Aihe: Uusin Winamp
1 2
tee1
05.10.2004 19:32:15

Minulla on 2.8, aina olen uusintakin kokeillut, mutta mitään olennaista lisäystä niihin ei koskaan ole tullut.

No media library (vai mikä se nyt sitten nimeltään siinä olikaan) on ainakin allekirjottaneelle aika oleellinen lisäys.
Ze Kink
05.10.2004 21:18:30 (muokattu 05.10.2004 21:18:49)
No kolmosta en pahemmin käyttänyt, raskas ja kökköhän se oli (Kokeilussa oli kuitenkin jokusen kuukauden). Wiitosen sitten hankin ja kyllä tää hyvä on.
Onko shinulla hunajaa?
She's fucking Goofy!
Nazareth
06.10.2004 15:27:48
Miusta kolmos-winamppi oli purukumilla just ja just kasassa pysyvää jöötiä, vitone on nykysellään käytössä.
"Two witches watch watches, which witch watch which watch?"
lindo
09.10.2004 14:19:48
Minulla on 2.8, aina olen uusintakin kokeillut, mutta mitään olennaista lisäystä niihin ei koskaan ole tullut.
Raskaammiksi ja Realplayerimmiksi muuttuvat, eikä se ole kiva.
Tuo Wanha soittaa wavit, it:t, mp3:set ja oggit, eikä muuta ihminen tarvitse.

Tuossa oli just se mitä meinasin kirjoittaa. :Ö:

Joitain ohjelmia ei vaan pitäis enää päivittää sen jälkeen kun ne jo tekee kaiken mihin ne on tarkoitettu.
Onneksi poltin joskus levylle tuon 2.8 ja sen voi sieltä aina asentaa takaisin koneelle formatoinnin tms. jälkeen.

Ärsyttävää on vaan se että silloin tällöin tulee ruutuun tuo "UPDATE 5.xx VERSION"
Mitenköhän tuo sais pois?
I don't belive anything, if i don't see it first
tuluppa
09.10.2004 17:41:24

Vitone o just jees.
Bailey
11.10.2004 12:34:12

Mistä muuten löytäisin sellaisen toimivan pluginin winamppiin joka toistaa kappaleesta yhtä tiettyä kohtaa.Winampin sivuilla oli yks mutta se on aika huono.
"I lead a reckless life and i don't need your advice!" -Guns N' Roses
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)