gravehill 01.07.2012 22:47:26 | |
---|
JPQ: Onkos omnisphere poistanut muiden synien tarpeen teiltä ? Noin 90%:sti on. Kontakt on tietysti asia erikseen ja sitä ei Omnisphere pysty korvaamaan. Muita NI Komplete-paketin tuotteita tulee käytettyä aika vähän. FM8:a satunnaisesti. Korgin M1 VST on edelleen ahkerassa käytössä. Se kun on saundinsa puolesta melkolailla Omnispheren vastakohta: aika yksinkertaisia saundeja jotka saa sovitettua biisiin vaikka sovituksessa tapahtuisi enemmänkin. Omnispheren sovittaminen entuudestaan täynnä tavaraa olevaan biisiin vaatii reilusti EQ:ta, efektien poiskytkemisiä ja mahdollisesti muitakin temppuja. http://www.chaosresearch.net |
JPQ 02.07.2012 10:21:40 (muokattu 03.07.2012 12:10:03) | |
---|
Kontakt tietysti eri juttu se ei ole syna. ja ihan kivalta kuulostaa vaikka laskeskelin taasen että lienee mahdoton toteuttaa edes vanhaa perusminimi softasetti unelmaansa taitaa lista lyhentyä lisää et muokaantua. ja fm/pd akselin synaa mietin ideassa toiseksi kohta mainittu Blue joka kyllä soveltuu subtraktiivieksikin paitsi joihinkin soundeihin suodin ei toimi mutta mitä ilmeisemmin esim. omnisphere toimii eli jotenkin vaan en saa tukevaa kermaista soundia irti bluesta hakemaani saa Albinolla (kehitys loppunut ja muita en osaa nyt nimetä jossa olisi preseteissä hakemiani soundeja kun itsellä ei riitä juuri niihin kyvyt). huomasin myös että eka rautasyntikkani oli sininen (yamaha cs1x) ja eka softasynani jonka ostin oli rob papen blue. harmitus on suuri kun ei tiedä (eikä oikein mahkua testata missään) miten hyvin eräät softat (Tai varsinkin yksi eli GPO4) toimis omalla vaatimus tasolla. se mitä olen kuullut kyllähän niilläkin tekee aika paljon joskin eräitä asiota jota mietin ne ei oikein kerro. Ideoitaan parhaiten (luetaan siis edes kohtuudella parhaiten palvelevia en edes voi haaveilla vaatisi paljon hienomman koneenkin kuin itsellä varallisuus sallii tai oikein hienosti tehden jopa koneita.....) palvelevien softien hinnat on vaan nyky tietämän mukaan aika mahdoton ajatus tulot kun tuskin nousee. Ja sitten halvoilla en tiedä miltä nämä ideat kuulostaa joskin koska harrastan vain eikä eräskään biisi idea ole tulossa mihinkään (ehkä jakoon mutta siihen mihin se idea liittyy ei ole muuta materiaalia) niin pitää tarkasti kaikkea miettiä. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
samulirask 05.07.2012 22:48:54 | |
---|
|
Janzu78 06.07.2012 22:53:07 | |
---|
|
Janzu78 09.07.2012 20:43:17 | |
---|
|
Ianuarius 09.07.2012 21:03:14 | |
---|
The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein |
Janzu78 09.07.2012 21:16:41 | |
---|
Ianuarius: Eli, jos on aikasempia versioita, niin sit saa ton uuden halvemmalla...? Ymmärsinkö mä ton nyt jotenki taas hitailla aivoillani väärin? :D Ihan oikein ymmärsit. Tai sitten jos omistaa jonkun näistä: MASCHINE, KONTAKT 1-5, REAKTOR 2-5, GUITAR RIG KONTROL 1-5, saa 50 prosentin alennuksen crossgrade-versiosta (=184,50 €). |
Mesa/Boogie 09.07.2012 21:40:37 | |
---|
|
south_of_heaven 10.07.2012 02:17:23 | |
---|
Janzu78: Ja tässä tämän vuoden Komplete -50% tarjous: http://www.native-instruments.com/specials/summer-of-sound/ Ja tulkoon ketjua lukevien tietoon että myös kaikki muutkin NI:n päivitykset ovat -50%. Olenkin odotellut että milloin pääsee päivittämään Kontaktin, tänään oli se päivä! Tekisi mieli tuo Session Stringskin päivittää kuleksimasta paremmaksi mutta eipä taida moiselle gigamörssärille tähän hätään löytyä kovalevyltä edes kaivattua tilaakaan. |
gravehill 11.07.2012 19:25:03 | |
---|
Huomatkaahan muuten että tuo heinäkuun -50% NI diili tapahtuu joka ikinen vuosi siksi että elokuussa tulee sitten uusi versio Kompletesta ja sen saa huomattavasti edullisemmin jos on jo entuudestaan vanhempi versio alla. Kun ostat nyt Kompleten tuolla puolella hinnalla ja päivität ensi kuussa, tulee Kompleten hinnaksi suunnilleen se ns normaalihinta. Jos sen sijaan löytyy jo vanhempi Komplete josta päivittää niin tuon -50% diilin voi huoletta unohtaa ja päivittää sitten elokuussa jopa halvemmalla. http://www.chaosresearch.net |
Janzu78 11.07.2012 21:24:55 | |
---|
gravehill: Huomatkaahan muuten että tuo heinäkuun -50% NI diili tapahtuu joka ikinen vuosi siksi että elokuussa tulee sitten uusi versio Kompletesta ja sen saa huomattavasti edullisemmin jos on jo entuudestaan vanhempi versio alla. Kun ostat nyt Kompleten tuolla puolella hinnalla ja päivität ensi kuussa, tulee Kompleten hinnaksi suunnilleen se ns normaalihinta. Jos sen sijaan löytyy jo vanhempi Komplete josta päivittää niin tuon -50% diilin voi huoletta unohtaa ja päivittää sitten elokuussa jopa halvemmalla. Itse taas päivitän seuraavaan versioon nimenomaan vasta aina -50% kampanjan aikana. Eli Komplete 7 päivitin viime vuoden heinäkuussa ja nyt kasiin. Omasta mielestäni ei ole mitään järkeä maksaa päivityksestä enempää kuin tuo 99€. Uuden version julkaisun jälkeen päivitys on tähän asti ollut aina 199€. Ei noissa ole kuitenkaan mitään niin mullistavaa uutta, ettei sitä vuoden jaksaisi odottaa. |
Janus 12.07.2012 16:12:46 | |
---|
Janzu78: Itse taas päivitän seuraavaan versioon nimenomaan vasta aina -50% kampanjan aikana. Eli Komplete 7 päivitin viime vuoden heinäkuussa ja nyt kasiin. Omasta mielestäni ei ole mitään järkeä maksaa päivityksestä enempää kuin tuo 99€. Uuden version julkaisun jälkeen päivitys on tähän asti ollut aina 199€. Ei noissa ole kuitenkaan mitään niin mullistavaa uutta, ettei sitä vuoden jaksaisi odottaa. Totta, tänä vuonna tosin pakkaa sekoittaa toi "uutena" tullut Kompleten Ultimate-vaihtoehto. Komplete 6 => 8 päivitys 99€:lla kuulostaisi kieltämättä houkuttelevalta, vaikka Ultimate-version lisäherkut jäisivätkin saamatta - toisaalta, en jaksa uskoa että Komplete 9:n julkistuksen (???) myötä tulevat päivitysdiilit ovat ratkaisevasti huonompia diilejä kaikkinensa, jos kohta vähän hinnakkaampia. Kiinnostaisi vähän malttaa, ja katsoa mitä mahdollisen uuden version julkistus tekee 8-Ultimate-paketin päivityshinnalle... |
Mr. Crowley 12.07.2012 18:07:07 | |
---|
Tilasin Kontaktin. Onneksi en ostanut sitä edellisestä -50% tarjouksesta (joka loppui vissiin viime viikolla), koska nyt sen sai crossgradena edullisemmin. Tulipahan hyödynnettyä tuota 20 eurolla hankittua Steven Slate EX:ää, joka on ollut enimmäkseen työttömänä. Pitkään olen himoinnut tuota Kontaktin täysversiota. Ensi kesän diilistä taidan poimia Kompleten (9?) crossgradena. se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys |
Carama 12.07.2012 18:14:30 | |
---|
Iso kiitos hienosta vihjeestä!. Tuli tämän myötä päivitettyä Komplete 5 -> 8 |
karkki 18.07.2012 21:14:48 | |
---|
Guitar Rigin päivittämisessä nelosesta vitoseen on tuskin hirveästi mieltä edes puoleen hintaan, niin pieni taitaa olla ero? Soittoa kuulee tuolta: www.myspace.com/xxkarkki |
Madtheswine 31.07.2012 20:09:17 (muokattu 01.08.2012 01:38:08) | |
---|
Tässä kaikille Mellotron-soundeja kaipaaville SampleTron polkuhintaan, vain 29 dollaria. http://www.esoundz.com/details.php?ProductID=4967 Itse tuollaista olen kaipaillut, mutta en ole raaskinut paljoa rahaa laittaa, kun tuli juuri ostettua Motun MachFive 3, mutta tuolla hinnalla oli pakko. Tulee vielä $129 arvoinen soundikirjasto kaupan päälle! Ja tarjous on voimassa 7.8.2012 asti. |
Mikael 31.07.2012 23:15:00 | |
---|
Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
kanisteri 01.08.2012 17:48:25 (muokattu 01.08.2012 17:49:05) | |
---|
Madtheswine: Tässä kaikille Mellotron-soundeja kaipaaville SampleTron polkuhintaan, vain 29 dollaria. http://www.esoundz.com/details.php?ProductID=4967 Itse tuollaista olen kaipaillut, mutta en ole raaskinut paljoa rahaa laittaa, kun tuli juuri ostettua Motun MachFive 3, mutta tuolla hinnalla oli pakko. Tulee vielä $129 arvoinen soundikirjasto kaupan päälle! Ja tarjous on voimassa 7.8.2012 asti. Tuossa maksutietojen antamisen yhteydessä mulla tulee ilmoitus: "Sivusto ei uudelleenohjaudu asianmukaisesti. Palvelin tässä osoitteessa uudelleenohjaa pyyntöjä loputtomasti. Tämä virhe johtuu joskus siitä, että evästeiden asettamista ei ole sallittu tai että se on erityisesti estetty tältä sivustolta." Omien evästeasetusten rämplääminen ei poista ongelmaa. Onkohan vika kaupan päässä? |
Madtheswine 01.08.2012 17:50:53 | |
---|
Hmm... mulla oli sama ongelma, mutta siten ajoin ensin CCleanerin ja sitten estin evästeiden käytön kokonaan ja sitten postin eston ja homma alkoi toimimaan. Hieman epämääräistä, mutta lähti ainakin itsellä noin toimimaan. |
kanisteri 01.08.2012 19:54:11 (muokattu 01.08.2012 20:22:32) | |
---|
Madtheswine: Hmm... mulla oli sama ongelma, mutta siten ajoin ensin CCleanerin ja sitten estin evästeiden käytön kokonaan ja sitten postin eston ja homma alkoi toimimaan. Hieman epämääräistä, mutta lähti ainakin itsellä noin toimimaan. Kiitos vinkistä. Tuntuu että kone lähtyi toimimaan nopeammin CCliinaamisen jälkeen. Itse ongelmaan toimenpiteillä ei ollut vaikutusta. Ehkä en osannut toimia evästeasetusten kanssa samoin kuin sinä. Kokeilin myös työläppärin Safarilla tätä ostoa, mutt se ilmoitti puolestaan, ettei palvelin vastaa. Edit: Mutta puhelimen netillä onnistui! Kiitti vinkistä ja apurtityksestä edellisille postaajille. |