Aihe: apua presonius studiolive ar12c mikseriin.
1
Huuruhippi
04.02.2023 11:00:45
tommonen mikseri mulla. pitäis nauhoittaa tietokoneelle 12 raitaa mutta en saa kuin kahdeksan.
tietsassa win 10. ja studio one 5 ja sonar platinium.
löytyiskö tampereelta joku jolla liki sama setappi. tarttisin vähän koulutusta.
laitatko jos löytyy vaikka mulle pikaviestiä.
kiitos.
Henri Henri Olavi
04.02.2023 11:39:28
Huuruhippi: tommonen mikseri mulla. pitäis nauhoittaa tietokoneelle 12 raitaa mutta en saa kuin kahdeksan.
tietsassa win 10. ja studio one 5 ja sonar platinium.
löytyiskö tampereelta joku jolla liki sama setappi. tarttisin vähän koulutusta.
laitatko jos löytyy vaikka mulle pikaviestiä.
kiitos.

Joku kommentoi Thomannin sivulla näin:

"Another little surprise:

If you are doing a multi-track recording, don't expect to be able to have one instrument per input in your sampler you will have tracks 1, 3, 5, 7, 9 and 11.
So if you plug two guitars into slices 1 and 2, guitar 1 will be recorded, but not 2."
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Huuruhippi
04.02.2023 15:33:36
Henri Henri Olavi: Joku kommentoi Thomannin sivulla näin:

"Another little surprise:

If you are doing a multi-track recording, don't expect to be able to have one instrument per input in your sampler you will have tracks 1, 3, 5, 7, 9 and 11.
So if you plug two guitars into slices 1 and 2, guitar 1 will be recorded, but not 2."

ok. nyt alkaa arveluttaan ettei se todellakaan nauhoita kahtatoista mikkiä samaan aikaan.
Henri Henri Olavi
04.02.2023 16:09:42
Huuruhippi: ok. nyt alkaa arveluttaan ettei se todellakaan nauhoita kahtatoista mikkiä samaan aikaan.

Eihän siinä olekaan kuin 8 mikkietusta, mutta tokihan sillä voi äänittää kymmentä lähdettä käsittääkseni samaan aikaan, jos ne mikit tulee sisään muuta kautta. Tai niin käsitin spekseistä, että 10 kanavaa saisi samaan aikaan sisään. En perehtynyt kuin pintapuolisesti.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Huuruhippi
05.02.2023 12:03:31
Henri Henri Olavi: Eihän siinä olekaan kuin 8 mikkietusta, mutta tokihan sillä voi äänittää kymmentä lähdettä käsittääkseni samaan aikaan, jos ne mikit tulee sisään muuta kautta. Tai niin käsitin spekseistä, että 10 kanavaa saisi samaan aikaan sisään. En perehtynyt kuin pintapuolisesti.

kiitti vastauksesta. lähetin valmistajalle kyselyn. toivottavasti vastaavat.
anapena
05.02.2023 14:55:54
Perehtymättä veikkaan, että kanavien 5-12 osalta tarttis olla 8-kanavainen erillinen mikkietuaste, jonka linjaulostulot menis kyseisten kanavien left/right-inputtiin. Sitten pitäisi dawin puolelta laitella niille monoraidat, stereoraitoina jos tekee, niin ne pitäis sitten eritellä toisistaan jatkotyöstössä.
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)