Aihe: Terratec EWX 24/96
1 2
re infecta
01.11.2003 10:59:14
oma valintani näistä halpaluokan audiokorteista on Delta 44, minkä aionkin lähiaikoina ostaa.

Kertokaas tästä Delta44:sta lisää? :)
Well, I wish I was a catfish...
Niskamies
01.11.2003 20:06:04
Niinpä kai, mutta itse en sitä yhtä enempää ainakaan toistaiseksi ole tarvinnut.

Onhan tuossa toki kuusi kanavaa, jos sillä jollekin on jotain merkitystä

Joka tapauksessa, mukavuudenhaluinen kun olen, pidän enemmän siitä etupaneelikytkennästä, kuin koneen taakse kurkkimesta instrumentteja kytkiessäni. Ainakaan itse en pidä vehkeitä kaiken aikaa kortissa kiinni.

Plussaa myös nuo 6.3mm jakit + volume & gain säädöt.
http://sounden.terratec.net/modules … 024%2096%20Modul%20Frontansicht.jpg

tukeeko toi 7.1 kaiutinjärjestelmää?
Hanki presari ja ole tosimies!
karkki
01.12.2003 15:05:23

Ostin nyt sitten tämän Terratecin. Mukana tuli mm. Arturia's Storm -niminen musiikinteko-ohjelma. Onkos sellaista joku kokeillut, kokemuksia?
Kylkiäiset ovat yleensä silvottuja spesiaaliversioita, miten käyttökelpoinen mahtaa olla tämä? Täysversioissa näyttäisi ainakin olevan useammanlaisia rumpukoneita ja bassokitaramoduulikin.
miktol
22.12.2003 19:03:57
Tuli sitten ostettua käytetty ST Audion DSP2000 C-Port (ST Audio DSP24 -kortti + ulkoinen ADC&DAC2000 -liitäntäpaneeli). Liitäntäpaneelissa on kahdeksan linjatuloa ja -lähtöä, kaksi mikrofonietuastetta ja tasonsäätö kuulokkeille. Midiliitännät löytyy paneelin takaa. Olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaan, ulkoisen liitäntäpaneelin ja runsaiden liitäntöjen vuoksi käytettävyys on loistava. Verkkokaupassa laitteella näyttää olevan hintaa tällä hetkellä n. 350 euroa, Thomannilla hinta on 422 euroa.

Linkki tuotteen valmistajan tuotesivulle: http://www.staudio.com/products/dsp2000.html

Kiitti kaikille keskustelijoille vinkeistä, en tiennyt näistä laitteista alunperin juuri mitään. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)