Muusikoiden.net
14.05.2021

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cakewalk tuki?
1
akiha
15.04.2021 11:27:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko kellään vinkata kuinka saisin yhteyttä Cakewalkin tukeen? Ongelma on, että minulla on vanha z3tz+ joka on ollut käytössä PC:llä. Olen ostanut plugarin vuonna 2006 ja minulla on sähköpostikuitti tallessa. Tuolloin ei tarvinnut hankkia Cakewalk-tiliä asentaakseen tuotteen. Nyt olen ostanut Macin ja haluaisin kysyä, onko plugarille vanhana asiakkaana mahdollista saada päivittää Macille sopiva versio. Cakewalkin tuki vaatii tilin, mutta uuden tilin luominen cakewalkin sivuilla on poissa käytöstä, enkä löydä mitään yhteystietoja kyseisiltä sivuilta.

Kalmo
15.04.2021 12:30:17 (muokattu 15.04.2021 12:38:08)

Tuolta pääsee sekä forumilla käsiteltyjen ongelmien keskusteluihin, että ylemmistä pysyvistä (esim. Looking for additional support) erilaisiin tukipalveluihin.

https://discuss.cakewalk.com/index.php?/forum/2-cakewalk-by-bandlab/

CW on edelleen van Win softa, joten en tiedä tuosta VST:n Mac sopivuudesta

Lisäys: Oletkohan yrittänyt päästä CW:n vanhoille sivuille? Uusi omistaja on ollut puikoissa jo pari vuotta. Tilin luomista taitaa tämä ilmainenkin CW vaatia, en ole varma.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
akiha
15.04.2021 12:51:47

Tuolta olen yrittänyt löytää yhteystietoja, mutta ei löydy. Tuolla myös näkyy mainittavan, että z3ta+ käy myös Macille.
https://www.cakewalk.com/Products/By-Category/Virtual-Instruments

Henri Henri Olavi
15.04.2021 12:55:58

akiha: Tuolta olen yrittänyt löytää yhteystietoja, mutta ei löydy. Tuolla myös näkyy mainittavan, että z3ta+ käy myös Macille.
https://www.cakewalk.com/Products/By-Category/Virtual-Instruments

En löytänyt tuolta muuta kuin Z3TA+ 2:n. Se on jo niin moneen kertaan uudistunut kuin tuo ensimmäinen Z3TA+, etten usko sinun saavan sitä ilmaiseksi. Aina kuitenkin kannattaa kokeilla.

Je suis 190221
akiha
15.04.2021 13:47:02

Olisin ladannut z3ta+ 2 kokeiluversion, mutta en päässyt Cakewalk Command Centeriä pidemmälle. Jotta pääsisi latamaan kokeiluversion pitäisi olla tili, mutta kun tiliä ei saa luotua. No eipä tällä kokemuksella oikein tee mieli rahoja tuonne tuhlata...

Kalmo
15.04.2021 17:00:20 (muokattu 15.04.2021 17:03:27)

Henri Henri Olavi: En löytänyt tuolta muuta kuin Z3TA+ 2:n. Se on jo niin moneen kertaan uudistunut kuin tuo ensimmäinen Z3TA+, etten usko sinun saavan sitä ilmaiseksi. Aina kuitenkin kannattaa kokeilla.

En oikein usko, että mitään Z3TA:a saa rahalla lainkaan (?), kun vanha Cakewalk on pois päiviltä. Ei siellä ole mitään myyntitoimintaa. Jos sinulla on Z3TA:an, tai sen sisältävään SONAR-versioon oikeuttava lisenssi, niin sitten voit muistaakseni jotenkin saada sen ladatuksi "vanhan CW:n" sivuilta. En ole varma. Jos Z3TA on kolmannen osapuolen luomus, (kuten uskon) se ei myöskään kuulu Cakewalk by Bandlabiin.

Tuolta Bandlabin forumilta löytyisi ainakin tyyppejä, jotka tietävät, miten homma toimii. Ovat olleet aktiivisia koko omistajanvaihdosprosessin ajan. Itse en ole päivitellyt mitään CW:n softia muutoksen jälkeen, joten en tiedä, miten hommat käyttännössä skulaavat.

EDIT: Bandlab Assistant on se apuohjelma, jolla CbB:n softia asennellaan. En tiedä, onko Cakewalk Command Centerillä mitään virkaa enää.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti