Aihe: Akustisen bassokitaran lievä vahvistaminen
1
paavi
04.08.2009 12:40:08
Eli soitellaan joskus juhlissa pääosin akustisesti ja silloin kaverin akustinen bassokitara jää laulujen ja akustisen kitaran jalkoihin. Sitä pitäis vahvistaa jonkun verran. Sisäinen piezomikki löytyy. Millainen pikkuvahvistin tai muu vastaava systeemi olis kätevä?
T.Nick
04.08.2009 12:56:26
Mä oon kuskannu sellasta pikkusta Yammun seitkytluvun tai kaheskytluvun bassokomboa mukana, kun on ollut pelkoa, että akkaribasso hukkuu. Ja toimii vitun hyvin.
Kipu lisää kiimaa
PasiB
04.08.2009 14:13:08
Kun ostin akubasson testasin sitä liikkeessä tällaisella vahvistimella: http://www.oulunsoitinjatarvike.fi/ … kkokauppa/product_details.php?p=931
Oli maukas soundi noin pieneksi ja tosi kätevä kuljettaa.
Mitä, minäkö tyhmä? Nyt en oikein ymmärrä.
hemmo
04.08.2009 14:47:37

paavi: Eli soitellaan joskus juhlissa pääosin akustisesti ja silloin kaverin akustinen bassokitara jää laulujen ja akustisen kitaran jalkoihin. Sitä pitäis vahvistaa jonkun verran. Sisäinen piezomikki löytyy. Millainen pikkuvahvistin tai muu vastaava systeemi olis kätevä?

Jos teillä on edes jonkinlaiset laulukamat, niin sinne vaan kiinni.
"Vittu mä oon niin energinen!"
T.Nick
04.08.2009 16:53:06
hemmo: Jos teillä on edes jonkinlaiset laulukamat, niin sinne vaan kiinni.

Tää tietty se eka vaihtoehto. Mutta tietty jos on tarvetta laulukamoille, niin sit kyl turha kuvitellakaan, että perus akkaribasso soi akustisesti riittävän kovaa. Äänenvoimakkuus kun vastaa hengetöntä puhetta. Laulukamojen kanssa saa sitten vähän sijoitella itseään huolella, että kuulee ilman että kamat kiertää.
Kipu lisää kiimaa
hemmo
04.08.2009 17:09:46

Thominisk: Laulukamojen kanssa saa sitten vähän sijoitella itseään huolella, että kuulee ilman että kamat kiertää.

No, ei munsta, jos menee pois kovapuhujien tulilinjalta.

2. vaihtoehto on joku pikkucombo, miltei mikä vaan.
"Vittu mä oon niin energinen!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)