Aihe: Äänitykset kuuluvat vain toisesta kuulokkeesta
1 2 3
kmh
19.01.2012 13:04:55
Ah, tuon voi itseasiassa vaihtaa jos haluaa.

Preferences->Editing->General->Right click->"opens tool menu"

Kas näin: http://documentation.apple.com/en/l … anual/Art/S01/S0131_ToolbarMenu.png

Tällöin se toimii cubasen tavoin.
Klezberg
19.01.2012 15:53:27

kmh: Ah, tuon voi itseasiassa vaihtaa jos haluaa.

Preferences->Editing->General->Right click->"opens tool menu"

Kas näin: http://documentation.apple.com/en/l … anual/Art/S01/S0131_ToolbarMenu.png

Tällöin se toimii cubasen tavoin.

OK, hyvä tietää. Toimiihan tuo esc myös, sieltä vain ei ensimmäisenä osannut etsiä. Itsellä on käyttöliittymäsuunnittelussa ollut periaate että semmoiset oletusarvot että pelaa jotenkuten laakista useimmilla, ja vain niiden jotka haluavat muuta pitää käydä muuttamassa.

Täytyypä katsoa, ihan mielenkiinnosta, miten tämä on toiminut Logic 4 aikaan kun olen viimeksi käyttänyt logicia. 7 vuotta on pitkä aika, ei sieltä muista juuri mitään. Paitsi sen että Logicissa oli siihen aikaan kynnyksenä, että heti alkuun piti pistää oletus-environment uusiksi, ennenkuin se alkoi toimia kätevästi.
huomasin tässä että mun klarinetinsoitto kuulostaa aika luonnonmukaiselta... lähinnä niinkuin sorsalta
kmh
19.01.2012 16:14:17
Juu siis oletuksenahan ne työkalut löytyy valikosta ylhäällä oikealla, josta voi valita mitä left-click ja command-click kulloinkin tekee. Onhan se toki kätevämpi vaihtaa näppäimistön kautta.
Danko
20.01.2012 00:50:05

Klezberg: Täytyypä katsoa, ihan mielenkiinnosta, miten tämä on toiminut Logic 4 aikaan kun olen viimeksi käyttänyt logicia. 7 vuotta on pitkä aika, ei sieltä muista juuri mitään. Paitsi sen että Logicissa oli siihen aikaan kynnyksenä, että heti alkuun piti pistää oletus-environment uusiksi, ennenkuin se alkoi toimia kätevästi.

Logic 5 oli myös pää-DAWina vuoteen 2007 asti kun macin ja pro toolsin ostin. Säälittävät yritykset kääntyä takaisin ovat jääneet siihen kun vaikka miten 9-Logicista yrittää mapata pikakomentoja uusiksi, ei se siltikään toimi samalla workaroundilla.
"Sorry mate - if you think a Line 6 anything is going to give you an actual guitar sound you are part of the problem and have very little to do with the solution." -CN Fletcher
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)