Cliff Wiams 05.01.2022 13:09:22 | |
---|
Ei ole tullut pitkään aikaan vastaan livenä. Itsellä oli 1990-luvun lopulla Statuksen Barracuda, joka vaihtui jossain vaiheessa. Nyt harmittaa. Kuka tuo niitä Suomeen? Löytyykö sinulta tai kaverilta? Mulla on ostohousut jalassa jo valmiiksi. |
ituvirtanen 05.01.2022 20:23:43 | |
---|
Kas, kun kysyit. Rob Green ilmoitti ihan muutama viikko sitten, ettei ota tilauksia toistaiseksi vastaan, kun tilauskirja on niin täynnä. Suomeen noita on tuotu firmojen kautta yksittäisiä, uskoisin enempi soittajien omiin tuonteihin. Tällä hetkellä noita näyttää liikkuvan ainakin näissä paikoissa: - reverb.com - basschat.co.uk - statii.com Sinne vain sukeltamaan. Puukaulaisia, kuten Shark saa pikkurahalla. Kuidusta pitää maksaa isompaa rahaa. Vinkki: Jos Robilta saa ostettua suoraan, soittimen tai kaulan saa maksettua euroilla eurooppalaiseen pankkiin (olisiko ollut Saksassa, en muista). ALV:t ja tullit kyllä paukkuvat päälle. |
Basismi 01.02.2022 09:39:26 | |
---|
Musen Chris Wolstenholme sellaista aika näkyvästi soittelee. Ja tietty Mark King edelleen. Ei kai noita suomessa paljoa ole. Itse satuin löytämään jokunen vuosi sitten torilta tuommoisen Energy halpismallin. Ei tosin ole tullut ulkoilutettua pitkään aikaan. Kuva löytyy profiilista. Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
MPU 16.05.2022 12:45:24 | |
---|
Mulle on hävinnyt yksi, tuolla missikisoissa on osallistujana. Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
MPU 23.07.2022 15:38:32 | |
---|
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
ituvirtanen 23.07.2022 22:15:22 | |
---|
Kyllä, syöpähoidot on jo aloitettu. Jotenkin toivon, että kuidun valmistus jatkuisi. Ne muotit, mallit ja kaikki. |
Basismi 25.07.2022 10:44:24 | |
---|
MPU: Mulle on hävinnyt yksi, tuolla missikisoissa on osallistujana. Pulttikaula? Mitä sarjaa tuo on? Harmi jos ei löydy jatkajaa statukselle. Onhan Robillakin ollut porukkaa tekemässä, ei yhden miehen varassa pitäisi olla? No ei sentään myy Gibsonille... Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
MPU 27.07.2022 17:09:50 | |
---|
Basismi: Pulttikaula? Mitä sarjaa tuo on? Harmi jos ei löydy jatkajaa statukselle. Onhan Robillakin ollut porukkaa tekemässä, ei yhden miehen varassa pitäisi olla? No ei sentään myy Gibsonille... S3000 johon tekaisin uuden bodin vanhan halkeilleen kirsikkaisen tilalle. Samalla vaihtui j-mikit humbuckkereiksi. Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |