lindo 28.11.2006 10:54:57 | |
---|
Itse suositteln Native INstrumentsin Guitar rig 2 softaa. miksikö? siksi että se on pirun hyvä ja havainnollinen. Saundit on havaittu toimiviksi, muokkaaminen on kitaristiystävällistä ja toimii standalonen lisäksi myös "jälkikäytettävänä" efektiplugarina raitureissa sun muissa. kaikkia parametreja voi säätää ja ohjata esim vaikkapa midillä. Loistoohjelma. Onhan se varmaan noin mutta softa ei muuta mono plugia stereoksi :D Tarkoitin siis lähinnä sitä että noissa laitteissa, esim. POD, on ihan normaali input kitaralle, ja output on yleensä (luulisin) tehty niin että signaali saadaan koneelle ilman mitään sen kummempia ihmettelyjä. Voihan asian ratkaista ostamalla äänikortin jossa tarvittavat liitännät kitaralle ja sitten Guitar rigin, mutta veikkaisin että halvemmaksi tulee ostaa esim. joku Line6 TonePort. Rok rok |
-septimisti- 30.11.2006 13:40:14 | |
---|
Jos tähänkin vastaisi. Ihan ekaksi sä haluat hankkia jonkun ihan oikean äänikortin, (ellei sulla ole sellaista), jossa on kitaralle tarkoitettu tulo tai sitten hankit äänikortin ja di-boksin tai vastaavan ja sitten sä haluat ladata vaikkapa reaper tai kristal softan. Lopuksi sä haluat ladata koneellesi guitar-suite plugaripaketin. Sitten opettelet käyttämään noita kaikkia. Ei ole vaikeaa. Käytä hakua ja lue vanhoja juttuja aiheesta, niitä on maailman tappiin asti. Tollanen L6:n guitarport lienee vaihtoehtoisesti aika idioottivarma ratkaisu. |
Verig 30.11.2006 20:01:51 | |
---|
Ja jos ei ole heti varaa ns. oikeaan äänikorttiin, niin perus Soundblasteristakin saa yllättävän kelvollisen kun tajuaa heittää ne pelikäyttöön tarkoitetut ajurit ja softat helvettiin koneelta ja pistää tilalle uudemmat muusikkokäyttöön tarkoitetut. Vaikuttaa vakauteen, ASIO/WDM-toimivuuteen ja äänenlaatuun PALJON. |
karikko 27.11.2007 19:35:16 | |
---|
Voiskos joku ystävällisesti valaista miten ton Stealth-plugin saa äänityskuntoon. Soittaminen sillä kyll onnistuu mut mitä kaikkee pitää tehdä et vois äänittää omia räpellyksiä? Manuskat enklanniks ja se ei oikeen taivu mulle,vanha mies ku oon jo. Kiitos neuvoista. |