Aihe: RPS (Real PowerSound) kaappi 4x8”
1
poppamies
03.06.2021 17:49:27 (muokattu 03.06.2021 17:51:30)

Hei! Mulle tuli nupin ostossa kaupan päälle RPS 4x8 , 400w 4 ohmin kaappi. Kaiken järjen mukaan kotimainen bassokaappi. Onko kellään mitään tietoa milloin ja kuka näitä on tehnyt.
P.S. Jos joku tarvitsee niin lähtee edullisesti.
G strings are for strippers
s151669
03.06.2021 23:17:27

Meillä on RPS merkkiset yläpäät ja subit. Vissiin joku äijä Valkeakoskella ? rakentaa / rakensi itse ? noita.

Nuo on ainakin pieteetillä tehty ja hyväsoundiset. Painoa toki riittää verrattuna muovisiin kurkkupurkkeihin mutta soundi painaa.
Antikitarasankari. Siis basisti.
basisti1971
04.06.2021 09:18:19
Moi.

Ainakin 90-luvulla Real Power Sound vaikutti Hyvinkäällä.
Repe jotain, sukunimeä en muista.

Jannu teki lähinnä laivaäänentoistolaitteiden asennuksia, joten aika usein kävi niin että kaappikaupassa (ja korjaushommissa) raha kyllä kelpasi mutta laitteet jäivät saamatta tai korjaamatta...
Itse en tavannut jannun kuin muutaman kerran kun tuollapäin pyörin, ihan asiallisen oloinen mutta sattuneesta syystä ei mitään liiketoimintaa tullut tehtyä ;).

PA laitteet olivat ääsääntöisesti EV:n ohjeiden ja vastaavien kopioita, en tiennyt instrumenttikaappejakin tehdyn.
Voi toki olla tuoreempaakin tuotantoa.

T:Samuli
Antti K.
06.06.2021 23:16:54
poppamies: Hei! Mulle tuli nupin ostossa kaupan päälle RPS 4x8 , 400w 4 ohmin kaappi. Kaiken järjen mukaan kotimainen bassokaappi. Onko kellään mitään tietoa milloin ja kuka näitä on tehnyt.
P.S. Jos joku tarvitsee niin lähtee edullisesti.

Jos olis 8ohm, niin sanoisin taikasanan.
Sitä saa mitä tulee!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)