sami_sumea 04.04.2006 12:32:16 | |
---|
Wavesin värkkäämissä SSL kanavissa on ihan pirusti sielua. Tai no jos ei sielua itessään, niin miksaukseen sitä saa kummasti lisää. http://www.waves.com/content.asp?id=2062 Tosta tuli niiiin must peli, että noita tulee ripoteltua nykyään vähän joka kanavaan. Joo, toi setti vaikuttaa asialliselta puolin jos toisinkin. Gearslutz.comissa oli testiklippejä, kuuntelin niitä sokkona ja toi soundasi (ko. surkeilla klipeillä) mun mielestä paremmalta kuin oikea SSL :) ... "Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002. |
cubasisti 04.04.2006 13:08:40 | |
---|
Mulla ei oo yhtään Wavesin plugaria, mutta pitäisköhän aloittaa tosta SSL:stä. Sen kanssa mun musani varmaan hyppäis täysin uudelle tasolle. TOP40 here I come. ;) Hah. Deadline tekee mestarin. |
ewqqq 04.04.2006 13:46:58 | |
---|
Älä ny. Voihan niissä plugareissa olla sielu, joka on vaan kloonattu kaikkiin samanlaisena. Hoh hoo !!!,KLOONATTU PLUGGARI SIELU. |
pkhlo 04.04.2006 15:42:52 | |
---|
Hoh hoo !!!,KLOONATTU PLUGGARI SIELU. No anteeks kun en laittanu hymiötä. They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |