AleksiL 27.06.2012 14:53:57 | |
---|
Joo en mä siis sitä semmosena ottanutkaan, tajusin kyllä sun pointin, mutta täällä ei paljoa tarvita että alkaa se väittely parhaimmasta käyttiksestä/softasta :D Tuommonen kutina mullakin oli että Winukka sinne rekisteriin kerää kaikki ja on sit ihan öönä jos ei jotain sieltä löydy. |
JPQ 27.06.2012 22:21:06 | |
---|
Alexiv: Eipäs nyt lähdetä tuolle linjalle ollenkaan ;DD Jotain jo asentelin ennenku oon sitä vanhaa kovoa ees asentanu, en usko että se toimii kuitenkaan. Ja niinku JPQ ehdotti, less is more, tuleepahan karsittua pois noita mitä ei niin käytä. Minua ärsyttää kovasti ettei NI Komplete 7 ja se mitä oli ennestään ei riittänytkään. jäi todella vaikeita aukkoja ja voi olla että joutuu miettimään pitkään millä ne täyttää... (no orkka soittimissa on ne aukot ja pahoja onkin) Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
tender.insanity 28.06.2012 00:19:52 | |
---|
Alexiv: Eli: tuolla "studiossa" on ikivanha kone, mihin on asennettuna ties mitä vst:itä sun muuta. Ens viikolla meinaan kuitenkin vaihtaa sinne uudemman koneen. Uudessa koneessa on käyttis yms. asennettuna, samoin ku vanhassa. Tuossa vaiheessa on muuten hyvä käydä vähän inventaariota läpi, eli älä nyt sinne uudelle koneelle asentele mitään mitä vanhassa oli, mitä et ole käyttänyt taikka käytä. Mulla siirtyy Sonar 8:n kanssa vain muutama erillinen käyttökelpoinen ilmaisplugari kun uusiksi asentelen. |
AleksiL 28.06.2012 12:20:36 (muokattu 28.06.2012 12:28:57) | |
---|
tender.insanity: Tuossa vaiheessa on muuten hyvä käydä vähän inventaariota läpi, eli älä nyt sinne uudelle koneelle asentele mitään mitä vanhassa oli, mitä et ole käyttänyt taikka käytä. Joo näinhän mä taisin tuossa edellisessä postissani todeta. Ainaki ekana vaan ne mitä tarvii just sillä hetkellä, sit aina tarpeen mukaan uutta asennusta. Aika vähällä sitä tulee näin aluks kuitenki toimeen, tietyt luotto-ohjelmat kuitenkin aika selviä. EDIT: eiku ei ollutkaan edellinen posti, mut kuitenki :P |
tender.insanity 28.06.2012 12:49:01 | |
---|
Alexiv: Joo näinhän mä taisin tuossa edellisessä postissani todeta. EDIT: eiku ei ollutkaan edellinen posti, mut kuitenki :P Enhän minä aloitusviestiä pidemmälle jaksanut ketjua edes lukea :D |