Aihe: Mihin suuntaan päivittää tietokonepohjaista (nauhoitus)kalustoa?
1 2 3
Antti1
23.07.2006 09:28:22
Miksi sitten konetta vaihtamaan? Loppuuko vanhasta potku? Vai pitääkö vaan uus saada?
Hommaa köykäsempi kotelo.

Vanha viesti, joku jaksaa silti näköjään...

Joo, potku loppuu. Mä tarttisin tehokkaampaa myllyä, näköjään sen 2 gigaa keskusmuistia ja sensellasta. Kotelo taitaa tällä hetkellä olla sen hankintalistan viimeisenä.

Mitä taas tulee läppäreihin, niin siihen en lähde mukaan. Tai siis: mä säilytän oman koneeni, tyttöystävä hankkii läppärin. Jos joskus tulee aivan pakottava tarve päästä hankalaan paikkaan nauhoittamaan, ostan raiturin tai sopivaa rautaa tuohon läppäriin.

Onko kellään muuten ehdotuksia hyviksi gigan muistikammoiksi? Kohtalaisen edullista, mutta toimivaa saisi olla.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Aki
23.07.2006 11:25:59

www.cruzbroker.fi
Tuolta saattaa löytyä tarpeellista atk-vermettä hyvällä hinta-laatusuhteella. Myyvät myös käytettyä tavaraa.

...Ja valehtelevat päin naamaa ettei huoltomies muka pudottanut kovalevyä. Kovossa oli kulma vääntynyt ja se oli rikki emolevyn takuuvaihdon jälkeen. Huoltohuoneesta kuului vaihdon aikana suuri kolaus, joka oli mukamas ruuvimeisseli.

Mitä muisteihin tulee, mulla on pari vuotta puksuttanut Verkkokaupan omat 400MHz 512Mb DDR-kammat, ja hyvin toimii. Ne maksaa nykyään 56e/kpl.

Mutta kumpi on nopeampi, 2x 512Mb 500MHz, vai 2x 1Gb 400MHz? Jälkimmäinen varmaankin... Olen itsekin ajatellut lisätä/nopeuttaa muistia.
Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle!
Jape Muusa
23.07.2006 13:26:04

...Ja valehtelevat päin naamaa ettei huoltomies muka pudottanut kovalevyä. Kovossa oli kulma vääntynyt ja se oli rikki emolevyn takuuvaihdon jälkeen. Huoltohuoneesta kuului vaihdon aikana suuri kolaus, joka oli mukamas ruuvimeisseli.
Ahaa,vai sellasta peliä,hyvä tietää.
Mun kokemus kyseisestä firmasta rajoittuu siihen,että tilasin heiltä prossun ja emon,ku halavalla sain.Paketissa oli se mitä pitikin,enkä ole takuuasioissa joutunu niiden kanssa vääntämään,ku kaikki on toiminu toistaiseksi hyvin.
Loppujen lopuksi tärkeintä ei ehkä olekkaan päämäärä,vaan itse liike!?!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)