tomaattiorava 08.12.2010 14:08:38 (muokattu 08.12.2010 14:16:04) | |
---|
Aki: Tilaussivulla se sanotaankin: Purchase a license directly from Cockos by sending a check or money order in US dollars drawn on a US bank. mitä ihmettä tää meinaa, pitääkö sinne jotain käteistä kirjekuoressa lähettää? Kansainvälisen maksusuorituksen lähettäminen vaan saattaa olla vähän tyyristä, että voi olla hyvä punnita olisko PayPal sittenkin hyvä juttu. Mun kokemuksen mukaan on. miten toi paypal sitte saadaan käyttöön? Ainoo kortti mitä mulla on käytössä on visa electron =P E : Psytyykö tässä jotenkin verkkopankin kautta siirtämään paypal tilille rahaa ja sitä kautta sitten hoitaa "ostokset"? |
Aki 09.12.2010 02:15:31 | |
---|
tomaattiorava: mitä ihmettä tää meinaa, pitääkö sinne jotain käteistä kirjekuoressa lähettää? http://www.sanakirja.org/ check = _ekki money order = maksumääräys miten toi paypal sitte saadaan käyttöön? Ainoo kortti mitä mulla on käytössä on visa electron =P Niin mullakin. Mä en luota luottokortteihin joten en ole sellaista ikinä omistanut enkä omista. Mene www.paypal.com -sivustolle ja rekisteröidy. Varmista AINA että Paypal-nettisivu on muotoa https://...paypal.com. E : Psytyykö tässä jotenkin verkkopankin kautta siirtämään paypal tilille rahaa ja sitä kautta sitten hoitaa "ostokset"? Helpointa on niin että liität sun Electron-kortin tiedot Paypal-tiliisi, jolloin Paypalilla maksaessasi Paypal veloittaa suoraan sun tiliä. Muista vaan että kun surffaat Windowsilla ja vanhalla IE:llä ja esiin pomppaa ikkuna joka vilkkuu kun voitit arpajaisissa miljardin kunhan vain kirjaudut Paypal-tilille, niin älä usko. Älä ikinä kirjoita mitään salasanoja mihinkään ellet nimenomaan itse ole menossa johonkin sivustolle. Ja kaikki jotka kysyy ikinä mitään salasanoja sähköpostissa tai puhelimitse tai missä vaan, on huijareita. ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
Mr. Johnny 09.12.2010 22:19:57 | |
---|
Joopa joo... Kävin lataamassa ton free trialin. Oli siis ongelmia kun Cubasen LE:hen en saanut EZplayeria toimimaan. Reaperilla onnistui aika helposti. Vaikuttaa jo pelkästään tämän perusteella kohtuullisen lupaavalta. Kaipa toi pitää ostaa sitten kokonaan. |
tomaattiorava 16.12.2010 23:10:34 | |
---|
tuleekos ite reaperissa mukana jotain plugareita? Ainakin tossa demoversiossa niitä näyttäis olevan aikamoinen määrä... |
Antti1 16.12.2010 23:14:51 | |
---|
tomaattiorava: tuleekos ite reaperissa mukana jotain plugareita? Ainakin tossa demoversiossa niitä näyttäis olevan aikamoinen määrä... Ei ole olemassa mitään demoversiota, se on yksi ja sama softa. Siitä vaan lähtee ylimääräiset mainokset ja ärsytykset euroilla pois. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
Aki 16.12.2010 23:30:26 | |
---|
Antti1: Ei ole olemassa mitään demoversiota, se on yksi ja sama softa. Siitä vaan lähtee ylimääräiset mainokset ja ärsytykset euroilla pois. Ja samalla käyttö muuttuu hyväksymäsi lisenssin mukaiseksi. Lisenssi siis sallii ohjelman käytön ilmaiseksi vain 30 päivää. Mutta valmistajan kopiointisuojaustyylistä ja ohjelman hinnasta voi päätellä että tärkeämpää hänelle on ollut tehdä hyvä ohjelma kuin kartuttaa pankkitiliä. Muhun toi hyväjäbäisyys ja ohjelman hyvyys tepsi heti. Toinen lisenssi menossa. ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
tomaattiorava 20.12.2010 18:02:18 | |
---|
Mites muilla, mä siirsin 16. päivä massit tuoreelle paypal-tilille eikä vieläkään näy... Voiko asiaan vaikuttaa se, että saman tien kun olin rekisteröitynyt niin kirjauduin heti sisään ja menin nettipankkiin siirtämään rahaa? Tein tämän siis ennen, kun olin huomannut että sähköpostiin oli tullut tilin aktivointilinkki. |
Antti1 20.12.2010 18:24:57 | |
---|
tomaattiorava: Mites muilla, mä siirsin 16. päivä massit tuoreelle paypal-tilille eikä vieläkään näy... Voiko asiaan vaikuttaa se, että saman tien kun olin rekisteröitynyt niin kirjauduin heti sisään ja menin nettipankkiin siirtämään rahaa? Tein tämän siis ennen, kun olin huomannut että sähköpostiin oli tullut tilin aktivointilinkki. Tottakai se pitää aktivoida ennen rahojen siirtelyä... Kannattaisi ihan oikeasti lukea niitä tekstejä asioita hyväksyessään ja sopimuksia tehdessään. ;) Paypalin kautta maksu onnistuu ilman viivettä. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
tomaattiorava 20.12.2010 19:27:58 (muokattu 20.12.2010 20:21:51) | |
---|
E : Vitut EE : Eikös siinä vaiheessa kuuluis jotaan erroria puskea ruudulle kun oon rahoja siirtämässä nettipankista? Ei se kyllä tommonen vetele että rahat kyllä tililtä lähtee muttei perille ikinä tule. |
Aki 20.12.2010 21:49:57 | |
---|
tomaattiorava: Ei se kyllä tommonen vetele että rahat kyllä tililtä lähtee muttei perille ikinä tule. Tarkistapa nettipankista tuliko rahat bumerangina takas. ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
tomaattiorava 20.12.2010 22:06:40 | |
---|
Aki: Tarkistapa nettipankista tuliko rahat bumerangina takas. ei tilitapahtumissa ainakaan näy... Otin payapaliin yhteyttä, saa ny nähä mitä vastataan... |
Aki 20.12.2010 23:14:23 | |
---|
tomaattiorava: ei tilitapahtumissa ainakaan näy... Otin payapaliin yhteyttä, saa ny nähä mitä vastataan... Uskon että asia selviää. Varmistaisin vielä tilitapahtumista näkyykö lähtevä maksu normaalisti lähteneenä. Taannoinen eksä on mulle vieläkin velkaa koska maksoi velat väärälle tilille. Maksu ei lähtenytkään, ja hän käytti tilille jääneet rahat muuhun. Siksi epäilen lähinnä maksun lähtemistä. ..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"...
-Les Fender, 2010 |
tomaattiorava 21.12.2010 10:21:13 | |
---|
Homma kunnossa, lisenssi maksettu ja reaper pyörii. |
JohnJ 21.12.2010 17:49:17 (muokattu 21.12.2010 17:53:40) | |
---|
Mikäs hitto tota consolidate -toimintoa vaivaa? Yritän siis tehdä siirrettävät wavit projektista. Suurin osa raidoista alkaa projektin alusta ja nämä menevätkin ok. Mutta muutama raita sisältää vain yksittäisiä itemeitä (esim. taustalauluja) jotka alkavat vasta jossain biisin keskellä. Nyt consolidate alottaa sen kyseisen raidan vasta siitä itemin alusta, eli homma menee vituiksi niitten raitojen osalta. Onko tuo todellakin noin tyhmä feature, eli ei osaa lisätä tyhjää sinne raidan alkuun? Mitä hyötyä tuosta koko toiminnosta silloin on... aivan, ei mitään. Pitääkö mun nyt lisätä joku tyhjä item sinne raidan alkuun, vai auttaako sekään? Olenko jonkun asetuksen nyt missannut? EDIT: jaahas, piti näköjään ottaa rasti pois kohdasta "Ignore silence shorter than...". Aika oudosti minusta toimii tuo valinta koska hiljaiset kohtani olivat kyllä hyvin pitkälti pidempiä kuin sen 30 sekuntia joka oli tuohon määritetty... No, tietääpähän nyt sitten. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Torniojaws 21.12.2010 20:20:04 | |
---|
JohnJ: Mikäs hitto tota consolidate -toimintoa vaivaa? Kuppasessa on sama homma eli ei se niin harvinaista ole. Sillä se hoituu niin, että klikkaat siihen raidan alkuun yhden tyhjän palasen maalaustyökalulla ja valitset senkin ennen bounssaaamista. |
tomaattiorava 30.12.2010 19:02:25 | |
---|
Vähä jeesiä kaivattais. -Miten mä saan useemmalla raidalle säädettyä saman plugarin samat asetukset? Esim. jos on kaks pannattua skebaraitaa joita pitäs equttaa, miten selviän tästä joutumatta tekemään asiaa kahdesti? -Miten saan raitaan tehdyt muutokset näkymään itse raidassa? Esim. jos taas skebaraidasta on leikattu alapäät veks ja kompressoitu rankasti, niin olis kuulemisen lisäksi kiva myös nähdä miten raidan signaalin ulkonäkö muuttuu. |
Antti1 30.12.2010 19:07:01 | |
---|
tomaattiorava: Vähä jeesiä kaivattais. -Miten mä saan useemmalla raidalle säädettyä saman plugarin samat asetukset? Esim. jos on kaks pannattua skebaraitaa joita pitäs equttaa, miten selviän tästä joutumatta tekemään asiaa kahdesti? Mene siihen plugarikansioon ja copy paste ihan perus windows-tyyliin. -Miten saan raitaan tehdyt muutokset näkymään itse raidassa? Esim. jos taas skebaraidasta on leikattu alapäät veks ja kompressoitu rankasti, niin olis kuulemisen lisäksi kiva myös nähdä miten raidan signaalin ulkonäkö muuttuu. Mulla tulee mieleen kysymys: miksi ihmeessä sä haluat nähdä sen? Mielenkiinnosta toki, mutta et sä voi miksata silmilläsi. Jos nyt välttämättä haluat, niin sun täytyy "polttaa" efektit raitaan. Nopein tapa taitaa olla se render tracks to mono stem tracks, joka löytyy channel stripiä hiiren oikealla klikkaamalla. Jokatapauksessa täysin turhaa vaivaa pelkästään tota tarkoitusta varten... PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
Wolfhound 30.12.2010 19:11:15 | |
---|
tomaattiorava: Vähä jeesiä kaivattais. -Miten mä saan useemmalla raidalle säädettyä saman plugarin samat asetukset? Esim. jos on kaks pannattua skebaraitaa joita pitäs equttaa, miten selviän tästä joutumatta tekemään asiaa kahdesti? -Miten saan raitaan tehdyt muutokset näkymään itse raidassa? Esim. jos taas skebaraidasta on leikattu alapäät veks ja kompressoitu rankasti, niin olis kuulemisen lisäksi kiva myös nähdä miten raidan signaalin ulkonäkö muuttuu. 1. Useimmis plugareissa saa tallentaa asetukset tiedostoon - ja arvatenkin sitte luettua sieltä... 2. Ei taida "interaktiivisesti" onnistua - pitänee tallentaa raita tiedostoon ja lisätä uutena raitana... Jos ei sitten riitä se että laitat viimeseks plugariks sen FFT-equ-mikä-lie-olikaan ja sen näytöstä seuraat "livenä"? Se mikä ei tapa, vituttaa |
tomaattiorava 30.12.2010 19:22:15 | |
---|
Antti1: Mene siihen plugarikansioon ja copy paste ihan perus windows-tyyliin. Eikö tässä sitten ole olemassa mitään jippoja, jolla sais molempien kitararaitojen EQt säädettyä "simultaanisesti"? Jos haluun tuplatut komppikitarat saada saundaamaan hyvältä kokonaismiksauksessa, niin vähän kusiselta tuntuu jos pitää eka kikkailla jomman kumman kanavan skeba kuosiin ja sitten copypastettamaan sen myös toiselle...? |
Antti1 30.12.2010 19:25:19 (muokattu 30.12.2010 19:25:41) | |
---|
tomaattiorava: Eikö tässä sitten ole olemassa mitään jippoja, jolla sais molempien kitararaitojen EQt säädettyä "simultaanisesti"? Jos haluun tuplatut komppikitarat saada saundaamaan hyvältä kokonaismiksauksessa, niin vähän kusiselta tuntuu jos pitää eka kikkailla jomman kumman kanavan skeba kuosiin ja sitten copypastettamaan sen myös toiselle...? Jos sä et tee sitä muokkausta ryhmässä, niin ei taida olla. Liekö softassa sit jokin kiertokikka, jolla saisi automaatiolla tehtyä koko homman, mutta se on 100% todennäköisyydellä paljon vaikeampi juttu. Onko se liikaa vaadittu, että painaa ctrl + c ja ctrl + v? Kannattanee lopettaa miksauspuuhat sitten kokonaan. :) Ylipäätään toi on vähän outo ajatus, että sä käytät identtisiä asetuksia kaikkeen. Voihan se toimia, mutta kannattaisi helpolla pääsemisen sijaan koittaa tehdä mahdollisimman hyvää. Siihen voi liittyä jo lähtökohtaisesti kahden erilaisen kitarasoundin käyttämistä ja niille harvemmin samanlaiset säädöt toimii mahd. hyvin. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |