Aihe: Drumkit From Hell
1 2 3
Torniojaws
18.07.2010 00:03:28

Veska: Huom! Olet kirjoittamassa yli 235 päivää vanhaan ketjuun!

Pieni nosto, mutta tämä on oikea topic ongelmaani käsittelemään.
Elikkäs, pienen tauon jälkeen avasin taas EZdrummerin. Perussetti avautuu ihan suosiolla mutta Drumkit From Hellin lataaminen jää aina 130 mb:n kohdalle. Rumpuloopeja voi tämän jälkeen kuunnella mutta niistä puuttuu yleensä lautaset ym, ja lopulta ohjelma ja Reaper kaatuu. Miten ongelma ratkeaisi?

Reaper ei oikein tykkää VST-instrumenteista, kaatuu hyvin herkästi. Lisäksi sinulta voi olla RAM lopussa koneesta lataushetkellä.
Vortech | Relativity | Vortech @ Grande, Rovaniemi, 23.7.2010
Veska
18.07.2010 00:30:51
Torniojaws: Reaper ei oikein tykkää VST-instrumenteista, kaatuu hyvin herkästi. Lisäksi sinulta voi olla RAM lopussa koneesta lataushetkellä.

Ei näytä RAM-muisti olevan lopussa, ennemmin uskon itse softassa olevan vikaa. Jotenkin aina jämähtää samaan kohtaan, ties vaikka tiedostot ovat korruptoituneet. Auttaisiko reinstallointi?
JPQ
18.07.2010 00:48:11

Veska: Ei näytä RAM-muisti olevan lopussa, ennemmin uskon itse softassa olevan vikaa. Jotenkin aina jämähtää samaan kohtaan, ties vaikka tiedostot ovat korruptoituneet. Auttaisiko reinstallointi?

Aika vaikea sanoa kun harva varmaan just samassa tilanteessa ja jollain softilla auttaa jollain ei. Itse en tätä tunne lainkaan joten en sano mitään.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
puusormi
18.07.2010 10:18:27

Onhan varmasti tuore versio reaperista? Itse käytän ezdrummer + dfh -yhdistelmää melkeimpä päivittäin ilman mitn onkelmaa. Onhan dfh-laajennuksen asennus toimiva, eli kaikki tiedostot paikoillaan? Kokeile asentaa dfh-uusiksi. Kokeile jollain toisella vsti:tä tukevalla softalla että onko toimimattomuus reaperista kiinni.
Saapiko lähettää terveisiä?
Veska
18.07.2010 12:25:56
Vika korjattu, koitin lukuisia eri DAW-ohjelmia, mutta kaikissa jämähti samaan paikkaan joten reinstalloin koko ohjelman. Se auttoi ja nyt toimii ongelmitta. Kiitos silti kaikille vastanneille. :)
JPQ
18.07.2010 17:57:37

Veska: Vika korjattu, koitin lukuisia eri DAW-ohjelmia, mutta kaikissa jämähti samaan paikkaan joten reinstalloin koko ohjelman. Se auttoi ja nyt toimii ongelmitta. Kiitos silti kaikille vastanneille. :)

totta puhuen olisin neuvonut tuon testi tavan jos järki olisi eilen toiminut.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)