Danko: Uusin Logic vissiin on tehty iPad-käyttöä silmälläpitäen, ja saahan siihenkin taas sitten isompaa näyttöä kiinni Saakos tuollaiseen tablettiin sitten ulkoisen näytön lisäksi myös ulkoisen näppäimistönkin? Meinaan, tässä läppärissä itseäni häiritsee juuri epäergonomisuus. Joudun olemaan epämukavassa asennossa kirjoittaessani. Mukavampi olisi pitää näyttöä sylissä, mutta sitten taas näyttö olisi liian lähellä naamaria. Vaan kun mulla on näitä musavehkeitäkin, mitä pitäisi siihen liittää, niin kuinkas paljon siinä on niitä USB-portteja tuollaisessa tabletissa? Kun tarttis saada kiinni näytön ja näppäimistön lisäksi myös äänikortsu. Ja mitenkäs nuo ulostulot ja sisäänmenot tai tabletin oma äänikortti? Kun kitaraa on tarkoitus äänitellä, ja ainakin muinaisissa pöytäkoneissa oli ihan kuuloke-ja mikkilähdöt, tosin siihen aikaan ei tainnut USB.tä ollakaan, en muista. EDIT: Inhoan kosketusnäyttöä. Jos tablettiin ei voi liittää norminäppäimistöä, niin sitten se ei oo mun juttu. Kyllä mä itse näkisin, että läppäri on uusi pöytäkone. Vähän kun verrattais musakamoihin; combo on kätevämpi kuin nupit ja kaapit erikseen. |