Aihe: Paras DAW
1 2
Pauli Lappalainen
06.09.2023 19:31:10
anapena: Mulla se on Nuendo.
Toimii sekä windowsilla että macilla.
Avaa luotettavasti AAFit ja OMFit.
Todistettavasti supportti olemassa.
Paljon kivoja ominaisuuksia.
Sit kun sillä oppii ajamaan, ei oikein muita viitti kattella, paitti huvikseen.

Monta vuotta tuli Nuendoa pyöritettyä ja omaan työskentelytapaan löytyi sopivat ominaisuudet.

Nykyään ne vähäiset hommat mitä on, tulee tehtyä Reaperilla.

Kunhan joku on, se riittää.
dewil
06.09.2023 21:53:59

Mä oon pelannu Logicia jotain 25 vuotta ja niin fakkiintunut siihen, että ei oo kyllä vaihto haaveissakaan. Mutta jos nyt pitäis valkata nollista uus DAW, niin se olis ehdottomasti Reaper. Sitä kehitetään jatkuvasti käyttäjien toimesta, se on puoli-ilmainen ja siitä löytyy valtavasti mahtavia ominaisuuksia, kuten sisään rakennettu paraller optio kaikille plugareille, jopa kolmannen osapuolen.
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
Danko
06.09.2023 22:00:16

Saapi nähä millon tuo Music Triben kötöstys näkee päivänvalon, aika monta rautaa tuntuu olevan tulilla https://musictech.com/news/gear/behringer-daw-far-out-release-vst/
"Taivaassa perspillut meitä kaikkia odottavat." -Epämuusikko
anapena
07.09.2023 19:30:29
Pauli Lappalainen: Monta vuotta tuli Nuendoa pyöritettyä ja omaan työskentelytapaan löytyi sopivat ominaisuudet.

Nykyään ne vähäiset hommat mitä on, tulee tehtyä Reaperilla.

Kunhan joku on, se riittää.

Näio. Ite oon kuvaäänihommat joskus aloittanut Sadiella, sitten tuli ProTools vahvasti mukaan, jokunen vuosi ScreenSoundia, ja aika monta DigitalPerformerilla, viimeset 12 vuotta Nuendoa. Musahommia on tullut sekoiltua monella muullakin.
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)