lindo 16.06.2008 11:15:19 | |
---|
No tämä on minulla kannettava, ja nimenomaan kannettavien sielunmaisemasta minulla ei ole mitään kokemusta aikaisemmin. Jonkin verran olen pettynyt tuohon HP:n asiakastukeen, kun laitoin niille mailia varmaan kolme viikkoa sitten aiheesta, kerroin ongelman ja kyselin, että onko mahdollista saada XP:tä, niin tuli automaattivastaus, että "olemme sinuun yhteydessä vuorokauden kuluessa", mutta vieläkään ei ole mitään kuulunut. Noh, ala hankalaksi ja soita sinne: 0203 667 67 http://welcome.hp.com/country/fi/fi/contact/phone_assist.htmlHyvälla tuurilla sieltä vastaa ihminen :D Nuo linkit kyllä sisälsi sellaista tekstiä, että en minä ainakaan itse uskalla ruveta XP:tä tähän asentamaan. No netti tässä sentään toimii, että pitänee jättää reilun 800€ kone nettikoneeksi, muuhun tästä ei ole. Joo, kyllä se voi kokemattomalle tuntua vaikeelta. ... mutta mitä noita luin niin SATA ajuri pitäisi olla, koska XP ei tunne käsitystä SATA kovalevy ... ja onglema tulee jos koneessa ei ole floppy asemaa, niinkuin vähän epäilen että uusissa läppäreissä ei ole. :/ ... onnistuiskohan ulkoisella: http://www.pixmania.com/fi/fi/50834 … /sony/ulkoinen-diskettiasema-3.html Rok rok |
LaXu 16.06.2008 15:35:16 | |
---|
Joo, kyllä se voi kokemattomalle tuntua vaikeelta. ... mutta mitä noita luin niin SATA ajuri pitäisi olla, koska XP ei tunne käsitystä SATA kovalevy Ei pidä paikkaansa. Monet kerrat SATA levylle asentanut XP:n ilman mitään ajureita. Pitää käsittääkseni olla vaan vähintään SP2 versio niin onnistuu. |
lindo 16.06.2008 23:29:42 | |
---|
Ei pidä paikkaansa. Monet kerrat SATA levylle asentanut XP:n ilman mitään ajureita. Pitää käsittääkseni olla vaan vähintään SP2 versio niin onnistuu. Jepulis. Muistin myöhemmin että MUN orkkis ei tunne, koska se on se jossa ei ollut vielä mukana ja kun sillä aina asennuksen teen niin enpä tuota muistanut. Eli eikös se läppäriinkin sitten asennu ilman mitään ihmettelyjä? Rok rok |
esyk 17.06.2008 01:02:24 (muokattu 17.06.2008 01:02:58) | |
---|
Pitää käsittääkseni olla vaan vähintään SP2 versio niin onnistuu. Ei pidä välttämättä paikkaansa. Tehdas-Windowsin asennuslevy sisältää joidenkin SATA-ohjainten ajurit, mutta monet jäävät nuolemaan näppejään. Jos oman emon ohjain ei ole tuettujen joukossa, kannattaa tsekata läppärin BIOSista, josko ohjaimelle löytyy Native SATA tms -asetus, jonka disabloimalla pääsee Windowsin asennusvaiheen yli. Asennuksen jälkeen voi palata sitten takaisin SATA-moodiin ja asentaa SATA-ajurit. |
LaXu 17.06.2008 10:19:10 | |
---|
Yksi mahdollisuus, jos niitä ajureita sattuisi tarvimaan, on tehdä nLitella uusi image XP-levystä. nLitella saa asennuslevyyn integroitua ajureita. Muutenkin suosittelen XP:n kanssa tekemään nLitella uuden imagen, koska sillä saa kätevästi poistettua ison osan turhaa paskaa XP:sta ja laitettua monta vakioviritystä. Vistan kanssa tuo ei ole tarpeen, se on huomattavasti fiksumpi tapaus vakiona. |
Jaava 18.06.2008 17:32:14 | |
---|
Mulla muuten oli aloitusviestissä kuvattu ongelma reason adapted for digidesignin kanssa, mutta se poistui, kun valitsin yhteensopivuusvalikosta "suorita järjestelmänvalvojana". Tuota kannattaa kokemukseni mukaan vistassa kokeilla aika usein, jos softa ei jostain syystä suostu käynnistymään. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |