Henri Henri Olavi 07.10.2024 11:22:28 | |
---|
En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
soundmodel 07.10.2024 11:32:15 (muokattu 07.10.2024 11:36:05) | |
---|
|
Henri Henri Olavi 07.10.2024 11:36:01 | |
---|
Joo, makuasioita. Itseäni ei mikään noista kiinnostele. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
soundmodel 07.10.2024 11:42:29 (muokattu 07.10.2024 11:42:49) | |
---|
Henri Henri Olavi: Joo, makuasioita. Itseäni ei mikään noista kiinnostele. Ei se kyllä välttämättä aina ole. Myydään myös vintage-lisää ikäänkuin "analog-modelled" olisi parempi kuin esimerkiksi Blue Cat's Destructor, jossa voi säätää itse siirtofunktiota. |
Henri Henri Olavi 07.10.2024 11:52:46 (muokattu 07.10.2024 12:30:37) | |
---|
-Fluky-: Ei se kyllä välttämättä aina ole. On se. Tarkoitan siis sitä, mitä plugaria haluaa mihinkin käyttää. Itse en tykkää esim. noista Blue Cat Audion plugareista. Olen kokeillut monia, mutta liekö UI joka ei houkuttele käyttämään. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
soundmodel 07.10.2024 15:02:42 (muokattu 07.10.2024 15:04:42) | |
---|
Henri Henri Olavi: On se. Tarkoitan siis sitä, mitä plugaria haluaa mihinkin käyttää. Itse en tykkää esim. noista Blue Cat Audion plugareista. Olen kokeillut monia, mutta liekö UI joka ei houkuttele käyttämään. Joo, mutta tarkoitin, että teknisesti ottaen Blue Cat's Destructor toteuttaa todennäköisesti saman särön kuin ne hienot analog modelling plugarit, mutta pitää vähän tietää mitä tekee sen siirtofunktion kanssa. Jotkut tietysti arvostavat sitä, että joku muu on päättänyt ne särömallit. Jos joku ei tiedä, niin on jo hyvin tiedettyä, että iZotope Trash 2:lla voi mallintaa suuren osan muiden plugarien säröistä. Siinä on jopa presetejä joihinkin tunnettuihin säröihin. Destructor on dynaaminen versio Trash 2:n algoritmista. |
jraw 08.10.2024 17:07:09 | |
---|
vanha_pieru: Massiivinen kiitos tästä tiedosta! Päädyin ottamaan täysbundlen. IK Multimedian tuotteiden kanssa on minulla ollut aiemmin toimimattomuusongelmia. Nyt jos nuo saan toimimaan tällä hinnalla, annan niille anteeksi. Jos eivät taaskaan pelitä jostain syystä, en osta heiltä enää koskaan mitään. Tätä kirjoitettaessa tarjous on voimassa vielä noin kolme päivää, jos jotakuta muutakin kiinnostaa... Kun mainitsit, ettet ole aiemmin saanut IK:n tuotteita toimimaan, niin kuinka kävi nyt? Ostin sen 27€ humblebundlen eikä niistä mikään toimi sample tankissa?!? |
grzenabi 09.10.2024 11:45:40 | |
---|
jraw: Ostin sen 27€ humblebundlen eikä niistä mikään toimi sample tankissa?!? Mikähän on ongelma? Onko SampleTankin AUDIO/MIDI-asetukset oikein? Onko SampleTankin SoundContent-tiedostopolut oikein? Näkyykö humblebundlesta ostetut instrumentit SampleTank käyttöliittymässä? |
jraw 09.10.2024 13:23:50 | |
---|
grzenabi: Mikähän on ongelma? Onko SampleTankin AUDIO/MIDI-asetukset oikein? Onko SampleTankin SoundContent-tiedostopolut oikein? Näkyykö humblebundlesta ostetut instrumentit SampleTank käyttöliittymässä? Kiitos kysymästä; ostetut instrumentit näkyivät ko. käyttöliittymässä ja se siinä ihmetyttikin kun eivät siitä huolimatta ilmestyneet sinne oikealle käytettäväksi. Vastaus ongelmaan oli rescan filee (?} joka himmeähköstä käyttöliittymästä lopulta löytyi. Ihan lystikkäitä saudeja mutta hetken sai taas tuntea itsensä tyhmäksi. Nytkun vielä ne luvatut 100 jampoitsia löytyisi jostain |
otamatone 09.10.2024 17:51:42 | |
---|
ilmainen hetken, offer is only valid until 11:59:59 PM on Oct 10th (CET) https://www.hornetplugins.com/plugins/hornet-graffio/ Graffio is a three band distortion unit with selectable crossover frequency and three different processors for each band: a saturator, an exciter and a bit reducer. |
Henri Henri Olavi 09.10.2024 18:02:12 | |
---|
jraw: Nytkun vielä ne luvatut 100 jampoitsia löytyisi jostain Luitko tämän?: How do I get points from a retail store? You won't actually get points directly from the retail store but rather when you register the product on our web site. IK JamPoints are placed in your User Area account based on the registered products that you own. You can redeem these points in the IK Store for discounts on products. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
Henri Henri Olavi 09.10.2024 19:21:11 (muokattu 09.10.2024 20:23:37) | |
---|
Vessajono: Mää mietin. Mulla on jo suurin osa noista, mut tuolla on pari ihan mielenkiintosta plugaria, joita ei oo ja toki tolla hinnalla sekin nyt ois jo ihan selvää säästöä. Mutta ku ei kerta kaikkiaan antais luonto periksi maksaa periaatteessa turhasta. Hitto, vielä olisi puoltoista tuntia aikaa ostaa tämä. Vaikka en nyt koe tätä tarvitsevani, niin hinta on hyvä (27€) ja siitäkin menee 19€ suoraan hyväntekeväisyyteen. Voishan tuon ostaa ja jemmata ulkoiselle levylle, jos vaikka joskus tulisikin pheelis kokeilla. Hmmm. Mietin vielä 45 minuuttia. e: Paskat. Vaikka lähes ilmainen onkin, niin en mä tuota osta. Ei tuossa ole mitään sellaista, jota mulla ei olisi, jota välttämättä tarvitsisin, tai jota parempaa mulla ei olisi Kontaktille, Arturialta jne. En flaska Kron Cola, söt bakeri med. |
Tool 09.10.2024 22:36:33 | |
---|
e: Paskat. Vaikka lähes ilmainen onkin, niin en mä tuota osta. Ei tuossa ole mitään sellaista, jota mulla ei olisi, jota välttämättä tarvitsisin, tai jota parempaa mulla ei olisi Kontaktille, Arturialta jne. Nyt on miehen puhetta, ei aina tartte olla Sulo Vilen! |
Vessajono 09.10.2024 22:48:23 | |
---|
Joo, en mäkään nyt sit viittiny vetää liipasinta. Eri asia jos ollu jotain sellasta proggista tulossa, missä niitä plugareita ois tarvinnu mut semmonen "saattas ehkä joskus tarvita" -ostelu on aina vähän, no, semmosta. Duro: Veikkaan ettei Vessajono paljoo kysele miten missä ja kuinka Menneniä käyttää. |
vanha_pieru 10.10.2024 00:05:32 | |
---|
jraw: Kun mainitsit, ettet ole aiemmin saanut IK:n tuotteita toimimaan, niin kuinka kävi nyt? En ole ehtinyt kokeilla enkä lähde siihen sotaan kuin aikaisintaan sunnuntaina. Ostin sen 27€ humblebundlen eikä niistä mikään toimi sample tankissa?!? Jotain tämmöistä paskaa se minullakin oli, varmaan tiedostopolut väärin. Nyt siis ilmeisesti toimii sinulla kaikki? |
soundmodel 10.10.2024 11:19:49 (muokattu 10.10.2024 11:22:28) | |
---|
|
jraw 10.10.2024 11:41:11 | |
---|
vanha_pieru: En ole ehtinyt kokeilla enkä lähde siihen sotaan kuin aikaisintaan sunnuntaina.
Jotain tämmöistä paskaa se minullakin oli, varmaan tiedostopolut väärin. Nyt siis ilmeisesti toimii sinulla kaikki? Nyt toimii kun skannasin uudestaan tiedostot sample tankissa. Tässä oli hämäävää se, että kaikki näkyivät st;ssä ik; n asennus ohjelmassa asennettuna ja autoroituina mutteivät vaan toimineet. Ongelmaa ei ole ollut niissä apeissa, mitä olen suoraan ik;la hankkinut. Ne vintage syntikat on munsta jotenkin veikeitä, vaikka varmaan parempiakin löytyy. |
soundmodel 12.10.2024 07:58:27 (muokattu 12.10.2024 08:04:20) | |
---|
|
Danko 12.10.2024 09:20:54 | |
---|
"Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko |
soundmodel 12.10.2024 11:33:19 (muokattu 12.10.2024 12:07:55) | |
---|
Tuosta tulikin nimen perusteella mieleen, että vitsit kun saisi Sonalksiksen plugineita joskus alella. Oikeastaan mikään muu ei ole koskaan jäänyt kaihertamaan, paitsi ne. Testasin kaikki demot ja tykkäsin 5/5, mutta olivat aina liian kalliita. Sama tyyppi on nykyään DMG Audio. Sanotaan, että kaikki plugari-EQ:t kuulostavat samoilta, joo, mutta SV-517Mk2 Equaliser:ssa on jokin analoginen paino. Näyttäisi ikäänkuin ne olisivat tullee hinnoissa kuitenkin vähän alas. Essentials maksoi joskus > 300, mutta nyt on 190 euroa tuolla: https://www.sonalksis.com/plug-ins.html https://www.soundonsound.com/reviews/sonalksis-essentials Tässä Inflator-genressä tuolla on esim. 30 eurolla https://www.sonalksis.com/ueber-compressor.html , joka oli muistaakseni erittäin hyvä. McDSP oli aiemmin parempaa valueta, mutta ei kuulosta yhtä hyvältä. |