Rötjä 20.10.2022 09:58:15 | |
---|
Hei, Onpas mukava huomata että basistit ja bassojen ystävät ovat aktivoituneet kirjoittelemaan taas tänne! Itse en juurikaan ole kirjoittelua harrastanut, mutta takavuosina seurasin tarkasti kirjoittelua ja todella paljon hyvää tietoa ja ajatuksia olen täältä saanut. Aikoihin en ole keskusteluissa käynytkään ja kuvittelin niiden siirtyneen johonkin muualle ulottumattomiin. Jatketaan näin! terv. Esa ("rötjä") |
2randpo 24.10.2022 12:32:12 | |
---|
Juu, paitsi dada-osasto on edelleen aika kuollut. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. |
Kefiiri 24.10.2022 19:42:55 | |
---|
2randpo: Juu, paitsi dada-osasto on edelleen aika kuollut. Se keskustelu tosiaan on siirtynyt rahvaan ulottumattomiin, mutta kiva välillä nähdä "tuttuja" nimimerkkejä täälläkin. En ole musiikin asiantuntija. |
2randpo 26.10.2022 11:38:23 | |
---|
Kefiiri: Se keskustelu tosiaan on siirtynyt rahvaan ulottumattomiin, mutta kiva välillä nähdä "tuttuja" nimimerkkejä täälläkin. Kuin myös! Primus motorit tosiaan poistuivat mestoilta ja samalla keskustelu siirtyi toisaalle. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. |
iec 30.10.2022 11:56:52 | |
---|
Rötjä: Hei, Onpas mukava huomata että basistit ja bassojen ystävät ovat aktivoituneet kirjoittelemaan taas tänne! Itse en juurikaan ole kirjoittelua harrastanut, mutta takavuosina seurasin tarkasti kirjoittelua ja todella paljon hyvää tietoa ja ajatuksia olen täältä saanut. Aikoihin en ole keskusteluissa käynytkään ja kuvittelin niiden siirtyneen johonkin muualle ulottumattomiin. Jatketaan näin! terv. Esa ("rötjä") On tosiaan hyvä, että keskustelu on taas vaihteeksi aktiivisempaa. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |