Aihe: Cubase sx ongelma
1 2
BotneLapio
27.10.2006 14:25:18
Valovuosiahan ne siinä tapauksessa on esim Digidesignia edellä... ;o)

Hehheh... ;)

Eipä ole itelleni tullut koskaan vahingossa. Eikä tahalteenkaan, en oikein näe syytä kokeilla...

Eipä oo mullekaan. Lähinnä varmaan niille, jotka asettavat lokaattorit aina hiirellä.
-=Botnee!!=-
lion
27.10.2006 15:29:49 (muokattu 27.10.2006 15:30:37)
Elikkä kyseinen ilmoitus tulee, kun yritän avata cubasella tekemääni biisiä!

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!
Program: C:/ProgramFiles/Steinberg/Cubase SX 3/Cubasesx.exe
abnormal program termination

Kun painan ok, niin koko ohjelma sammuu...

ware cubase ja ware guitar rig
"Sinä ja minä, kaikki samanlaisina: näkyvästi tutkalla - niinku lentokoneet"
BotneLapio
27.10.2006 15:43:48
ware cubase ja ware guitar rig

Mistä tiedät?
-=Botnee!!=-
Torniojaws
27.10.2006 17:58:38 (muokattu 27.10.2006 17:59:37)

En pistäis päätäni pantiks mut mun mielestä toi bugi on korjattu jossain versiossa?

4.0 :P

Ja ne locatorit on niinkin helppo saada väärinpäin kuin kun väsäät jotain tiettyä kohtaa biisistä looppina, esim. sävellät MIDI-syntikkaa johonkin kohtaan, niin Alt + hiirenappi ja Ctrl + Alt + hiirennapilla kun asetetaan locatorit niin tulee ajatuksissaan laitettua esim. Alt + hiirennappi ja locatori on ollut jo jossain myöhemmässä kohtaa niin pam - siinä on locatorit väärinpäin ja jos sattuu soimaan biisi juuri siinä kohtaa niin se on menoa ;)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
Timo JM
27.10.2006 19:19:27

Eipä oo mullekaan. Lähinnä varmaan niille, jotka asettavat lokaattorit aina hiirellä.

Vieras on mullekin toi ongelma. Mä teen biisiin aina markkeriraidan ja tuplaklikkailen sitten vaan haluamaani säkeistöä tai sen puolikasta kun haluan luupata tietyn kohdan soimaan.
...siis mun mielestä.
sami_sumea
28.10.2006 01:25:02

Sellanen ongelma minulla, kun yritän käyttää pluginneja ja preview kuunnella niitä niin ei tule ääntä ollenkaan. Plugarit toimii ja muutenkin kaikki on kunnossa, mutta preview kuuntelussa ei jostain syystä ole ääntä. Osaisko joku jeesata?

Nonii. Sit itse asiaan. Eli SX3:ssa on semmoinen viritys ku audition bus mikserissä, kato että sen outputti on oikein asetettu. Defaulttina ei välttämättä näes o. Tuolta tulee previewit yms ulos muistaakseni.

...
"Vaikka olis miljoonan markan kaiku ja sinne syötetään paskaa, tuloksena on vain kaiutettua paskaa". (c) Tipi Tuovinen, 2002.
masterhat
28.10.2006 05:30:30
mun vanhakunnon Vst5.2 toimii niinkuin pitääkin. Välillä kaatuili rewiren kanssa paljon, mutta päivityksen ja muutaman säädöksen myötä homma pelaa ihan hyvin
Head like a hole
Timo JM
28.10.2006 10:02:22 (muokattu 28.10.2006 10:02:55)

mun vanhakunnon Vst5.2 toimii niinkuin pitääkin. Välillä kaatuili rewiren kanssa paljon, mutta päivityksen ja muutaman säädöksen myötä homma pelaa ihan hyvin

Viimeisin versio VST:stä on oikeastaan ihan kova sana ja pyörii jopa Windows XP:ssäkin. Väritykseltäänkin se oli musta miellyttävämpi kuin kylmän sininen SX-sarja. Lisäksi mä tykkäsin siitä kun dynamiikka- ja EQ-osasto oli jo valmiina jokaisessa kanavassa. Laittoivat kuitenkin SX:ään sitten sellaisia ominaisuuksia, että houkutus vaihtamiseen tuli liian suureksi.
...siis mun mielestä.
Sertzo S
28.10.2006 10:23:51
Mikä on tuo viimeisin VST-versio Cubasesta?
Mulla on VST 32, jolla demoni värkkään. Onko VST:stä päivitetympi versiokin vielä olemassa ennen SX-versiota?
masterhat
28.10.2006 16:58:01
Mikä on tuo viimeisin VST-versio Cubasesta?
Mulla on VST 32, jolla demoni värkkään. Onko VST:stä päivitetympi versiokin vielä olemassa ennen SX-versiota?

juurikin tuo vst32 5.2 taitaa olla uusinpäivitys, versioista en tiedä. tästä ei ole montaakaan viikkoa kun sen vasta päivitin, vaikka päivityskin taitaa olla jo vm.2005(köhän)? Niin, ihan hyvin pelaa, niin ei kai sitä toimivaa kannata vaihtaa, etenkin kun en juurikaan plugareita käytä. tietysti jos jostain saisi vielä jonkun hieman paremman EQ-plugarin tohon, niin se olis jees
Head like a hole
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)