jp8000 19.06.2012 07:12:03 (muokattu 19.06.2012 07:15:51) | |
---|
http://www.cakewalk.com/page.aspx/First-class-upgrade Kesäkuun loppuun on Cakewalkilla tarjous, jossa saa ilmaisen päivityksen Sonarin X1 ohjelmiston seuraaavaan versioon mistä tahansa sonar studio tai producer versiosta (itse päivitin Sonar 8.5 studiosta X1 produceriin, kun halvalla sai) ps. minkä tahansa sonar producerin omistajat voivat siis päivittää X1 producer suiteen "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Antti1 19.06.2012 11:43:59 (muokattu 19.06.2012 11:45:02) | |
---|
jp8000: ps. minkä tahansa sonar producerin omistajat voivat siis päivittää X1 producer suiteen Mä ne nyt ihan tajua... Mun mielestä tuolla ilmoitetaan melko selkeästi, että sen X1 Production suite -päivityksen saa ainoastaan X1 Producerilla. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
jp8000 19.06.2012 12:07:12 | |
---|
Antti1: Mä ne nyt ihan tajua... Mun mielestä tuolla ilmoitetaan melko selkeästi, että sen X1 Production suite -päivityksen saa ainoastaan X1 Producerilla. joo, sori oma moka, kun en halunnu täyttää kiintolevyäni versiolla, jota en kuitenkaan käyttäisi, vaan asensin suoraan producerin, jonka sain x1 studioon päivittämällä (joka siis makso tuon 99€) "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Janzu78 20.06.2012 12:23:35 | |
---|
Cakewalkin päivitystarjous koskee ainoastaan X1-versioita. Eli jos ostat X1 Essentialin, niin saat SONAR X1 Studion ilmaiseksi. Jos ostat X1 Studion, saat SONAR X1 Producerin ilmaiseksi. http://www.youtube.com/user/kb1629 | http://soundcloud.com/rationalizer |
terov99 20.06.2012 16:59:37 | |
---|
|
Öyvind 20.06.2012 22:34:06 | |
---|
|
Janie Jones 20.06.2012 23:59:43 | |
---|
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
ballfish 21.06.2012 01:05:32 (muokattu 21.06.2012 01:11:08) | |
---|
Janie Jones: Juuri olin tulossa tästä vinkkaamaan. VAIN nyt torstaina alkaen klo 01 Suomen aikaa (perjantaiyölle klo 01 asti, oletan). Ilmaiseksi, hakekaa pois. Ja sivut tukossa =( E: Jaa, facebookin kautta tuo näköjään tuleekin "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
JPQ 21.06.2012 01:13:47 (muokattu 21.06.2012 01:23:45) | |
---|
Tukossa oli täälläkin pääsin nyt sentäs viidellä yrityksellä antamaan nimeni ja sähköpostini... ja eipä ole sieltä vielä mailia kuulunut takas päin yleensä demoversioita kun latailee pian tuleepi nyt ehkä ruuhkaa tai pitäs käyttää facebook sivua. ja älkää yrittäkö montaa kertaa se kait poistaa mahdollisuudet saada sääntöjä lukee ja kait perjaitaina 1:00:00 loppuu tämä tarjous eli noin 24tunnin kuluttua. ps. jos en koodia saa ei paljoa harmita. ps. jos ei tiettyyn aikaan mennessä kuulu emailia tuolta pistän kurillaan vaikka tuhoaisin mahkun uuden yrityksen pystyyn. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
ballfish 21.06.2012 01:14:57 (muokattu 21.06.2012 01:20:34) | |
---|
JPQ: Tukossa oli täälläkin pääsin nyt sentäs viidellä yrityksellä antamaan nimeni ja sähköpostini... Feisbuukissa näytti onnistuvan myös nimien täyttö. Sähköpostia latauslinkkeineen ei näy, sääh =) E: Liekö kyykänneet kokonaan järjestelmät notta ei ees postit lähde. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
JPQ 21.06.2012 01:25:03 | |
---|
ballfish: Feisbuukissa näytti onnistuvan myös nimien täyttö. Sähköpostia latauslinkkeineen ei näy, sääh =) E: Liekö kyykänneet kokonaan järjestelmät notta ei ees postit lähde. Käytin heidän sivuaan ja jos ei tosiaan kuulu mitään jonkin ajan kuluttua yirtän vaikka kielletty onkin feissarin avulla. ps. arturiat ei oikein nappaa kamalasti mutta presetit on hyviä voin vain kuvitella laatu softasyna enginellä samoja soundeja tai aidolla analogilla. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
