hirvoksi 18.09.2006 19:56:54 | |
---|
Sain vaimolta yhden kappaleen hauskasti singlelevyä muistuttavaa kokomustaa cd-r:ää. Näyttää olevan ruotsalaista perua: http://www.lpcdr.se/ Nuo on joo hauskoja myös =) Niitäkin saa Nierestä... Ota rennosti! Ja olet virtuoosi. |
kivi 18.09.2006 21:23:04 | |
---|
Sain vaimolta yhden kappaleen hauskasti singlelevyä muistuttavaa kokomustaa cd-r:ää. Näyttää olevan ruotsalaista perua: http://www.lpcdr.se/ Akun Tehtaalla käydessäni tarjosivat tuollaista ihan oikeaksi formaatiksi, lasimasteroituna siis. Kuulemma yli 2000 levyn painoksiin voi myös kaiverruttaa yläpintaan oikean analogiuran vinyylisoittimella soitettavaksi. |
lindo 20.09.2006 21:32:25 | |
---|
. Mulla ei nimittäin CD-R:ät pyöri mitenkään järkevästi, stereoissa, vaan ne pitää kuunnella DVD-soittimen kautta . Näin oli mullakin kunnes kaveri tuli kyläilemään ja tuli jotain juttua asiasta, ja uusista CD soittimista jo juteltiin, että mitä maksaa jne. kunnes hän kysyi että voisko sitä vanhaa soitinta kattoa, jos sen voisi vielä pelastaa. Siitä sitten CD soitinta avaamaan, kaverini pyysi ompelukoneöljyä ja jotain pumpulipuikkoa ja hääräili vähän aikaa, ja laittoi luukun kiinni. Olin aika äimänä kun vanhat poltetut levyt joita en ollut enää kuunnellut soivat taas kuin ennenkin. Soitin on kuitenkin about 15 vuotta vanha, ja toimii taas kuin uusi. Terveisiä vaan Esalle :) Rok rok |
lindo 20.09.2006 21:35:31 | |
---|
Rok rok |
lindo 20.09.2006 21:41:10 | |
---|
Kuulemma yli 2000 levyn painoksiin voi myös kaiverruttaa yläpintaan oikean analogiuran vinyylisoittimella soitettavaksi. Häh? Oikeesti vai? Miten CD kokoiseen levyyn mahtuu mitään kaverrettavaa? Entäs sitten sen soittaminen? Mun soitin ainakin nostaa äänivarren siinä tietyssä kohdassa, hmmm... Hieno idea muuten. Tehtiin bändin kanssa tollanen etiketti demoon joskus vuonna 1999 :D Rok rok |
heavy 22.09.2006 22:25:46 | |
---|
Miten tuo tilaus muuten onnistui? Olin just tilaamassa mutta meni sormi suuhun noissa maksutavoissa. Luottokorttia ei ole enkä heti lähtenyt rahaa siirtämään Saksaan tilille. kaverin kans tilattii noi kimpassa ni se hoiti ton maksu puolen. tilinsiirrolla se mun käsityksen mukaan ton maksun hoiti. www.crusher.tk |
lindo 23.09.2006 11:14:58 | |
---|
kaverin kans tilattii noi kimpassa ni se hoiti ton maksu puolen. tilinsiirrolla se mun käsityksen mukaan ton maksun hoiti. Kiitos. Kai siihen sitten tarvii vain luottaa että tavarakin tulee joskus :P Rok rok |
heavy 23.09.2006 16:14:52 | |
---|
Joo kyllä ne sieltä meille ainaki ihan asiallisesti tuli. Pari viikkoa vissii meni. www.crusher.tk |
lindo 24.09.2006 00:05:05 | |
---|
Ok. Kiitos :) Rok rok |