JuhaHo 17.04.2013 11:46:36 | |
---|
zekeode: Onhan sulla PS3 kytkettynä nettiin ja rocksmith päivitykset asennettu? Koska ei omassa PS3 versiossa tarvii käynnistäessä virittää. Itse asiassa olen vain vierestä seuraillut kun juniori on pelaillut. Minulle jäi sellainen kuva, että peli ehdottaa soittimen virittämistä jossain vaiheessa. Kun sitten poika viritti bassoaan pelin ohjeiden mukaan, oli Rocksmith tyytyväinen vasta kun se oli ihan epävireessä. |
Grugi 17.04.2013 12:51:19 | |
---|
JuhaHo: Itse asiassa olen vain vierestä seuraillut kun juniori on pelaillut. Minulle jäi sellainen kuva, että peli ehdottaa soittimen virittämistä jossain vaiheessa. Kun sitten poika viritti bassoaan pelin ohjeiden mukaan, oli Rocksmith tyytyväinen vasta kun se oli ihan epävireessä. Kyllä mulla ainakin vireet on hyvinkin kohdillaan niin kitaralla kun bassollakin, Kannattaa huomioida että soittimen intonaation tulee olla kohdillaan, jos ne on poskellaan voi nauhavälit tunnistua väärin. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
JuhaHo 17.04.2013 14:02:38 | |
---|
Grugi: Kyllä mulla ainakin vireet on hyvinkin kohdillaan niin kitaralla kun bassollakin, Kannattaa huomioida että soittimen intonaation tulee olla kohdillaan, jos ne on poskellaan voi nauhavälit tunnistua väärin. Ei tuo pojan basso ihan huono ole Fender Jazz Bass highway one; jenkkipeli siis, ollut juuri maahantuojalla säädettävänä susiäänen takia. Mutta ohjelma viritytti tuon pelin aika karseaan vireeseen. Lavalle tuon kanssa ei kehtaisi. |
Grugi 17.04.2013 17:02:35 | |
---|
JuhaHo: Ei tuo pojan basso ihan huono ole Fender Jazz Bass highway one; jenkkipeli siis, ollut juuri maahantuojalla säädettävänä susiäänen takia. Mutta ohjelma viritytti tuon pelin aika karseaan vireeseen. Lavalle tuon kanssa ei kehtaisi. Jopas on outoa toimintaa :) The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
yannara 05.05.2013 15:52:08 | |
---|
Alkaako tälle saamaan enemmän biisejä? Löytyykö kuinka hyvin Metallicaa, Black Sabbath, yms. |
niemepet 03.08.2013 22:01:59 | |
---|
|
zekeode 09.08.2013 22:45:31 | |
---|
|
Madeira 10.12.2013 17:08:55 | |
---|
zekeode: Joo. Tänään tuli taas uutta videota. Ja biiseistäkin tihkuu tietoa kiihtyvällä tahdilla. http://kummablogi.blogspot.fi/2013/ … th-2014-edition-pc-xbox-360-ja.html - Päivitin kirjoitusta uusimmalla datalla pelistä. Onko porukalla kokemusta tästä 2014 versiosta? Pitäisi olla meille aloittelijoillekin helpompaa. Mikrobitti 12/2013 arvio hiukan ohjelmaa. Siinä viitattiin tähän sivustoon kitaran hankkimisen tueksi. |
Grugi 10.12.2013 17:44:30 (muokattu 10.12.2013 17:45:25) | |
---|
Mac veriso löytyy ja en mä helpommasta osaa sanoa mutta dynaaminen vaikeustaso pelittää kivasti ja tuo ihan hyvin vaikeutta lisää kun alkaa sujumaan biisi. Loistava lisä on nuo custom biisit joita saa tuotua peliin kunhan näkee hieman vaivaa sen eteen. Jos kiinnostaa niin täältä voi asiasta lukea lisää. http://forums.smithyanvil.com/index.phpThe only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Syfilis 22.01.2014 11:42:18 | |
---|
Itse olen hankkinut tämän 2014 version ps3lle ja PC:lle aikaisemman version. Peli toimii hienosti, mutta tossa 2014 versiossa en osaa vaihtaa profiilia, kuinka se tapahtuu? Tympeetä tehdä ennätyksiä, kun ne menee tyttären nimiin =) |
yannara 22.01.2014 17:46:56 | |
---|
En ole vielä 2014 pelannut, mutta kokeilin ekaa peliä, ja enpä ollut mitenkään tohkessani siitä. 2 "vikaa" siinä mun mielestä on: - soitat alussa irtonaisia pätkiä, et edes kokonaisia riffejä - ei ole mahdollista katsoa kitaran omaa kaulaa, kun pitää katsoa sitä "samaa" kaulaa ruudulta |
Grugi 22.01.2014 19:22:04 | |
---|
yannara: En ole vielä 2014 pelannut, mutta kokeilin ekaa peliä, ja enpä ollut mitenkään tohkessani siitä. 2 "vikaa" siinä mun mielestä on: - soitat alussa irtonaisia pätkiä, et edes kokonaisia riffejä - ei ole mahdollista katsoa kitaran omaa kaulaa, kun pitää katsoa sitä "samaa" kaulaa ruudulta RS2014 voi sitä vaikeustasoa muuttaa ihan miten haluaa eli voit vetää alusta lähtien biisit vaikeustaso 100% The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Grugi 22.01.2014 19:25:29 | |
---|
Syfilis: Itse olen hankkinut tämän 2014 version ps3lle ja PC:lle aikaisemman version. Peli toimii hienosti, mutta tossa 2014 versiossa en osaa vaihtaa profiilia, kuinka se tapahtuu? Tympeetä tehdä ennätyksiä, kun ne menee tyttären nimiin =) Pelistä log out ja sitten toisella profiililla sisään The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Syfilis 22.01.2014 22:01:08 | |
---|
Grugi: Pelistä log out ja sitten toisella profiililla sisään Missä kohtaa sen toisen profiilin voi tehdä? |
Grugi 23.01.2014 09:21:58 | |
---|
Syfilis: Missä kohtaa sen toisen profiilin voi tehdä? Jos tuota googlen antamaa ohjeistusta tulkitsin oikein niin kyseessä on PS3 user profiili eli pitää vaihtaa PS3 profiilia. Peli käyntiin niin silloin käytetään sitä profiilia jolla on kirjauduttu PS3:lle ja jos haluaa pelata toisella profiililla niin log off PS3 ja kirjautuu toisella profiililla. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
Syfilis 23.01.2014 10:01:53 | |
---|
Grugi: Jos tuota googlen antamaa ohjeistusta tulkitsin oikein niin kyseessä on PS3 user profiili eli pitää vaihtaa PS3 profiilia. Peli käyntiin niin silloin käytetään sitä profiilia jolla on kirjauduttu PS3:lle ja jos haluaa pelata toisella profiililla niin log off PS3 ja kirjautuu toisella profiililla. Kiitokset. Hieman on sitte huonosti toteutettu toi homma, sitä kun tulee usein tytön kanssa pelattua vuoronperään, ni ei jaksa jatkuvaa pelin uudelleen käynnistystä tehdä. |
The wooden eye 29.03.2025 15:11:46 | |
---|
Huom: Olet kirjoittamassa yli 4083 päivää vanhaan aiheeseen! ..hokkus pokkus ja simsalabim, näin nousi kuolleesta. Tästä tuli remasteroitu versio, josta on poistettu lisenssisyistä alkuperäiset kappaleet, mutta lisätty "opetuspaketit". Kolmen eurojenin tarjoushintaan menin steam deck -pelilaitteelle tämän ostamaan, minkä jälkeen olinkin perinteisen Linux-ajurihelvetin äärellä. Zoom L-8 -digimikseriinhän ei laitetoimittaja tee ajureita Linuxille, mutta jonkun harrastelijan tekemähän löytyi ja lopulta homma toimii. Tähän.. "peliin" löytyy verkosta ladattavana ilmaisia kappaleita, jotka luonnollisesti ovat tekijänsä näköisiä - osa hyviä, toiset hyvin keskinkertaisia. Muutamat tunnit testanneena kuitenkin eräänlainen tapa tarttua soittimen varteen, vilkkuvien valojen ja tietokoneen laskemien pisteiden parissa. |