokata, mutta se tietysti vaatii myös hieman yrittämistä sen aloittelijan taholta.
Jos se ei edes ehdi(lue: viitsi) linkittää sitä haluamaansa rallia, on täysin päivänselvää että vittuilu alkaa samantien.

Kumpi noista yllämainituista mä olen? Konsahomo vai Jeff Berlin? Viiden pisteen vihje; Ajan volkkarilla.
UncleFester
13.08.2009 11:59:12 (muokattu 13.08.2009 11:59:25)
Kumpi noista yllämainituista mä olen? Konsahomo vai Jeff Berlin? Viiden pisteen vihje; Ajan volkkarilla.

Berliinihän vetää Ooppelilla. Konsahomo.
maihinnousu.net/superbullets
Thefish
13.08.2009 12:07:53
UncleFester: Berliinihän vetää Ooppelilla. Konsahomo.

Tuo on äärimmäisen mielenkiintoista, sikäli että mä pyrin sinne kerran, enkä päässyt sisään.
tauranen
13.08.2009 12:13:45
Thefish: Homman pointti on kysymyksen asettelussa.Kyllä mä ihan mielelläni kerron aloittelijalle miten se voi sen piisin helpoimmin plokata, mutta se tietysti vaatii myös hieman yrittämistä sen aloittelijan taholta.
Jos se ei edes ehdi(lue: viitsi) linkittää sitä haluamaansa rallia, on täysin päivänselvää että vittuilu alkaa samantien.

Se on sitten kansanhomo, jos ajaa kansanautolla. Olishan tuo kysyjä voinut esittää asiansa fiksumminkin. Ymmärrän kyllä puolen jos toisenkin. Faktahan on se että kysy mitä tahansa basistienkin palstalla, niin vittuilua tulee joka tapauksessa, se on pelin henki ja kuitenkin jotenkin pysytään itse asiassa.

Mutta jos Jeff Berlin kyselee vaikka Suomi24 palstalla, että mikä on -79 C-mallin Kadett Caravanissa vikana, kun kesällä keittää koko ajan, niin siellä kymmenen ensimmäistä vastausta herjaa vain ooppelia ja idioottia joka semmoisella ajaa.
Thefish
13.08.2009 12:46:12
tauranen:
Mutta jos Jeff Berlin kyselee vaikka Suomi24 palstalla, että mikä on -79 C-mallin Kadett Caravanissa vikana, kun kesällä keittää koko ajan, niin siellä kymmenen ensimmäistä vastausta herjaa vain ooppelia ja idioottia joka semmoisella ajaa.

Eli tästä voidaan päätellä, että bassopalsta on varsin kohtelias yhteisö, paitsi jos kysyy vääriä kysymyksiä.
(hymiö)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)