Aihe: Apple, Mac OS ja iMuusikot
1 2 3 4 5 6 7122 123 124 125 126
M.i.k.key
19.05.2006 10:20:01
Mä kuolasin sen 30 tuumasen perään...

Ei sielkään kukaan tienny vastausta mun kyssään :(

Eli sullekaan ei tarttunut mitään mukaan?

Mun saldo oli Tiger-käyttis. En kyllä uskalla vielä asentaa ennenkuin saa yhden jutun tehtyä alta pois.
Möllisty!
Notefix
19.05.2006 11:07:32

Ei sit mitään...olin kyl valmistautunu et jonku minin tai macbookin olis voinu kaappasta messiin, mut ei voinu ottaa riskiä.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
Kassu
19.05.2006 11:58:46

Mun saldo oli Tiger-käyttis. En kyllä uskalla vielä asentaa ennenkuin saa yhden jutun tehtyä alta pois.

Arkistoi ja asenna -menetelmällä säilyy kaikki jutut. Työpöydän taustakuva, dock, ohjelmat, kaikki. Verkkoasetukset sun muut myös.
Kassu
19.05.2006 11:59:09
Ei sit mitään...olin kyl valmistautunu et jonku minin tai macbookin olis voinu kaappasta messiin, mut ei voinu ottaa riskiä.

Jos mulla olisi luottokortti niin Macbook olis tullut mukaan. Oli se niin näppärä peli.
chief
19.05.2006 17:05:04
Jos mulla olisi luottokortti niin Macbook olis tullut mukaan. Oli se niin näppärä peli.

Onkos niitä jo esillä jossain vai?
"It's the ear, not the gear. "
M.i.k.key
19.05.2006 17:48:20
olin kyl valmistautunu

Hoho, reppu täynnä kahisevaa?
Möllisty!
Notefix
19.05.2006 18:56:10

Hoho, reppu täynnä kahisevaa?

No kyl sä tiedät. Eiks miellä oo kaikilla rajaton luotto.
duane
19.05.2006 20:42:32 (muokattu 19.05.2006 20:47:07)
Mä kuolasin sen 30 tuumasen perään...

Ei sielkään kukaan tienny vastausta mun kyssään :(

et sitten tullu moikkaan? läski ex-roudarin näkönen pitkätukka (minä siis)... "passissa" lukee mikko kiviniemi..

Tarkoitatko kysymyksellä sitä nodejuttua? Yritän järkätä demomahdollisuuden G5/intelmini nodesta meille liikkeeseen, jos kiinnostaa... Pitäs vaan duunata joku massiivinen logicproggis millä demota...

Tänään muuten tuli m-audio projectmix I/O demokäyttöön, pitäs vaan ehtiä säätään se valmiiksi. Ehkä lauantaina...
The International Danelectro Boozing Society Of Finland #4
Notefix
19.05.2006 20:48:15

et sitten tullu moikkaan? läski ex-roudarin näkönen pitkätukka (minä siis)... "passissa" lukee mikko kiviniemi..

Siel oli niin hirvee häsis et ajattelin et parasta pistäytyä paremmalla ajalla. Hienot oli tilat kyl.
duane
19.05.2006 20:52:10 (muokattu 19.05.2006 20:52:54)
Siel oli niin hirvee häsis et ajattelin et parasta pistäytyä paremmalla ajalla. Hienot oli tilat kyl.

Aina on aikaa :) Toi nodetus on alkanu vaivaan mua, siitä pitää ottaa selkoa... Eikä siellä kyllä mun mielestä käyny ketään Seppo Hovin näköstä :)
texjazz
19.05.2006 22:14:25

Aina on aikaa :) Toi nodetus on alkanu vaivaan mua, siitä pitää ottaa selkoa... Eikä siellä kyllä mun mielestä käyny ketään Seppo Hovin näköstä :)