ballfish 21.06.2012 01:30:28 | |
---|
JPQ: Käytin heidän sivuaan ja jos ei tosiaan kuulu mitään jonkin ajan kuluttua yirtän vaikka kielletty onkin feissarin avulla. ps. arturiat ei oikein nappaa kamalasti mutta presetit on hyviä voin vain kuvitella laatu softasyna enginellä samoja soundeja tai aidolla analogilla. Juu, arturia rauhoittelee notta tulee kyllä 48h kuluessa ja voi ladata kun tuo vuorokauden kampanja on ohikin. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
JPQ 21.06.2012 01:33:27 (muokattu 21.06.2012 01:35:14) | |
---|
ballfish: Juu, arturia rauhoittelee notta tulee kyllä 48h kuluessa ja voi ladata kun tuo vuorokauden kampanja on ohikin. Hyvä joskin missä rauhoittelu??. onneksi aivan varma että emailini meni oikein. ja haluttaa tuo vaikka Arturiat ei olekkaan itselle ykkössyniä niin presetit toimii joka taas ongelma jossain huipun kuuloisissa muuten. esim. NI synat (paitsi Pro53 ja kokemusta Komplete 7 paketin annista ja tuosta Pro53 synasta) pääosin sisältää soundeja jota en käyttäisi yhtään mihinkään. ja sitten GForce vai mikä GMedia onkin kärsii samasta engine parempi mutta presetit ei no minusta. ja Saw/Tri välimuoto on syy oikeastaan miksi lataan ja nuo basso ja arpegio presetit et kun omia voi väännellä. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
JPQ 21.06.2012 07:35:00 | |
---|
Ei vielä kuulu Arturialta mitään. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Antti1 21.06.2012 09:15:27 (muokattu 21.06.2012 09:16:05) | |
---|
JPQ: Ei vielä kuulu Arturialta mitään. Tjaa. Mä sain latauslinkit ja tunnukset heti eilen sekä sähköpostiin että sitten html:nä niiden syöttämieni tietojen mentyä läpi. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
Mikael 21.06.2012 09:27:31 | |
---|
Mä sain ladattua ja asennettua, mut sähköpostissa ei näy aktivointikoodeja... demo-modessakin kuulostaa kyllä hyvältä :D Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Antti1 21.06.2012 09:36:31 | |
---|
Mikael: Mä sain ladattua ja asennettua, mut sähköpostissa ei näy aktivointikoodeja... demo-modessakin kuulostaa kyllä hyvältä :D Mul ois kyl koodia, mutta softa puuttuu ja ei näytä oikein suosiolla tulevan. :P Pitäis varmaan vetästä torrentilla se, kun linkit kerran tarjottiin. "I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes." |
Janzu78 21.06.2012 09:51:57 | |
---|
Hyvä "huijaus" toi Facebook-juttu. Ensin pitää antaa jollekin random-plugarille oikeudet kaikkiin kuviin ja kaverilistaan. Kannattaa ottaa toi suoraan Arturian sivuilta! http://www.youtube.com/user/kb1629 | http://soundcloud.com/rationalizer |
Rahkoi 21.06.2012 10:17:17 | |
---|
Itse sain kohtuullisen kivuttomasti softan ladatuksi ja asennetuksi ja kooditkin ovat jo sähköpostissa. En kuitenkaan ehtinyt vielä testaamaan. Illalla sitten. "Vanha sanontahan kertoo, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja jos kerran luomme kuvia ja maailmoja musiikillamme, kertoo myös musiikkimme enemmän, kuin sanoitukset ikinä."
- Ed Wynne, Ozric Tentacles |
MDMK 21.06.2012 10:42:43 | |
---|
Artturian ilmaistarjouksesta. Kannattaa vaan reloadata Artturian sivuja. Kun pääsee läpi, saa latauslinkit (latasi todella nopeasti) ja koodit tulivat välittömästi sähköpostiin. Facebookin kautta voi linkkien saamisessa mennä kuulemma useampi päiväkin. Eli sitä prosessia ei vissiin ole automatisoitu. Mulle sivu latasi ehkä kuudennella reloadilla, joskin hyvin hyvin hitaasti. |