Aihe: Mozilla Firefox 0.8
1 2
Volle
14.12.2004 12:43:59
Mulla on kans himassa ja ainut vittumaisuus mitä mulle on tullut vastaanon se että eteen- tai takasisinpäin sivuja kelaillessa selain menee aina sivun alkuun, mikä toisaalta on pientä siihen verrattuna etta kaikenmaailma saaste on vähentynyt huomattavasti.

Mua jurppii sama homma. Onkohan toi säädettävissä mistään?
Nam.
Mark-Ken
14.12.2004 15:38:14
Onko se ilmanen?

On, mutta ilmaisessa versiossa on joku mainosbanneri siinä. Jonka saa sitten pois ostamalla tuon tai sitten hiukan kyseenalaisilla keinoilla, mitä emme tietenkään suosittele.

Galeon ja Konqueror on kans jees, mut Linuxille. :P
poppamies
15.12.2004 07:37:01

Nyt taas selailen Explorerilla tätä sivua ja toimii ku junan vessa. Pitääpä kattella voisko tota Firefoxia viritellä..

Laitoin kans kokeeks Firefoxin koneelle. En humannut mitään suurempaa eroa Exploderiin verattuna. Molemmat toimii.
Kuriositeettinä voisin mainita että Firefoxilla ei ääkkösten ää kirjaimet näy esim. M.netin aloitussivulla.
"G-strings are for strippers"
SaBer
15.12.2004 07:49:37

Kuriositeettinä voisin mainita että Firefoxilla ei ääkkösten ää kirjaimet näy esim. M.netin aloitussivulla.

Olen myös huomannut satunnaista ääkkösten putoilemista noissa "isoissa" teksteissä. Välillä näkyy kunnolla, välillä on laatiko.
"En ainakaan kokeilematta testaisi." ..."Tarkoitin tietysti että en ostamatta testaisi." -Niskamies
t-termiitti
16.12.2004 01:14:28

koneelle tulleitten virusten määrä on tippunut noin kolmannekseen sen jäkeen kun vaihdoin ie:n firefoxiin. tietty kaikki sivut ei toimi firefoxilla, mutt ne on periaatteessa sitten sivuja joilla uskaltaa ie:tä käyttää...
Jumina5/6
17.12.2004 08:44:17 (muokattu 17.12.2004 08:45:45)
Mulla on kans himassa ja ainut vittumaisuus mitä mulle on tullut vastaanon se että eteen- tai takasisinpäin sivuja kelaillessa selain menee aina sivun alkuun, mikä toisaalta on pientä siihen verrattuna etta kaikenmaailma saaste on vähentynyt huomattavasti.

...

Mua jurppii sama homma. Onkohan toi säädettävissä mistään?

Häh? Mulla ainakin toimii tuo ihan hyvin? Outoa.

Kyllä muutenkin tuntuisi toimivan nopeammin ja paremmin kuin IE.
"Kaikkihan alkoi siitä, kun Tohtori YesBox ja Keskiyön Kemia saapuivat asunnolleni kello 14 päivällä, mukanaan kalsareihin kääritty mikseripöytä.."
Jormaz
03.01.2005 03:40:00
Asensin Firefoxin uudestaan. Ainakin 10 minuuttia toiminut moitteetta. Saas nähä kun valitsen Firefoxin oletusselaimeksi niin käynnistyyköhän Windowsin itsetuhomekanismi ja alkaakohan Firefox taas tökkimään..
Dragonheros - Autumn in the Temporary Labyrinth
JCM
03.01.2005 03:45:49

Niille, jotka vielä IE:n kanssa elävät, nyt alkaisi olla aika vaihtaa toimivaan ja standardeja tukevaan selaimeen.. :)

http://www.mozilla.org/products/firefox/

Firefox on mulla hyvin vähässä käytössä. Operaa käytän eniten. Selaimena firefox on huonompi kuin Opera ja IE, tietty siinä on sitten muita hyviä puolia.

IE on selaamisen kannalta paras.. mutta kokonaisuutena Opera, IMO.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
deggis
09.01.2005 14:23:56 (muokattu 09.01.2005 14:26:21)

Vaihtakaa ihmiset vi:t vimiin (vi improved) :-)

Firefoxin kanssa itsekin liikkeellä, ei se täydellinen ole, mutta lähenee. Siitä mulla ei oo kummempaa sanottavaa, kehittäkööt kuten tähänkin asti.

Mutta sitä tuumasin, että onkos kukaan kuullut mitään tarkempia Googlen telakalla olevasta nettiselaimesta? Voisin kuvitella että siitäkin olis jossain suhteessa tulossa aika ässä, jos kerran ovat asiakseen ottaneet.

EDIT: niinno, toi topikin versionumerohan on vanha tieto, mutta sen kai kaikki tiesikin.
Mushroom Cut No13
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)