Enkä minä ole käynyt, kun siellä ei ollut niitä i l m a i s i a Ipd Nanoja 50:lle ekalle... Hankinnat ovat vielä hieman jäissä, kun olemme pistäneet 2000 uutta valuutta tähän kodn keskusyksikköön ja Logic Expressiin. Mäkkiä käyttää yksi ihminen ammattinsa vuoksi, toinen vähän ammattinsa vuoksi ja kaksi muuta käy Habbossa, Ircissä ja Mesessä. Mutta se audiopurkki odottaa vielä ostajaansa, joten...
Surullisilla talonmiehillä on melankolia. Ja kohta on syksy.
duane
19.05.2006 23:15:36
Mutta se audiopurkki odottaa vielä ostajaansa, joten...

...tervetuloa.
kojones
02.06.2006 15:39:42
Onnistuuko muistin vaihto itse G4 Mac Miniin ilman takuiden raukeamista?
duane
02.06.2006 19:09:23
Onnistuuko muistin vaihto itse G4 Mac Miniin ilman takuiden raukeamista?

en oo 100% varma, mutta sanoisin jotta ei.
kojones
02.06.2006 21:23:05

Kiitän, toimitan laitteen paikalliseen.
Conrad Lant
02.06.2006 23:40:31

Pistin tämän jo kerran aikaisemmin johonkin ketjuun, mutta kertaushan on opintojen äiti.

http://macintouch.com/mwsf2005notebook.html

Apple "does not recommend" that users upgrade the memory themselves - you're supposed to have a service provider do it if you want to add more after purchase - but doing it yourself does not void the warranty unless you damage something. A booth person told me the memory slot is easily accessible once you get the case open.

Eli rähmäkäpälän ei kannata. Itse en huolta kantaisi jos omasta (Debiania pyörittävästä) G4 Ministäni muisti jostain syystä loppuisi kesken - netti on täynnä toimivaksi todistettuja aukaisemisohjeita.
No one prayed for Sodom
chief
03.06.2006 13:34:42
Tuo Motu Ultralite näytti oikein mielenkiintoiselta. M-Audion 1814 on ehdokas myöskin.

Noniin, nyt on hommat siinä vaiheessa että tuli hankittua MOTUn 828 mkII. Vielä kun se MacBook tulis ni pääsis touhuilemaan sen kanssa.
"It's the ear, not the gear. "
Puavali
04.06.2006 00:04:47
Noniin, nyt on hommat siinä vaiheessa että tuli hankittua MOTUn 828 mkII. Vielä kun se MacBook tulis ni pääsis touhuilemaan sen kanssa.

On sulla kovettu peli!
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Chaplin
04.06.2006 01:39:41
Motu 828 mk II tuo on itelläkin, Imac G5 ja DP 4.52

Mutta eipä toi Motun huolto ainakaan oikeen kovin loistavasti pelaa. Oma vekotin ollut jo takuuhuollossa seittemättä viikkoa, elikkä 6 vk sitten perjantaina laitteen Carbolle lähetin. 5 vk sitten saini ton DPn joten aika hiljaista on ollu softan tutustelun kanssa..

Mitä ootte mieltä, pitäisköhän tosta jo alkaa jotain vaateita esittää tonne maahantuojan suuntaan. Jos laite on huollossa 2 kk, 2,5 kk, 3 kk?
Se ainakin on fakta, ettei näin 1 v takuulla toi laite saa kovin monesti saa mennä epäkuntoon.. Perk** ku olisin vaan Thomanilta ton ostanut. 3 v takuu olis ainakin!
USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki?
Puavali
04.06.2006 08:03:36
...Mitä ootte mieltä, pitäisköhän tosta jo alkaa jotain vaateita esittää tonne maahantuojan suuntaan. Jos laite on huollossa 2 kk, 2,5 kk, 3 kk?...

Kyllä se laite pitäisi saada alta kuukauden pois. Pari-kolme viikkoa tuntuisi siedettävältä. Ovatkohan laittaneet merirahtina Amerikkaan sen?
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. Joskus saan älykkyyskohtauksia. ESTR #2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)