Muusikoiden.net
12.05.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: iRig HD 2 ja Amplitube 4 lisenssin siirto
1
JPL
29.07.2017 11:18:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieman näissä tunnustaudun noviisiksi,eli apua kaipaisin.
 
Myin iRig HD 2:n pois ja olen rekisteröinyt IK Multimedian sivuilla nimiini Amplitube 4 täysversion.
 
Miten tuon lisenssin siirto uudelle omistajalle tapahtuu? Uusi omistaja kun koittaa rekisteröidä softan niin se luonnollisesti sanoo että tuote on jo rekisteröity.
 
Kiitoksia avusta.
 
- Gear? Less is less, more is more and much more is almost enough.
Sax-pappa
29.07.2017 11:32:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPL: Hieman näissä tunnustaudun noviisiksi,eli apua kaipaisin.
 
Myin iRig HD 2:n pois ja olen rekisteröinyt IK Multimedian sivuilla nimiini Amplitube 4 täysversion.
 
Miten tuon lisenssin siirto uudelle omistajalle tapahtuu? Uusi omistaja kun koittaa rekisteröidä softan niin se luonnollisesti sanoo että tuote on jo rekisteröity.
 
Kiitoksia avusta.

 
Olisiko tästä apua: http://www.ikmultimedia.com/faq/index.php?id=1111
 
JPL
31.07.2017 21:53:12 (muokattu 31.07.2017 22:38:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sax-pappa: Olisiko tästä apua: http://www.ikmultimedia.com/faq/index.php?id=1111
 
Jep. Tuolla tuo tosiaan kerrotaan. Mun pitäisi saada itseasiassa siis vapautettua tuo iRig HD 2 seuraavalle omistajalle.
 
Maksoin tuon lisenssin siirronkin jo. Mutta mitään Transfer license -nappulaa ei User Area-->Products -osioon ilmestynyt. Se mikä on omituista on se että kun ostin lisenssin siirron, niin sieltä luvattiin että tulee sähköpostia koodeineen. En ole sellaista kuitenkaan saanut.
 
My Orders -kohdassa lukee että order completed...
 
Olen ollut yhteydessä IK Multimedian supportiin mutta ei vielä vastausta. Höh.
 
- Gear? Less is less, more is more and much more is almost enough.
JPL
04.08.2017 22:17:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPL: Jep. Tuolla tuo tosiaan kerrotaan. Mun pitäisi saada itseasiassa siis vapautettua tuo iRig HD 2 seuraavalle omistajalle.
 
Maksoin tuon lisenssin siirronkin jo. Mutta mitään Transfer license -nappulaa ei User Area-->Products -osioon ilmestynyt. Se mikä on omituista on se että kun ostin lisenssin siirron, niin sieltä luvattiin että tulee sähköpostia koodeineen. En ole sellaista kuitenkaan saanut.
 
My Orders -kohdassa lukee että order completed...
 
Olen ollut yhteydessä IK Multimedian supportiin mutta ei vielä vastausta. Höh.

 
edit: Tämä selvisi. iRig HD 2 ei tarvitse mitään lisenssinsiirto-ohjelmaa (eikä synny kuluja). Sähköpostilla vaan sarjanumero heille ja vapauttavan laitteen seuraavan omistajan rekisteröitäväksi. Case closed.
 
- Gear? Less is less, more is more and much more is almost enough.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «